Zo is die kans wel heel groot hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het stoort jou dat iemand met een goede functie niet de eerste de beste baan neemt die hij kan krijgen. Ik moet bekennen dat ik niet direct aan de slag ga als schoonmaker als ik wordt ontslagen. Dan wacht ik bij voorkeur wat langer en ga op zoek naar een baan in mijn beroepsgroep.
Jij denkt dat mensen lachen, gieren en brullen wanneer zij hun baan kwijtraken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ze moeten er zo snel mogelijk weer uit, en de huidige 3 jaar die men krijgt bij volledig opgebouwde rechten is natuurlijk om smadelijk om te lachen, gieren, en brullen.
Ja, vreemde redeneringen worden aangehaald door onze jeugdigen idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze dat dat kost ze maar 30%.
Onze analfabeet heeft een keer een foutje ontdekt. Chapeau.quote:
Nee, wat mij betreft wordt de ww 100 procent. Maar wmb max een half jaar. En in tijde van crisis misschien iets langer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen lachen, gieren en brullen wanneer zij hun baan kwijtraken?
Jij pakt mij er ook op,quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze analfabeet heeft een keer een foutje ontdekt. Chapeau.
Jong volwassen stumperd die je bent, ooit een gezin onderhouden met een uitkering van 70% van je laatst verdiende loon?? Enig idee hoe moeilijk het is om je levensstijl aan te passen? Je weet niet waar je over praat, mensen die hun baan kwijt raken gaan echt niet even achterover leunen en afwachten wat de toekomst hen brengt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ze moeten er zo snel mogelijk weer uit, en de huidige 3 jaar die men krijgt bij volledig opgebouwde rechten is natuurlijk om smadelijk om te lachen, gieren, en brullen.
En jij vindt dat een werkloze elke baan aan moet pakken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, want mij betreft wordt de ww 100 procent. Maar wmb een max een half jaar. En in tijde van crisis misschien iets langer.
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij vindt dat een werkloze elke baan aan moet pakken?
Ja natuurlijk, rare vraag Koos.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij vindt dat een werkloze elke baan aan moet pakken?
Nee, ik zorg ervoor dat het mij niet overkomt, daarbij geniet ik mijn eigen gelukje..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Jong volwassen stumperd die je bent, ooit een gezin onderhouden met een uitkering van 70% van je laatst verdiende loon?? Enig idee hoe moeilijk het is om je levensstijl aan te passen? Je weet niet waar je over praat, mensen die hun baan kwijt raken gaan echt niet even achterover leunen en afwachten wat de toekomst hen brengt.
Je leeft naar je inkomen, hoe wil je de lasten betalen van je villa als je opeens putjesschepper bent? Of je kinderen opeens niet meer kunnen sporten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef robin007bond het volgende:
Het stoort me inderdaad dat mensen liever langer aan de WW zitten, dan dat ze een "minder" beroep moeten doen.
Kies jij nou eerst maar eens een richting, snotneus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Jammer dat dwangarbeid verboden is
Eens, ik zie dat momenteel ook aan in mijn directe omgeving, het is erg moeilijk om je kostenpatroon in 1x naar beneden bij te stellen, helemaal als je sowieso al zuinig leeft. En als je dan ook nog eens constant zonder succes solliciteert dan is het onzinnig om te stellen dat mensen daarvoor kiezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Jong volwassen stumperd die je bent, ooit een gezin onderhouden met een uitkering van 70% van je laatst verdiende loon?? Enig idee hoe moeilijk het is om je levensstijl aan te passen? Je weet niet waar je over praat, mensen die hun baan kwijt raken gaan echt niet even achterover leunen en afwachten wat de toekomst hen brengt.
Huis verhuren en beroep doen op je familie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Je leeft naar je inkomen, hoe wil je de lasten betalen van je villa als je opeens putjesschepper bent? Of je kinderen opeens niet meer kunnen sporten?
Wellicht dat jij het juiste hout bent gesneden voor een carrieren als vakkenvuller, maar ik kijk bij voorkeur toch even verder.quote:
Schandalig, werk weigeren. Gelijk uitkering stopzetten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kies jij nou eerst maar eens een richting, snotneus.
Wat? Moeten de WW'ers maar eens zien rond te komen van een rijstballetje per dag? En zo niet je bek houden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, rare vraag Koos.
[..]
Nee, ik zorg ervoor dat het mij niet overkomt, daarbij geniet ik mijn eigen gelukje..
En ja, van 70 procent kun je nog royaal rondkomen, en als je gvd bedenkt dat ze in China een moord zouden doen voor zo'n loon dan zou de gemiddelde arbeider z'n bek moeten houden. Altijd maar te klagen.
Pech gehad voor jou, ook jij draagt je steentje bij als daar de mogelijkheid voor is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat jij het juiste hout bent gesneden voor een carrieren als vakkenvuller, maar ik kijk bij voorkeur toch even verder.
Niet iedereen kan terugvallen op papa en mama.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Huis verhuren en beroep doen op je familie.
Wie dacht je dat er een villa wil huren?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Huis verhuren en beroep doen op je familie.
Als we het over de Bijstand hadden, dan had je wellicht gelijk. Wanneer je jarenlang bovenmodaal hebt verdiend en je komt in de WW terecht, dan ga je natuurlijk niet direct aan de slag als putjesschepper met een loontje van 25k.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Schandalig, werk weigeren. Gelijk uitkering stopzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |