Nee, op het moment dat jij iets doet wat mij schade berokkend, internet en prive hoor je gescheiden te houden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het staat je toch niet aan wat ik doe?
Nou dan, zorg ervoor dat ik mijn passende straf krijg.
Eens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, op het moment dat jij iets doet wat mij schade berokkend, internet en prive hoor je gescheiden te houden.
Schaam je je ervoor?quote:
Nee, ik heb verteld wat ik reeds gedaan heb en wat ik nog doe, meer zeg ik daar niet over. Waar ik werk en voor welk bedrijf is echt een privezaak.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schaam je je ervoor?
In fabrieken werken achtereenvolgens ir-ingenieurs, ing-ingernieurs, MBO4'ers en '3ers.
Het gemiddelde salaris niveau ligt hoger dan bij een school voor voortgezet onderwijs, de materie waarmee zij zich bezig houden ligt ook vele malen hoger qua complexie dan de gemiddelde materie van een school voor voortgezet onderwijs.
Waar schaam jij je voor?
Mensen hebben een verkeerde perceptie van wat een fabriek is.
Hoi.quote:
Ga er dan ook gewoon niet meer op inquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik heb verteld wat ik reeds gedaan heb en wat ik nog doe, meer zeg ik daar niet over. Waar ik werk en voor welk bedrijf is echt een privezaak.
Maar je schaamt je er wel voor?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik heb verteld wat ik reeds gedaan heb en wat ik nog doe, meer zeg ik daar niet over. Waar ik werk en voor welk bedrijf is echt een privezaak.
Denk goed na wat je post, door kleine details ben jij al te achterhalen, en een aantal mensen vertrouw ik hier niet zo..quote:
quote:
Dat boeit me eerlijk gezegd niksquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk goed na wat je post, door kleine details ben jij al te achterhalen, en een aantal mensen vertrouw ik hier niet zo..
Zelf weten, er zijn veel gekke mensen op de wereld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat boeit me eerlijk gezegd niks![]()
Ik ga uit van het goede in de mens en zorg ook niet dat het nodig is me te traceren.
Waarom bazuin je eigenlijk rond dat je in een plaatsje woont met 10k mensen, elke dag de bus pakt naar Zwolle en je bent al te identificeren middels een, niet al te flatteus, kiekje in je FoBo. Iemand als VS zul je waarschijnlijk pas opmerken na een heftige pijnscheut in je anus, en dan is het al te laat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zelf weten, er zijn veel gekke mensen op de wereld.
Foto heb ik weggehaald, bij nader inzien is dat niets voor een forum. Maar hoezo, verwacht jij dat die gast iets uithaalt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom bazuin je eigenlijk rond dat je in een plaatsje woont met 10k mensen, elke dag de bus pakt naar Zwolle en je bent al te identificeren middels een, niet al te flatteus, kiekje in je FoBo. Iemand als VS zul je waarschijnlijk pas opmerken na een heftige pijnscheut in je anus, en dan is het al te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |