Ohw ja, ik zie het idd...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee het is dinsdag en donderdag. De 3J's komen pas donderdag, maar vanavond is de eerste halve finale....
Ik kijk donderdag ook geen SST, maar ESF!
Mijn collega'shebben het ook ijskoud... dus ligt echt niet aan mij dit keer
Ja wat dacht je dan?quote:
Ja binnenkort tochquote:
Owja Bowlenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja binnenkort toch, ik dacht dat we gingen bowlen
Nu vanavond, ga je kijken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, ik zie het idd...
Ik was ervan overtuigd het morgen pas was![]()
Ik kan niet bowlen ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja Bowlen![]()
Ik haat bowlenMaar ik vind het wel gezellig
Neem jij dan Bossche bollen mee
Ik kan ook niet bowlen, die bal ligt altijd in de gootquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan niet bowlen ook, en Bella zou die toch meenemen
Jaquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:09 schreef Patje1987 het volgende:
Buh wachten duurt lang, vorige week nieuwe auto gekocht maar moest nog het één en ander aan gebeuren. Dus hopelijk krijg ik hem deze week nog
En terug liefquote:
Ik weet nog steeds niet wat voor persoon ik achter hem moet zienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:25 schreef Kally het volgende:
Ik ga trouwens Ian Nick meeten, die toen al die ava's deed
Wat is erquote:
Ow die gekke ava'squote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:25 schreef Kally het volgende:
Ik ga trouwens Ian Nick meeten, die toen al die ava's deed
[Gezocht] Buddyquote:
Zolang het centraal is ga ik zeker weten mee...quote:
ja maar jij hebt veel uitjes de komende 2 maandenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:44 schreef Kally het volgende:
Na juni ben ik wel even helemaal klaar met meeten
Ow ja XFAquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:50 schreef Kally het volgende:
je vergeet 27 mei
Maar sowieso, even andere prioriteiten dan
Je bent 2 maanden volgeboekt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:50 schreef Kally het volgende:
je vergeet 27 mei
Maar sowieso, even andere prioriteiten dan
Ohw, wel gezellig...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:54 schreef Kally het volgende:
Benny niet alleen meets ook verjaardagen en BBQ's
Altijd dat verhaal hardop mee vertellen gewoon, en die die mensen kijken je dan aan wat is dat voor autist die gewoon heel het verhaal uit zijn hoofd kent?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:33 schreef Bellatrix het volgende:
De Villa Volta is fokking baas, Hugo van den Loonsche Duynen.
Doei Kalquote:
Ik ook, ik doe ook altijd die boerinnen na die je in de achtergrond hoort.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Altijd dat verhaal hardop mee vertellen gewoon, en die die mensen kijken je dan aan wat is dat voor autist die gewoon heel het verhaal uit zijn hoofd kent?
Maarja als je er 10x op een dag ingaat
Voor op vakantie of als je terug komt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
hebben jullie dat ook?
Als ik op vakantie ga of een weekendje weg, dan koop ik altijd een nieuwe tandenborstel
Ik ben niet de enigequote:
Voor op vakantiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor op vakantie of als je terug komt?
Ik doe het laatste namelijk
Zwembadchloor en verder voorkom je als je lang haar hebt veel gedoe.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:36 schreef iBenny het volgende:
Ja, dat je haar niet nat wordt... maar waarom?
Ah, op die fiets..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zwembadchloor en verder voorkom je als je lang haar hebt veel gedoe.
Ik heb de komende twee weken (tot maandag over een week) van elk val op Nederlands na een toets, naast mijn gewone huiswerk.quote:
Ik denk dat er niks anders op zit, het zijn vierhonderd woorden en hondertwintig zinnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou het gewoon vragen![]()
Dat is toch niet te doen?
Ja nou ja ik ga uitstel vragen, lekker is dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Jongste helemaal in de stress natuurlijk.
Ik heb weer een ontsteking in de voet, wat een pech weer.
lekker weer danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:17 schreef Kally het volgende:
GVD jongste heeft overmorgen spreekbeurt, alleen wisten wij dat allemaal niet, dus morgen even met de juf praten
Hij wist het wel, maar niks gezegd de sukkel, en geen lijst of datum wanneer hij moest dan had ik wel wat geweten, andere moeders dus wel, hij zal hem wel weer kwijt zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker weer dan
Normaal krijgen jullie daar persoonlijk bericht over dan?
verkoop je ipad, of een van je consoles.. Opgelostquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
Kut Nederland
Krijg een rekening binnen van zilveren kruis. Dat ze even 164 euro gaan incasseren
Ivm eigen risicomedicijnen van rob
Zal je dat ook in termijnen kunnen betalen?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
verkoop je ipad, of een van je consoles.. Opgelost
kiek eens oan wicht!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is een goed planHeb nog 2 oude Xboxen staan
Weet ik liefquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Lutje en kally-boy, alles kan, als jij het laat gebeuren!
Damn ik betaal 130 (oke kids gratis) maar gaat idd nergens over, tel eens uit per jaar en nog kun je bijbetalenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En toch blijf ik het aso vindenbetaal per maand 115 euro. Ik vind het zorgstelsel zo krom
Krom toch???quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Damn ik betaal 130 (oke kids gratis) maar gaat idd nergens over, tel eens uit per jaar en nog kun je bijbetalen
Ja kut nederlandquote:
Ik zie hem voor me, tierend door het huisquote:
Het is geen iPhis!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzzz wordt 19 mei al geïncasseerd
En mijn iPhone wordt traaggister weer gezwommen in wc
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie hem voor me, tierend door het huis
Of een iWCborstel.quote:
Zijn medicijnen hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
En ik: maar ik kan er niks aan doen
Dat is toch niet te volgen. We pakken het TAL Live SC wel, heeft Benny toch niet door!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef Kally het volgende:
Hoe laat begint ESF, half 9?
Ik kijk wel maar niet in het live topic
De Red Room bedoel jequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch niet te volgen. We pakken het TAL Live SC wel, heeft Benny toch niet door!
Jaaa gezelli kijken we allen samenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
ohjaa... dat kan ik wel even gaan kijken vanavondtoch geen reet op tv!
Hou op schei uit, ik pak alles donderdag pas in, dan zijn de jongens er niet, die slapen bij oma, en dan ga ik dag voor dag afquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ow dan moet ik NU ook gaan strijken, alvast verzinnen wat ik vridagavond aandoe
Primaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
Dus vanavond gezellig hier met z'n allen esf kijken
Waarom moet je er twee?quote:
Jij kiest tussen spelletjes en consoles, ik tussen mobieltjes en tabletsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:09 schreef Pheno het volgende:
Wat valt er te kiezen, ze doen beide hetzelfde uiteindelijk
Ik niet hoor, ik heb alles op een xbox 360 naquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij kiest tussen spelletjes en consoles, ik tussen mobieltjes en tablets
Ja, precies... waarom zou je dat doen, ze doen uiteindelijk hetzelfdequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik heb alles op een xbox 360 na
Ik kan geen Mario spelen op een playstationquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, precies... waarom zou je dat doen, ze doen uiteindelijk hetzelfde
Wat dan? Dat vraag ik. Wat valt er te kiezen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
Nou, het ene ding is dus anders bij de ene tablet anders dan bij de ander
Boom shake the room! van de Fresh Prince!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
nog steeds niet uit welk liedje ik moet doen...
iedereen komt de hele tijd met van die slome zwijmel nummers..
ik wil knallen, gaddarre!
Hey gaan jullie ook kijken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch niet te volgen. We pakken het TAL Live SC wel, heeft Benny toch niet door!
Morgen en donderdagavond geen tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik pak alles donderdag pas in, dan zijn de jongens er niet, die slapen bij oma, en dan ga ik dag voor dag af
Kuikentjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey gaan jullie ook kijken?Dan kom ik hier meebeppen
Ehm... helemaal nog niet of kan je niet kiezen uit bepaalde liedjes?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
nog steeds niet uit welk liedje ik moet doen...
iedereen komt de hele tijd met van die slome zwijmel nummers..
ik wil knallen, gaddarre!
HELEMAAL NIET..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... helemaal nog niet of kan je niet kiezen uit bepaalde liedjes?
Bennyquote:
Doe Lady Marmeladaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET..
iedereen komt aanzetten met van die slome liedjes van michael buble.. omdat; je dat het beste kan... JAAAA BOOORRRIINNGNGGGGGG
Daarom vraga ik je, waarom moet JIJ kiezen. Heb je een mac, iPhone, of heb je al een Android en Google spyware op je pc?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
het ziet er anders uit, de ene app is niet te verkrijgen bij de ander, het sluit beter aan bij bepaalde dingen(telefoon/iPhone of computer/mac) en dus extra functies, enz.
Ik kijk het al tijden neit meerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
Benny jij bent toch een fan van Fairly Odd Parents?
O maar goed ook misschien want er komt een film van uit.quote:
Die meid heeft het gebit van die jongen van XFAquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O maar goed ook misschien want er komt een film van uit.
[ afbeelding ]_!
Ik weet niet wat het is, maar Theo en Thea was leuker.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]_!
Rolfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die meid heeft het gebit van die jongen van XFA
Het tenenkaas imperium.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar Theo en Thea was leuker.
Ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
En haar haar is dan wel weer tof, zo roze en gekruld opgestoken
Ik werk alleen maar met Google Spyware, dus dat sluit beter aan.. maar ergens heeft een iPad ook wel watquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom vraga ik je, waarom moet JIJ kiezen. Heb je een mac, iPhone, of heb je al een Android en Google spyware op je pc?
Ik ben voor iPad gegaan omdat het hele huis al vermact is, tot de router toe. Ik heb alleen geen iPhone maar een HTC AndroidTe leuke deal, en mijn eerste slimme phone.
Uiteindelijk doe je hetzelfde met die dingen, maar het gaat er om wat voor jou de voor- en nadelen zijn
Dit meen je nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]_!
Ik zou dan toch voor een Android gaan. Gewoon voor de synchronisatie e.d. Dat zal toch net wat lekkerder werkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik werk alleen maar met Google Spyware, dus dat sluit beter aan.. maar ergens heeft een iPad ook wel wat
quote:
Omgquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]_!
quote:
Ah, die was laatst bij opsporing verzocht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik laat de grote neger in mezelf naar buiten komen!
Ik zeg doen want geylquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik laat de grote neger in mezelf naar buiten komen!
En de nieuwe versie ziet er ook wel nice uit (ik keen naar de i/o presentatie)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou dan toch voor een Android gaan. Gewoon voor de synchronisatie e.d. Dat zal toch net wat lekkerder werken
JAAA SHHHTHTTT!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die was laatst bij opsporing verzocht.
Ohw, dan wordt waarschijnlijk de opvolger van de Wii gepresenteerd toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:32 schreef Pheno het volgende:
En wij van FOK! zijn erbij! http://e3.nintendo.com/
Oh, die oorlog blijft doorgaan: Apple tegen de rest. Ik kijk meestal praktisch: heb ik er al wat van. Dus ik kom steeds vaker bij Apple uit. Dure kutzooiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
En de nieuwe versie ziet er ook wel nice uit (ik keen naar de i/o presentatie)
Sorry, begreep je vraag niet/verkeerd
Ja, en speelbaar op de E3. Dus dat wordt wel tof.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dan wordt waarschijnlijk de opvolger van de Wii gepresenteerd toch?
En ze gaan allemaal steeds sneller vooruit, dus interessanter en ook steeds duurderquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die oorlog blijft doorgaan: Apple tegen de rest. Ik kijk meestal praktisch: heb ik er al wat van. Dus ik kom steeds vaker bij Apple uit. Dure kutzooi
Maar fanboy, nee. Het werkt, maar dat mag ik van een ander apparaat behalve Trust ook verwachten.
Dat ook?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en speelbaar op de E3. Dus dat wordt wel tof.
ESFquote:
Presentatie met aansluitend uitproberen (zoals de 3DS vorig jaar) en ik heb ooka l een date op de beurs zelf gemaakt. Al moet ik nog even kijken wie er gaat van ons. En ik gok dat ze in juli in Nederland nog een persevent doen, ook zoals vorig jaar met de 3DSquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ook?
Ik dacht alleen presentatie...
Maar das idd wel tof dan
Ohw, die ken ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
ESF
Trouwens er zijn best goede zangers/zangeressen als ik ze nu allemaal acapella hoor
Bluequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die ken ik niet
Wel Blue.. voor UK
Ja, kutnummer, die deden ze ook al bij SYTYCD UK eens voorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die ken ik niet
Wel Blue.. voor UK
Ja ik vroeg in het crea-topic of iemand iets kon maken, misschien met hoed, dit is het gewordenquote:
Kurtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
Pisces, kwam er net pas achter dat jij in een Nirvana liedje zit.
She eyes me like a pisces when I am weak!
I'm loving itquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg in het crea-topic of iemand iets kon maken, misschien met hoed, dit is het gewordenHehe, zomerhoed
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef Kally het volgende:
Trouwens er stond iemand de stoep te stofzuigen op tv
Oh, filmen ze weer in onze straat?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
I'm loving it
Volgens mij de PCquote:
De pc en de stoep of eerst de pc en toen de stoep omdat de zuiger al klaar stond?quote:
Ze hebben alweer nieuwe dacht ik. Was te veel commentaar opquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:47 schreef Kally het volgende:
Die pakken zijn alvast fout, althans dat witte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
PC Hooftstraat bedoelde ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De pc en de stoep of eerst de pc en toen de stoep omdat de zuiger al klaar stond?
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies. Ik was helemaal verbaast dat ze mee gingen doen
Heb je het liedje al gehoord?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik alleen Nederland, Engeland en Duitslandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik heb alle liedjes geloof ik al gehoord
Ik zuig me straatje soms ook wel eensquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
I'm loving it
Dat doet Robski voor je neem ik aan... anders ben je wel heul lenigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zuig me straatje soms ook wel eens
Spanje is ook grappigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik alleen Nederland, Engeland en Duitsland
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat doet Robski voor je neem ik aan... anders ben je wel heul lenig
Ik zag hemquote:
Ik ken dr niet, dus dat wordt lastig nagaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spanje is ook grappigNiet leuk ofzo, maar Rob zijn oma vind hem helemaal geweldig
Moet je nagaan hoe ouderwets
Owwww, in een kroeg kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie gaan het maken
Nou ik ben benieuwdSiep
We zitten met de finale in engeland
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zuig me straatje soms ook wel eens
Echtquote:
Mee eens!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de Nederlandse versie beter dan de Engelse van de 3Js... ik mis het intro
Ja maar het klinkt wel lekker weg in het Engels en ik denk dat ze het echt niet slecht gaan doen, als ze maar basic blijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de Nederlandse versie beter dan de Engelse van de 3Js... ik mis het intro
Ja ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
Ik wil morgen kijken naar Nick en Simon, die in Amerika zijn
Bart de Graaf?quote:
Ik denk Graseterquote:
Hoorde ik ook nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook
Hoelaat komt het? Dat miste ik weer
Ik moet morgen strijken, want heb net met Robski spelletje gespeeld. HELEMAAL in een deuk gelegen.... you're in the movies gespeeld
Omdat het kan!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
Waarom zou je zo'n stom jubileum als 398 willen vieren?
Het lijkt me wel erg handig en het staat dan wel lekker netjesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Bij de achtertuin... als er bloesem ligt. Ik heb geen zin om te vegen, dus de Dyson eroverheen
Nu snap ik waarom de overbuurvrouw zo stom keek
Ach met Doortje wel gezellig toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.. morgen na 't werk naar een verjaardag met Doortje.. zo geen zin in.. zij ook niet volgens mij
Soms moet je niet denken als je tv kijktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
Een apparaat die kan ruiken of je een longziekte hebt?
Wuut?
Jawolquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach met Doortje wel gezellig toch?
[..]
Soms moet je niet denken als je tv kijkt
Ja daaromquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel erg handig en het staat dan wel lekker netjes![]()
Als er een apparaat is die dat kan bedoelen ze eigenlijk dat het ding kan ruiken dat je je bek niet geschrobd hebt!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
Een apparaat die kan ruiken of je een longziekte hebt?
Wuut?
Dus de tandarts kan straks ruiken of ik ziek ben?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een apparaat is die dat kan bedoelen ze eigenlijk dat het ding kan ruiken dat je je bek niet geschrobd hebt!
We gaan ESF kijkenquote:
Je snapt het format niet of die twee mannen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
Ik snap Pauw en Witteman niet, gewoon ook totaal niet
Beidequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je snapt het format niet of die twee mannen?
Ik dacht dat ze een schoudertas om had, rechts in beeldquote:
quote:
Oh Benny maisjus turvenquote:
Bietje magertjesquote:
Ja hoiiii, ik heb mijn hutkoffer bij mequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een schoudertas om had, rechts
maar die vuilniszak die ze om heeft....quote:
quote:
Als je vrouw na het rampetampen gewoon verdoofd blijft liggen zie ik geen probleem!quote:
Hij is slecht geknipt ookquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je vrouw na het rampetampen gewoon verdoofd blijft liggen zie ik geen probleem!
Nog geen eens een taillequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is slecht geknipt ook
Jezus is die in 5 minuten in elkaar gezet?
Daar ging mijn drinkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wel weer typisch, mooie vrouwen en dan zo'n geval in het midden.![]()
Het lijkt wel Vrijdag.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Het lijkt wel Vrijdag.
En dan nog met een ringbaardje ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Het lijkt wel Vrijdag.
Ik hoor nooit klachten daarna, maar misschien slaapt ze al!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je vrouw na het rampetampen gewoon verdoofd blijft liggen zie ik geen probleem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |