Ik denk Graseterquote:
Hoorde ik ook nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook
Hoelaat komt het? Dat miste ik weer
Ik moet morgen strijken, want heb net met Robski spelletje gespeeld. HELEMAAL in een deuk gelegen.... you're in the movies gespeeld
Omdat het kan!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
Waarom zou je zo'n stom jubileum als 398 willen vieren?
Het lijkt me wel erg handig en het staat dan wel lekker netjesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Bij de achtertuin... als er bloesem ligt. Ik heb geen zin om te vegen, dus de Dyson eroverheen
Nu snap ik waarom de overbuurvrouw zo stom keek
Ach met Doortje wel gezellig toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.. morgen na 't werk naar een verjaardag met Doortje.. zo geen zin in.. zij ook niet volgens mij
Soms moet je niet denken als je tv kijktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
Een apparaat die kan ruiken of je een longziekte hebt?
Wuut?
Jawolquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach met Doortje wel gezellig toch?
[..]
Soms moet je niet denken als je tv kijkt
Ja daaromquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel erg handig en het staat dan wel lekker netjes![]()
Als er een apparaat is die dat kan bedoelen ze eigenlijk dat het ding kan ruiken dat je je bek niet geschrobd hebt!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
Een apparaat die kan ruiken of je een longziekte hebt?
Wuut?
Dus de tandarts kan straks ruiken of ik ziek ben?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een apparaat is die dat kan bedoelen ze eigenlijk dat het ding kan ruiken dat je je bek niet geschrobd hebt!
We gaan ESF kijkenquote:
Je snapt het format niet of die twee mannen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
Ik snap Pauw en Witteman niet, gewoon ook totaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |