Morgen en donderdagavond geen tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik pak alles donderdag pas in, dan zijn de jongens er niet, die slapen bij oma, en dan ga ik dag voor dag af
Kuikentjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey gaan jullie ook kijken?Dan kom ik hier meebeppen
Ehm... helemaal nog niet of kan je niet kiezen uit bepaalde liedjes?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
nog steeds niet uit welk liedje ik moet doen...
iedereen komt de hele tijd met van die slome zwijmel nummers..
ik wil knallen, gaddarre!
HELEMAAL NIET..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... helemaal nog niet of kan je niet kiezen uit bepaalde liedjes?
Bennyquote:
Doe Lady Marmeladaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET..
iedereen komt aanzetten met van die slome liedjes van michael buble.. omdat; je dat het beste kan... JAAAA BOOORRRIINNGNGGGGGG
Daarom vraga ik je, waarom moet JIJ kiezen. Heb je een mac, iPhone, of heb je al een Android en Google spyware op je pc?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
het ziet er anders uit, de ene app is niet te verkrijgen bij de ander, het sluit beter aan bij bepaalde dingen(telefoon/iPhone of computer/mac) en dus extra functies, enz.
Ik kijk het al tijden neit meerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
Benny jij bent toch een fan van Fairly Odd Parents?
O maar goed ook misschien want er komt een film van uit.quote:
Die meid heeft het gebit van die jongen van XFAquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O maar goed ook misschien want er komt een film van uit.
[ afbeelding ]_!
Ik weet niet wat het is, maar Theo en Thea was leuker.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]_!
Rolfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die meid heeft het gebit van die jongen van XFA
Het tenenkaas imperium.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar Theo en Thea was leuker.
Ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
En haar haar is dan wel weer tof, zo roze en gekruld opgestoken
Ik werk alleen maar met Google Spyware, dus dat sluit beter aan.. maar ergens heeft een iPad ook wel watquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom vraga ik je, waarom moet JIJ kiezen. Heb je een mac, iPhone, of heb je al een Android en Google spyware op je pc?
Ik ben voor iPad gegaan omdat het hele huis al vermact is, tot de router toe. Ik heb alleen geen iPhone maar een HTC AndroidTe leuke deal, en mijn eerste slimme phone.
Uiteindelijk doe je hetzelfde met die dingen, maar het gaat er om wat voor jou de voor- en nadelen zijn
Dit meen je nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]_!
Ik zou dan toch voor een Android gaan. Gewoon voor de synchronisatie e.d. Dat zal toch net wat lekkerder werkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik werk alleen maar met Google Spyware, dus dat sluit beter aan.. maar ergens heeft een iPad ook wel wat
quote:
Omgquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]_!
quote:
Ah, die was laatst bij opsporing verzocht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik laat de grote neger in mezelf naar buiten komen!
Ik zeg doen want geylquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik laat de grote neger in mezelf naar buiten komen!
En de nieuwe versie ziet er ook wel nice uit (ik keen naar de i/o presentatie)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou dan toch voor een Android gaan. Gewoon voor de synchronisatie e.d. Dat zal toch net wat lekkerder werken
JAAA SHHHTHTTT!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die was laatst bij opsporing verzocht.
Ohw, dan wordt waarschijnlijk de opvolger van de Wii gepresenteerd toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:32 schreef Pheno het volgende:
En wij van FOK! zijn erbij! http://e3.nintendo.com/
Oh, die oorlog blijft doorgaan: Apple tegen de rest. Ik kijk meestal praktisch: heb ik er al wat van. Dus ik kom steeds vaker bij Apple uit. Dure kutzooiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
En de nieuwe versie ziet er ook wel nice uit (ik keen naar de i/o presentatie)
Sorry, begreep je vraag niet/verkeerd
Ja, en speelbaar op de E3. Dus dat wordt wel tof.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dan wordt waarschijnlijk de opvolger van de Wii gepresenteerd toch?
En ze gaan allemaal steeds sneller vooruit, dus interessanter en ook steeds duurderquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die oorlog blijft doorgaan: Apple tegen de rest. Ik kijk meestal praktisch: heb ik er al wat van. Dus ik kom steeds vaker bij Apple uit. Dure kutzooi
Maar fanboy, nee. Het werkt, maar dat mag ik van een ander apparaat behalve Trust ook verwachten.
Dat ook?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en speelbaar op de E3. Dus dat wordt wel tof.
ESFquote:
Presentatie met aansluitend uitproberen (zoals de 3DS vorig jaar) en ik heb ooka l een date op de beurs zelf gemaakt. Al moet ik nog even kijken wie er gaat van ons. En ik gok dat ze in juli in Nederland nog een persevent doen, ook zoals vorig jaar met de 3DSquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ook?
Ik dacht alleen presentatie...
Maar das idd wel tof dan
Ohw, die ken ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
ESF
Trouwens er zijn best goede zangers/zangeressen als ik ze nu allemaal acapella hoor
Bluequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die ken ik niet
Wel Blue.. voor UK
Ja, kutnummer, die deden ze ook al bij SYTYCD UK eens voorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die ken ik niet
Wel Blue.. voor UK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |