Hou op schei uit, ik pak alles donderdag pas in, dan zijn de jongens er niet, die slapen bij oma, en dan ga ik dag voor dag afquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ow dan moet ik NU ook gaan strijken, alvast verzinnen wat ik vridagavond aandoe
Primaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
Dus vanavond gezellig hier met z'n allen esf kijken
Waarom moet je er twee?quote:
Jij kiest tussen spelletjes en consoles, ik tussen mobieltjes en tabletsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:09 schreef Pheno het volgende:
Wat valt er te kiezen, ze doen beide hetzelfde uiteindelijk
Ik niet hoor, ik heb alles op een xbox 360 naquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij kiest tussen spelletjes en consoles, ik tussen mobieltjes en tablets
Ja, precies... waarom zou je dat doen, ze doen uiteindelijk hetzelfdequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik heb alles op een xbox 360 na
Ik kan geen Mario spelen op een playstationquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, precies... waarom zou je dat doen, ze doen uiteindelijk hetzelfde
Wat dan? Dat vraag ik. Wat valt er te kiezen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
Nou, het ene ding is dus anders bij de ene tablet anders dan bij de ander
Boom shake the room! van de Fresh Prince!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
nog steeds niet uit welk liedje ik moet doen...
iedereen komt de hele tijd met van die slome zwijmel nummers..
ik wil knallen, gaddarre!
Hey gaan jullie ook kijken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch niet te volgen. We pakken het TAL Live SC wel, heeft Benny toch niet door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |