Ja ik vroeg in het crea-topic of iemand iets kon maken, misschien met hoed, dit is het gewordenquote:
Kurtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
Pisces, kwam er net pas achter dat jij in een Nirvana liedje zit.
She eyes me like a pisces when I am weak!
I'm loving itquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg in het crea-topic of iemand iets kon maken, misschien met hoed, dit is het gewordenHehe, zomerhoed
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef Kally het volgende:
Trouwens er stond iemand de stoep te stofzuigen op tv
Oh, filmen ze weer in onze straat?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
I'm loving it
Volgens mij de PCquote:
De pc en de stoep of eerst de pc en toen de stoep omdat de zuiger al klaar stond?quote:
Ze hebben alweer nieuwe dacht ik. Was te veel commentaar opquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:47 schreef Kally het volgende:
Die pakken zijn alvast fout, althans dat witte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
PC Hooftstraat bedoelde ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De pc en de stoep of eerst de pc en toen de stoep omdat de zuiger al klaar stond?
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies. Ik was helemaal verbaast dat ze mee gingen doen
Heb je het liedje al gehoord?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik alleen Nederland, Engeland en Duitslandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik heb alle liedjes geloof ik al gehoord
Ik zuig me straatje soms ook wel eensquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
I'm loving it
Dat doet Robski voor je neem ik aan... anders ben je wel heul lenigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zuig me straatje soms ook wel eens
Spanje is ook grappigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik alleen Nederland, Engeland en Duitsland
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat doet Robski voor je neem ik aan... anders ben je wel heul lenig
Ik zag hemquote:
Ik ken dr niet, dus dat wordt lastig nagaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spanje is ook grappigNiet leuk ofzo, maar Rob zijn oma vind hem helemaal geweldig
Moet je nagaan hoe ouderwets
Owwww, in een kroeg kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie gaan het maken
Nou ik ben benieuwdSiep
We zitten met de finale in engeland
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zuig me straatje soms ook wel eens
Echtquote:
Mee eens!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de Nederlandse versie beter dan de Engelse van de 3Js... ik mis het intro
Ja maar het klinkt wel lekker weg in het Engels en ik denk dat ze het echt niet slecht gaan doen, als ze maar basic blijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de Nederlandse versie beter dan de Engelse van de 3Js... ik mis het intro
Ja ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
Ik wil morgen kijken naar Nick en Simon, die in Amerika zijn
Bart de Graaf?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |