quote:
Ik heb de komende twee weken (tot maandag over een week) van elk val op Nederlands na een toets, naast mijn gewone huiswerk.
En voor iedereen is het veel, maar ik ben de enige die én biologie én Duits én Latijn én KCV heeft.. En ik ben ondertussen ook nog jarig, vanavond op verjaardag bij een oom, volgende week dinsdag 's avonds KCV presenteren dus dan kan ik die avond ook niks doen..
En ik weet dus echt niet waar ik tijd vandaan moet toveren, want ik zal heus wel een keer een uurtje over hebben om iets extra te doen, maar als ik van half negen tot vier op school heb gezeten kan ik echt niet ook nog tot tien uur huiswerk maken en leren, mijn hoofd is ook eens vol.
En omdat je steeds met andere klassen zit gaan leraren niks verzetten want het is maar de halve klas die er last van heeft, en anders weer de andere helft, of komt het niet uit.. Maar in mijn geval ben ik dus vier keer genaaid omdat ik vier van die vakken heb.
Ik heb nu een planning gemaakt en hopelijk lukt het, en anders ga ik proberen Duits (vrijdag over een week) na het inhaaluur de dinsdag erna te laten verzetten.. Als ik het uitleg mag dat vast wel, maar ik wil het eigenlijk liever niet vragen.

Maar nu dus weer aan de gang, nog twee uur tot het eten, dan eten, douchen, verjaardag, bed..
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll