Ohw ja, ik zie het idd...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee het is dinsdag en donderdag. De 3J's komen pas donderdag, maar vanavond is de eerste halve finale....
Ik kijk donderdag ook geen SST, maar ESF!
Mijn collega'shebben het ook ijskoud... dus ligt echt niet aan mij dit keer
Ja wat dacht je dan?quote:
Ja binnenkort tochquote:
Owja Bowlenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja binnenkort toch, ik dacht dat we gingen bowlen
Nu vanavond, ga je kijken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, ik zie het idd...
Ik was ervan overtuigd het morgen pas was![]()
Ik kan niet bowlen ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja Bowlen![]()
Ik haat bowlenMaar ik vind het wel gezellig
Neem jij dan Bossche bollen mee
Ik kan ook niet bowlen, die bal ligt altijd in de gootquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan niet bowlen ook, en Bella zou die toch meenemen
Jaquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:09 schreef Patje1987 het volgende:
Buh wachten duurt lang, vorige week nieuwe auto gekocht maar moest nog het één en ander aan gebeuren. Dus hopelijk krijg ik hem deze week nog
En terug liefquote:
Ik weet nog steeds niet wat voor persoon ik achter hem moet zienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:25 schreef Kally het volgende:
Ik ga trouwens Ian Nick meeten, die toen al die ava's deed
Wat is erquote:
Ow die gekke ava'squote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:25 schreef Kally het volgende:
Ik ga trouwens Ian Nick meeten, die toen al die ava's deed
[Gezocht] Buddyquote:
Zolang het centraal is ga ik zeker weten mee...quote:
ja maar jij hebt veel uitjes de komende 2 maandenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:44 schreef Kally het volgende:
Na juni ben ik wel even helemaal klaar met meeten
Ow ja XFAquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:50 schreef Kally het volgende:
je vergeet 27 mei
Maar sowieso, even andere prioriteiten dan
Je bent 2 maanden volgeboekt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:50 schreef Kally het volgende:
je vergeet 27 mei
Maar sowieso, even andere prioriteiten dan
Ohw, wel gezellig...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:54 schreef Kally het volgende:
Benny niet alleen meets ook verjaardagen en BBQ's
Altijd dat verhaal hardop mee vertellen gewoon, en die die mensen kijken je dan aan wat is dat voor autist die gewoon heel het verhaal uit zijn hoofd kent?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:33 schreef Bellatrix het volgende:
De Villa Volta is fokking baas, Hugo van den Loonsche Duynen.
Doei Kalquote:
Ik ook, ik doe ook altijd die boerinnen na die je in de achtergrond hoort.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Altijd dat verhaal hardop mee vertellen gewoon, en die die mensen kijken je dan aan wat is dat voor autist die gewoon heel het verhaal uit zijn hoofd kent?
Maarja als je er 10x op een dag ingaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |