en? stok al verplaatst?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:13 schreef nijnja het volgende:
Zo naar babybel, eens kijken wat zijn plannen zijn
Ik pas de TT wel vast aan.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:40 schreef babybel het volgende:
Ja, doe dat maar, we zijn met vijf man (en vrouw) onderweg; )
past dat in een auto?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:40 schreef babybel het volgende:
Ja, doe dat maar, we zijn met vijf man (en vrouw) onderweg; )
Nu mag ik een keer, dus ga ik los!quote:
flits ftw!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:44 schreef vegetassj4 het volgende:
dat zullen wel weer mooie zwarte foto's worden
Zie paar posts hier boven?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:14 schreef glasbak het volgende:
Wie kan die TT even plaatsen hier? Ik wil ook een kunnen lachen
nieuw topicquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:14 schreef glasbak het volgende:
Wie kan die TT even plaatsen hier? Ik wil ook een kunnen lachen
Ja, nee. Dit zet zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:28 schreef babybel het volgende:
stok bij hand (linker)
sleutel bij hand (rechter)
???
[ afbeelding ]
Haal hem maar op.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:39 schreef Staal het volgende:
Jongens toch, dit is toch zo klaar als een klontje. Vlakbij dat ene kruispunt joh. Je weet wel.
Doe die stok eens naar west Brabant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:14 schreef vegetassj4 het volgende:
beetje offtopic
herfst
lente
best grappig, er zit maar 1 stap tussen en het hele uitzicht veranderd spontaan
ik ga weer verder zoeken
In W-B?quote:
Deze reeks heb ik altijd gevolgd en ja, zou die stok wel eens willen ophalen. Leuk idee is het sowieso.quote:13. 28-08-2004 Made Noord-Brabant Koning_leeuw, quattro
51. 17-04-2006 Roosendaal Noord-Brabant webspider
31. 18-02-2008 Roosendaal Noord-Brabant Laevid
32. 20-02-2008 Stampersgat Noord-Brabant Captain_Redbeard
En een flitspaal! Uitkijken dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:14 schreef vegetassj4 het volgende:
beetje offtopic
herfst
lente
best grappig, er zit maar 1 stap tussen en het hele uitzicht veranderd spontaan
ik ga weer verder zoeken
Ik zie het detail nog steeds nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:01 schreef babybel het volgende:
plaats is De Kar, het detail mist niet als je kan fotosoepen
Oeh welke provincie?????quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:06 schreef vegetassj4 het volgende:
Omdat Richfield de sleutel niet kon vinden ben ik maar met daglicht die kant op gegaan
de stok ligt nu in mijn auto en krijgt morgen dus een nieuwe plek
de sleutel was gevallen en lag in het gras
relnichtquote:
Dat dusquote:Op zondag 29 mei 2011 10:03 schreef Broertie het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar achter de punt verstopt.....
Hier 150km, maar da's alsnog te verquote:Op zondag 29 mei 2011 00:17 schreef swollywood het volgende:
[..]
Alstu: http://goo.gl/maps/Wpdr
Damn, das 250 km enkele reis
Tja. Dat krijg je met een uithoek die limburg heetquote:
Hier 301KM enkele reisquote:Op zondag 29 mei 2011 00:17 schreef swollywood het volgende:
[..]
Alstu: http://goo.gl/maps/Wpdr
Damn, das 250 km enkele reis
Texel, dat zal pas een leuk (lees: dood) punt zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef nijnja het volgende:
Ik baal stiekem een beetje. Afgelopen weekend naar Texel geweest ....
Weet ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:15 schreef Maruna het volgende:
[..]
Texel, dat zal pas een leuk (lees: dood) punt zijn.
midden/oosten* des lands.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:52 schreef -gt- het volgende:
als die er zondag nog ligt is die van mij...
ff nog verzinnen waar ik m naar toe zal brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:39 schreef Thijz het volgende:
[..]
midden/oosten* des lands.we zullen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom is ook de regel ingevoerd dat ie niet naar de Waddeneilanden mag, nadat ie een keer 2 maanden op een eiland gelegen heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:15 schreef Maruna het volgende:
[..]
misschien handig om dat bij de spelregels te vermelden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:16 schreef swollywood het volgende:
[..]
Daarom is ook de regel ingevoerd dat ie niet naar de Waddeneilanden mag, nadat ie een keer 2 maanden op een eiland gelegen heeft.
1 2 3 4 5 | ¤ 23,79 Retour Harlingen-Terschelling ¤ 24,19 Retour Harlingen-Vlieland ¤ 13,20 Retour Holwerd-Ameland (Zomertarief) ¤ 13,55 Retour Lauwersoog-Schiermonnikoog (Zomertarief) ¤ 2,50 Retour Den Helder-Texel |
Fietsen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:56 schreef swollywood het volgende:
De kosten zouden mij in elk geval er van weerhouden om de stok op te gaan halen als ie op een Waddeneiland ligt.
Tarieven veerdiensten voor voetgangers:
[ code verwijderd ]
Bovenstaande kosten zijn alleen de kosten voor de overtocht.
Dan moet je waarschijnlijk ook nog eens een fiets huren om op het eiland bij de stok te komen.
Enenenenenen......?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:52 schreef -gt- het volgende:
als die er zondag nog ligt is die van mij...
ff nog verzinnen waar ik m naar toe zal brengen
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef -gt- het volgende:
Hij is onderweg.
Batteryen camera leeg, leg m dus morgen pas weg,
Sorry.
heb jij niks beters te doenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:34 schreef babybel het volgende:
pics, want ik wil `m eigenlijk weer ff ophalen met wat mensjes
niet als je op je werk naar huis gestuurd wordt omdat het te rustig isquote:
Weer met de vrouwtjes op pad?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:34 schreef babybel het volgende:
pics, want ik wil `m eigenlijk weer ff ophalen met wat mensjes
De vorige keer was ik mee he?! Dan kan hij niet doen wat hij wilquote:
Ik vat de link nietquote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
De vorige keer was ik mee he?! Dan kan hij niet doen wat hij wil
morgen is voorbijquote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef -gt- het volgende:
Hij is onderweg.
Batteryen camera leeg, leg m dus morgen pas weg,
Sorry.
Ik heb de FOK!stok weleens op Terschelling gelegd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:15 schreef Maruna het volgende:
Ja, in fucking oktober terwijl er geen hond komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb de FOK!stok weleens op Terschelling gelegd.
FOK! Stok door NL-spel deel 68 -O- Terschelling -O-
Het was allemaal weer goedgekomen toch? Was één van de beste stokken die ooit in omloop geweest is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:37 schreef swollywood het volgende:
Ja, in fucking oktober terwijl er geen hond komt.
Dat is die keer geweest dat ie er 2 maanden gelegen heeft en het hele spel op z'n bek lag.
De stalen stok van 2cv is nog steeds de beste. Hoe staat het eigenlijk met dat ding?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Het was allemaal weer goedgekomen toch? Was één van de beste stokken die ooit in omloop geweest is.
gemaakt door swarmahoerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Het was allemaal weer goedgekomen toch? Was één van de beste stokken die ooit in omloop geweest is.
Waarom niet?quote:
Wedden om een kratje bier van wel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
de stalen was dan wel weer geniaal mbt beveiliging zegmaar, daar kon je niks mee zonder sleutel
die heb je als nietswetende voorbijganger natuurlijk niet bij de handquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Broertie het volgende:
heb er nog geen flesje bier voor over.....
[ afbeelding ]
Wil je geen foto's meer plaatsen van mijn universele fietssleutel....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Broertie het volgende:
heb er nog geen flesje bier voor over.....
[ afbeelding ]
quote:
Waterpolotoernooiquote:
't Timpkequote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waterpolotoernooi
Weekend van 18 juni weer. In die betonnen bak daar; galgenhoeve ofzo heet dat toch?
Nee, galgenveld. Deze bakquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:53 schreef Thijz het volgende:
[..]
't Timpke![]()
Maar jij kunt dus iets met ballen in het water?
Ik ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:53 schreef Thijz het volgende:
[..]
't Timpke![]()
Maar jij kunt dus iets met ballen in het water?
Jij hebt er een kano bij nodigquote:
Wat is datquote:
de stok ophalen en vervolgens 2 weken geen zin/tijd hebben/maken om 'm weg te leggen...quote:
zoals ik al zei, niets aan het handje! (wel aan de rug) alles komt goed!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb m ff gepm'd, misschien is er wel -wat dan ook- gebeurd waardoor die ff niet op fok is
jaquote:
grrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:38 schreef vegetassj4 het volgende:
hij heeft zijn rug verkeerd gebruikt tijdens het klimmen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:42 schreef -gt- het volgende:
grrrrrrrrrrr
leg da ding dan ook nie zo hoog![]()
jajaquote:Op maandag 6 juni 2011 04:44 schreef -gt- het volgende:
[..]
tss
klimmen
was da ???
het was maar een opstapje
Ah, maar d'r was dus wel echt iets aan de hand...quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:29 schreef Thijz het volgende:
[..]
de stok ophalen en vervolgens 2 weken geen zin/tijd hebben/maken om 'm weg te leggen...
mag niet. Moeten 3 verplaatsingen tussen zitten (tenzij de stok al maanden stil ligt..)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef vegetassj4 het volgende:
ja, ik wil hem morgenochtend ophalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |