Dat dusquote:Op zondag 29 mei 2011 10:03 schreef Broertie het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar achter de punt verstopt.....
Hier 150km, maar da's alsnog te verquote:Op zondag 29 mei 2011 00:17 schreef swollywood het volgende:
[..]
Alstu: http://goo.gl/maps/Wpdr
Damn, das 250 km enkele reis
Tja. Dat krijg je met een uithoek die limburg heetquote:
Hier 301KM enkele reisquote:Op zondag 29 mei 2011 00:17 schreef swollywood het volgende:
[..]
Alstu: http://goo.gl/maps/Wpdr
Damn, das 250 km enkele reis
Texel, dat zal pas een leuk (lees: dood) punt zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef nijnja het volgende:
Ik baal stiekem een beetje. Afgelopen weekend naar Texel geweest ....
Weet ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:15 schreef Maruna het volgende:
[..]
Texel, dat zal pas een leuk (lees: dood) punt zijn.
midden/oosten* des lands.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:52 schreef -gt- het volgende:
als die er zondag nog ligt is die van mij...
ff nog verzinnen waar ik m naar toe zal brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:39 schreef Thijz het volgende:
[..]
midden/oosten* des lands.we zullen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom is ook de regel ingevoerd dat ie niet naar de Waddeneilanden mag, nadat ie een keer 2 maanden op een eiland gelegen heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:15 schreef Maruna het volgende:
[..]
Texel, dat zal pas een leuk (lees: dood) punt zijn.
misschien handig om dat bij de spelregels te vermelden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:16 schreef swollywood het volgende:
[..]
Daarom is ook de regel ingevoerd dat ie niet naar de Waddeneilanden mag, nadat ie een keer 2 maanden op een eiland gelegen heeft.
1 2 3 4 5 | ¤ 23,79 Retour Harlingen-Terschelling ¤ 24,19 Retour Harlingen-Vlieland ¤ 13,20 Retour Holwerd-Ameland (Zomertarief) ¤ 13,55 Retour Lauwersoog-Schiermonnikoog (Zomertarief) ¤ 2,50 Retour Den Helder-Texel |
Fietsen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:56 schreef swollywood het volgende:
De kosten zouden mij in elk geval er van weerhouden om de stok op te gaan halen als ie op een Waddeneiland ligt.
Tarieven veerdiensten voor voetgangers:
[ code verwijderd ]
Bovenstaande kosten zijn alleen de kosten voor de overtocht.
Dan moet je waarschijnlijk ook nog eens een fiets huren om op het eiland bij de stok te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |