Enenenenenen......?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:52 schreef -gt- het volgende:
als die er zondag nog ligt is die van mij...
ff nog verzinnen waar ik m naar toe zal brengen
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef -gt- het volgende:
Hij is onderweg.
Batteryen camera leeg, leg m dus morgen pas weg,
Sorry.
heb jij niks beters te doenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:34 schreef babybel het volgende:
pics, want ik wil `m eigenlijk weer ff ophalen met wat mensjes
niet als je op je werk naar huis gestuurd wordt omdat het te rustig isquote:
Weer met de vrouwtjes op pad?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:34 schreef babybel het volgende:
pics, want ik wil `m eigenlijk weer ff ophalen met wat mensjes
De vorige keer was ik mee he?! Dan kan hij niet doen wat hij wilquote:
Ik vat de link nietquote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
De vorige keer was ik mee he?! Dan kan hij niet doen wat hij wil
morgen is voorbijquote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef -gt- het volgende:
Hij is onderweg.
Batteryen camera leeg, leg m dus morgen pas weg,
Sorry.
Ik heb de FOK!stok weleens op Terschelling gelegd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:15 schreef Maruna het volgende:
Texel, dat zal pas een leuk (lees: dood) punt zijn.
Ja, in fucking oktober terwijl er geen hond komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb de FOK!stok weleens op Terschelling gelegd.
FOK! Stok door NL-spel deel 68 -O- Terschelling -O-
Het was allemaal weer goedgekomen toch? Was één van de beste stokken die ooit in omloop geweest is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:37 schreef swollywood het volgende:
Ja, in fucking oktober terwijl er geen hond komt.
Dat is die keer geweest dat ie er 2 maanden gelegen heeft en het hele spel op z'n bek lag.
De stalen stok van 2cv is nog steeds de beste. Hoe staat het eigenlijk met dat ding?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Het was allemaal weer goedgekomen toch? Was één van de beste stokken die ooit in omloop geweest is.
gemaakt door swarmahoerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Het was allemaal weer goedgekomen toch? Was één van de beste stokken die ooit in omloop geweest is.
Waarom niet?quote:
Wedden om een kratje bier van wel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
de stalen was dan wel weer geniaal mbt beveiliging zegmaar, daar kon je niks mee zonder sleutel
die heb je als nietswetende voorbijganger natuurlijk niet bij de handquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Broertie het volgende:
heb er nog geen flesje bier voor over.....
[ afbeelding ]
Wil je geen foto's meer plaatsen van mijn universele fietssleutel....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Broertie het volgende:
heb er nog geen flesje bier voor over.....
[ afbeelding ]
quote:
Waterpolotoernooiquote:
't Timpkequote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waterpolotoernooi
Weekend van 18 juni weer. In die betonnen bak daar; galgenhoeve ofzo heet dat toch?
Nee, galgenveld. Deze bakquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:53 schreef Thijz het volgende:
[..]
't Timpke![]()
Maar jij kunt dus iets met ballen in het water?
Ik ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:53 schreef Thijz het volgende:
[..]
't Timpke![]()
Maar jij kunt dus iets met ballen in het water?
Jij hebt er een kano bij nodigquote:
Wat is datquote:
de stok ophalen en vervolgens 2 weken geen zin/tijd hebben/maken om 'm weg te leggen...quote:
zoals ik al zei, niets aan het handje! (wel aan de rug) alles komt goed!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb m ff gepm'd, misschien is er wel -wat dan ook- gebeurd waardoor die ff niet op fok is
jaquote:
grrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:38 schreef vegetassj4 het volgende:
hij heeft zijn rug verkeerd gebruikt tijdens het klimmen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:42 schreef -gt- het volgende:
grrrrrrrrrrr
leg da ding dan ook nie zo hoog![]()
jajaquote:Op maandag 6 juni 2011 04:44 schreef -gt- het volgende:
[..]
tss
klimmen
was da ???
het was maar een opstapje
Ah, maar d'r was dus wel echt iets aan de hand...quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:29 schreef Thijz het volgende:
[..]
de stok ophalen en vervolgens 2 weken geen zin/tijd hebben/maken om 'm weg te leggen...
mag niet. Moeten 3 verplaatsingen tussen zitten (tenzij de stok al maanden stil ligt..)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef vegetassj4 het volgende:
ja, ik wil hem morgenochtend ophalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |