ja erg he vind de tv waardeloosquote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Disana het volgende:
Nee, niets bijzonders op tv tot Nieuwsuur begint.
Och, gisteravond de hele avond naar de Ultimate Dance Battle zitten kijken, dat was weer te veel van het goede.quote:
had vannacht Palin gezien die reiziger dat was leukquote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, gisteravond de hele avond naar de Ultimate Dance Battle zitten kijken, dat was weer te veel van het goede.
Zijn ze wat leuks aan het doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Leandra het volgende:
Hier staat (na Grey's anatomy) gewoon het SST-kanaal weer aan.... maar dat is meer beeldvulling dan dat er werkelijk gekeken wordt.
N. zit boven achter de PC, dus het geluid van de TV staat nu niet eens aan
Ja dat waren leuke programma's.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Toverheks het volgende:
had vannacht Palin gezien die reiziger dat was leuk
ja hij vertelt heel leuk ben wel gek op zulke prog.quote:
Nou niet alle reisprogramma's zijn goed. Veronica deed er ook ooit aan en die waren te oppervlakkig voor woorden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hij vertelt heel leuk ben wel gek op zulke prog.
boudewijn buch dat was de leukstequote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou niet alle reisprogramma's zijn goed. Veronica deed er ook ooit aan en die waren te oppervlakkig voor woorden.
quote:
Ik vond die Belg op de VPRO die door het hele midden oosten reisde ook erg plezierig. Ben ineens zijn naam kwijt. Maar Boudewijn deed het ook heel leuk.quote:
of die journalist die rusland deed ook leuk paar afleveringen van gezienquote:Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond die Belg op de VPRO die door het hele midden oosten reisde ook erg plezierig. Ben ineens zijn naam kwijt. Maar Boudewijn deed het ook heel leuk.
Is dat niet die ik bedoel.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
of die journalist die rusland deed ook leuk paar afleveringen van gezien
weet niet dacht een hollander van rusland.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè jammer, ik zat nog te lezen toen het verdween.
Ik heb geen auto dinges,,,,heb de tekst nog voor mequote:Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè jammer, ik zat nog te lezen toen het verdween.
Een gebande user wilde remlof aan de schandpaal nagelen door een cartoon over remlof. Maar die cartoon heb ik niet meer helemaal kunnen lezen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:10 schreef Toverheks het volgende:
weet niet dacht een hollander van rusland.
en wat stond daar heb er geen rechten voor staat er
Ach, maakt niet uit, topic is weg dus een rel gaat het niet worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb geen auto dinges,,,,heb de tekst nog voor me
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
welke user was het sla ik hem ff in mekaar
nah stelde niks voor...veel spelfouten enzulksquote:Op maandag 9 mei 2011 22:21 schreef Toverheks het volgende:
nou gemist dusjammer een vette rel op de maandagavond, ach beter kan de week niet beginnen
nog erger dan mij, kan me niet voorstellenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah stelde niks voor...veel spelfouten enzulks
Grafisch was het wel vermakelijk, hoop tijd in gestokenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah stelde niks voor...veel spelfouten enzulks
Ik kon het nog net bekijkenquote:
misschien Remlof zelf, die is al een half uurtje ondergedokenquote:
Daar was ik fan van op de bbc Ik volgde dat elke week zijn reizen .. (10 jaar geleden alweer ofzo)quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had vannacht Palin gezien die reiziger dat was leuk
Die ligt gewoon op één oor denk ik... Ik zou echt geen mod ofzo willen zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien Remlof zelf, die is al een half uurtje ondergedoken
was vannacht op BBC entertament ging gewoon niet slapen zo leuk, heb hem ook wel eens op Belgie gezien hij doet het echt leukquote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar was ik fan van op de bbc Ik volgde dat elke week zijn reizen .. (10 jaar geleden alweer ofzo)
Hij doet dat ook geweldig, maar zijn dat herhalingen of doet hij dat nog steeds?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was vannacht op BBC entertament ging gewoon niet slapen zo leuk, heb hem ook wel eens op Belgie gezien hij doet het echt leuk
denk dat het wel herhalingen zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij doet dat ook geweldig, maar zijn dat herhalingen op doet hij dat nog steeds?
Dat is best rigoureus toch als dat weggehaald word. Zo erg was het niet imo. Voor zover ik het kon lezenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't ook gemist, en kan 't niet meer zien.
Gewoon alles gemist.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is best rigoureus toch als dat weggehaald word. Zo erg was het niet imo. Voor zover ik het kon lezen
Ik heb twee dopjes voor je. Ik drink geen cola maar er komen er meer aanquote:
Nah wat lief muis! Tof!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb twee dopjes voor je. Ik drink geen cola maar er komen er meer aan
De cola verslaafde even ingelicht, maar moeten we ze bewaren ?quote:
Nou de dopjes op zich niet, de codes die erin staan mag je naar mij pm'en als je wilt.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
De cola verslaafde even ingelicht, maar moeten we ze bewaren ?
Heb je al uitgezocht wat je wil hebben?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou de dopjes op zich niet, de codes die erin staan mag je naar mij pm'en als je wilt.
Ook bedankt voor de cola verslaafde
Oh ok.. Ik had zelf al op de cola site gekeken maar die was constant offline.. Dopjes heb ik nog je hoort het welquote:Op maandag 9 mei 2011 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou de dopjes op zich niet, de codes die erin staan mag je naar mij pm'en als je wilt.
Ook bedankt voor de cola verslaafde
Sowieso de handtas, maar die heb ik inmiddels bij elkaar. Nu spaar ik nog door voor de sporttas maar die is 20 codes, dat is best veel.quote:
Deze:quote:Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Een gebande user wilde remlof aan de schandpaal nagelen door een cartoon over remlof. Maar die cartoon heb ik niet meer helemaal kunnen lezen.
Ja hahahahaha Geer !!!!!!!quote:
Misschien wel maar in het tv/film topic zijn er vast meerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:06 schreef heinz_doofenshmirtz het volgende:
kijkt er iemand criminal minds op woensdag avond?
Dat doosje met fok erop ..... Whehehehehehequote:
Ga je iedereen je excuus aanbieden die je verkeerd hebt beoordeeld?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:47 schreef Soury het volgende:
@Fann.. Ik was een beetje lullig verleden week. Het was om je opmerking dat "je niet mee mocht"
Het was een grap van jou (wtb de Griek) ik had het bij het verkeerde eind Ik dacht even dat je je weer afzette tegen de de BBQ aktie. Tja ben je zelf ook een hakken in het zand figuur. Ik zou beter moeten weten.
Daar heb geen tijd voor. Maar ik zat er een beetje meequote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga je iedereen je excuus aanbieden die je verkeerd hebt beoordeeld?
Tja....dan voort misschien iets langer nadenken voordat je wat typtquote:Op maandag 9 mei 2011 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb geen tijd voor. Maar ik zat er een beetje mee
Nou ja en nee ...Dat gaat me al wat beter af.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tja....dan voort misschien iets langer nadenken voordat je wat typt
Niets is wat het lijkt Pietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een afschuwelijke vrolijkheid op een regenachtige morgen.
En zo is dat, laat het maar regenen tot aan het laatste weekend juni om vervolgens een mooie zomer te krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:13 schreef Leandra het volgende:
Ja, het is lelijk weer buiten, maar kennelijk is het lang genoeg droog geweest om het niet erg te vinden.
Las in de krant dat de filedruk is afgenomen, maar echt niet rond A'foort - Utrecht. Daar wordt het alleen maar ergerquote:
Ja, de theorie van de auto-haters, die altijd zeggen dat meer wegen niet helpt. Mijn standaard repliek is dan dat we dan net zo goed terug kunnen naar tweebaanswegen, die theorie volgend. Dan neemt immers de vraag afquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je ook gelezen dat een afnemende filedruk voor meer vraag zorgt, mooie theorie wel.
Uhuhquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Betaald door de baas? Dan zou ik ook gelijk met de trein gaan
Als je dan weet dat kiezen zonder tegendruk van andere doorgroeien, dan weet je niet echt goed waar dit zal eindigenquote:
Het vierkant Eemnes, Amersfoort, Veenendaal, Utrecht begint idd vrij dramatisch te worden, je hebt van (noord)oost naar west ook geen alternatieven meer die wel doorrijden...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Las in de krant dat de filedruk is afgenomen, maar echt niet rond A'foort - Utrecht. Daar wordt het alleen maar erger
Bij de A12 zijn ze druk bezig om een baan ernaast te leggen, geen overbodige luxe. Moet overal gedaan worden, het liefst twee banen extra
Hoevelaken is dramatisch. Ik rij nu af en toe de A28 op bij Harderwijk, richting A'foort en dan sta ik na twee-drie kilometer al vast. En het meest lullige vind ik dan nog dat het maar heel zelden bij de verkeersmeldingen genoemd wordt. En als het al genoemd wordt zitten ze er meestal een kilometer of 10 naast.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het vierkant Eemnes, Amersfoort, Veenendaal, Utrecht begint idd vrij dramatisch te worden, je hebt van (noord)oost naar west ook geen alternatieven meer die wel doorrijden...
quote:Berlusconi noemt rechtbank 'kanker van democratie'
MILAAN - De Italiaanse premier Silvio Berlusconi heeft maandag fel uitgehaald naar justitie in Milaan. Hij noemde de aanklagers en rechters van de rechtbank „de kanker van de democratie”.
Berlusconi verscheen op een zitting over het corruptieproces dat tegen hem loopt. De 74-jarige regeringschef zou een Britse advocaat 600.000 dollar (423.000 euro) hebben gegeven om een valse verklaring af te leggen. De Brit David Mills had in zijn verklaring bepaalde dingen verzwegen die Berlusconi strafbaar zouden maken. Het ging om het opzetten van buitenlandse vennootschappen, zodat Berlusconi's bedrijven belasting konden ontwijken.
Je moet bij Hoevelaken gewoon linksaf gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoevelaken is dramatisch. Ik rij nu af en toe de A28 op bij Harderwijk, richting A'foort en dan sta ik na twee-drie kilometer al vast. En het meest lullige vind ik dan nog dat het maar heel zelden bij de verkeersmeldingen genoemd wordt. En als het al genoemd wordt zitten ze er meestal een kilometer of 10 naast.
Ja, ik heb de moed dan ook opgegeven en werk vaak tot een uur of 11 thuis. Dan rij in 40 minuten naar het werk, waar ik er nu 1.5 tot 2 uur over zou doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:56 schreef Leandra het volgende:
Maar je hebt ook gewoon geen alternatieven meer, A1 en A27 of A30 en A12 hadden een alternatieve route voor de A28 naar Utrecht kunnen en moeten zijn, maar dan sta je net zo goed vast.
Ja, dan rij ik zo de file in, en Teun kan er amper komen zonder filequote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet bij Hoevelaken gewoon linksaf gaan
En dan nog flink lang blijven doorwerken ook want zelfs ik ben soms verbaasd over de tijdstippen van de file's de andere kant op... Dat het bij afrit Amersfoort-zuid om 14.30 al vast begint te lopen enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik heb de moed dan ook opgegeven en werk vaak tot een uur of 11 thuis. Dan rij in 40 minuten naar het werk, waar ik er nu 1.5 tot 2 uur over zou doen.
Terug ga ik binnendoor, kom ik bij Odijk de A12 op, dan Maarn-Doorn en vervolgens A28. Meestal een uur, soms een kwartier langer. Dat gaat dus redelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan nog flink lang blijven doorwerken ook want zelfs ik ben soms verbaasd over de tijdstippen van de file's de andere kant op... Dat het bij afrit Amersfoort-zuid om 14.30 al vast begint te lopen enzo.
Als het richting Utrecht eindelijk doorrijdt begint het de andere kant op alweer vast te lopen
Het is in Italië een zegen dat rechters niet "democratisch" gekozen zijn, zoals in de VS...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:08 schreef Copycat het volgende:
What a sore loser, die Berlusconi.
Die gast is de kanker voor Italië.
Zelfde artikelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:08 schreef Copycat het volgende:
What a sore loser, die Berlusconi.
Die gast is de kanker voor Italië.
quote:De premier heeft van het proces weinig te vrezen. De Italiaanse Senaat neemt binnenkort een wetsvoorstel aan, waardoor de zaak verjaart. Tegen Berlusconi lopen nog andere processen wegens corruptie en een proces over seks met een minderjarige prostituee.
Het gros weet waarschijnlijk niet eens wat je bedoelt, en zo wel dan hebben ze geen idee hoe het in te stellen, een UI is al een hele klus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:14 schreef Copycat het volgende:
Het F&F uurtje is weer aangebroken in de COS.
Waar het me trouwens opvalt dat zo goed als niemand daar een ondertitel en sig heeft.
Ghe ghe, lijkt me leuk. Een uitgebreid verhaal over je drama met je cavia, vol met huilsmileysquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:22 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ik straks even wat verhandelingen ga schrijven over mijn denkbeeldige goudvis.
Of cavia.
Cavia's zijn saai en fretjes hebben gluiperogen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef hondjes het volgende:
Cavias zijn kutbeesten.
Doe eens gek, doe een ..fretje...
Het is een imaginary cavia, ik verzin er desgewenst een volledige stamboom bij. En wat ziektes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:42 schreef Leandra het volgende:
Ik mag toch hopen dat je wel een bijzonder ras cavia hebt hè, een niet zomaar een modelletje tamme rat zonder staart...
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:06 schreef Leandra het volgende:
Oeh, de imaginary is echt wel een heel mooi ras, ik hoop dat je niet de artificial versie hebt, die zijn erg gevoelig...
Maar dat komt omdat ze nogal doorgefokt zijn, dan krijg je dat
Deze zou zo naar de COS gecrosspost kunnen wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:06 schreef Leandra het volgende:
Oeh, de imaginary is echt wel een heel mooi ras, ik hoop dat je niet de artificial versie hebt, die zijn erg gevoelig...
Maar dat komt omdat ze nogal doorgefokt zijn, dan krijg je dat
POLL, Wie mag er SST winnen van de FOKKERS!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geniet nog maar ff van de COS, het kunnen wel eens de laatste 24u ever zijn van zo'n druk bezochte COS.
Welnee, ook al gaan de beelden morgenavond om 20.30 al op zwart, de die hards in die COS blijven postenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geniet nog maar ff van de COS, het kunnen wel eens de laatste 24u ever zijn van zo'n druk bezochte COS.
En openquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
POLL, Wie mag er SST winnen van de FOKKERS!!!!
die had je ook verwijderd
Ik denk dat ik maar een film ga kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:37 schreef Toverheks het volgende:
vind het een dilema hoor songfestival en finale, wat to doe wat to doe
En ook nog "echte meisjes in de jungle"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:37 schreef Toverheks het volgende:
vind het een dilema hoor songfestival en finale, wat to doe wat to doe
die kijk ik smorgens terug heerlijk die meiden en Michelle vind ik ook geweldig, wat een ellende, wat een ellendequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
En ook nog "echte meisjes in de jungle"
ahh.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:13 schreef Leandra het volgende:
Ik moet even een ahh-post doen over m'n krummeltje:
Hij ligt op z'n buik op het speelkleed, en omdat hij nog niet kan kruipen maar wel heel graag bij het lieveheersbeest(je) wil zijn dat net te ver weg zit probeert hij dat deel van het speelkleed maar naar zich toe te trekken
Wat een slim jongetjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:13 schreef Leandra het volgende:
Hij ligt op z'n buik op het speelkleed, en omdat hij nog niet kan kruipen maar wel heel graag bij het lieveheersbeest(je) wil zijn dat net te ver weg zit probeert hij dat deel van het speelkleed maar naar zich toe te trekken
Of te lui om te lopen.quote:
Ik ben er met sommige dingen nog niet uit of het luiheid of slimheid is; als je een speeltje buiten zijn bereik houdt dan graait hij er ook niet naar, terwijl hij het direct pakt als hij er wel bij kan.quote:
Aha.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er met sommige dingen nog niet uit of het luiheid of slimheid is; als je een speeltje buiten zijn bereik houdt dan graait hij er ook niet naar, terwijl hij het direct pakt als hij er wel bij kan.
Als het slimheid is dan heeft hij dat van papa, als het luiheid is dan heeft hij dat van mij, in het meest gunstige geval is het de optimale combinatie van die twee
de ontdek wat ik allemaal kan maanden zijn aangebroken voor jequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:13 schreef Leandra het volgende:
Ja, en het gaat allemaal zo hard... Zelf omrollen, de rollende R ontdekt hebben, met andere keelgeluiden ontdekken dat ze nog weer anders klinken als je je tong uitsteekt...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de ontdek wat ik allemaal kan maanden zijn aangebroken voor je
leuk he, geniet je er nu meer van dan toen JR klein was??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en het gaat allemaal zo hard... Zelf omrollen, de rollende R ontdekt hebben, met andere keelgeluiden ontdekken dat ze nog weer anders klinken als je je tong uitsteekt...
Hele verhalen komen eruit
Een slim krummeltje dusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:13 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar dat is denk ik ook omdat ik het nu juist allemaal minder vanzelfsprekend vind...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leuk he, geniet je er nu meer van dan toen JR klein was??
ja voor je het weet ben je omaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat is denk ik ook omdat ik het nu juist allemaal minder vanzelfsprekend vind...
Ik neem ook bewuster de tijd om te genieten, ik weet immers dat het zo voorbij is en het maar zo kort duurt voor hij mij voorbij gegroeid is en verkering heeft en elf zkinderen krijgt
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat is denk ik ook omdat ik het nu juist allemaal minder vanzelfsprekend vind...
Ik neem ook bewuster de tijd om te genieten, ik weet immers dat het zo voorbij is en het maar zo kort duurt voor hij mij voorbij gegroeid is en verkering heeft
Tja, dat hoop je............maar daar houden kinderen niet altijd rekening mee!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat duurt hopelijk nog een jaar of 10... Voor de oudste daarvoor zorgt
quote:De Roemeense Rifca Stanescu heeft een bedenkelijk record gevestigd. De vrouw is met haar 23 jaar de jongste oma ter wereld. Volgens de Britse tabloid The Sun kreeg ze haar eerste kind toen ze 12 jaaar oud was. Dochter Maria volgde het voorbeeld van haar moeder en beviel op 11-jarige leeftijd van een zoon.
Op haar elfde trouwde Rifca met haar toen 13-jarige vriendje, de juwelenverkoper Ionel. Ook dochter Maria was er vroeg bij: zij trad in het huwelijk op haar tiende.
Volgens The Sun is Maria na haar huwelijk van school gegaan. Dit tot groot verdriet van haar moeder: “Ik ben blij om oma te zijn, maar ik had Maria iets anders toegewenst.”
bron
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:00 schreef BobdeStreamer het volgende:
Want wie vrolijk kijkt in de morgen...
quote:
Damn, maar wel allebij een jaar jonger toen ze trouwden dan toen ze een kind kregen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tja, dat hoop je............maar daar houden kinderen niet altijd rekening mee!
[..]
In? Kon je zo naar binnen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef Dementor het volgende:
Vanmorgen om 6:15 vertrokken maar de klant begon pas 08:30 / 09:00.
Vreemd genoeg geen file gehad op weg naar Amsterdam, ik heb me maar even moeten vermaken door een kijkje te nemen in de Secret Story studio.
vond je het wat???quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef Dementor het volgende:
Vanmorgen om 6:15 vertrokken maar de klant begon pas 08:30 / 09:00.
Vreemd genoeg geen file gehad op weg naar Amsterdam, ik heb me maar even moeten vermaken door een kijkje te nemen in de Secret Story studio.
Lol, dan wel jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je in het gebouw zelf moet zijn wel.
Volgens mij niet.............ook hoiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef Laysa het volgende:
ben ik hier vandaag al geweest?
Ik heb echt geen idee meer![]()
Zo niet...hoi
Die moeder gaat een borst correctie weggeven las ik? Mens is geloof ik wel erg aanwezig he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, dan wel ja
En zag je Joanna d'r moeder nog? Met de touwtjes van de regiepoppetjes in d'r handen?
je maakt een grapje? Toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die moeder gaat een borst correctie weggeven las ik? Mens is geloof ik wel erg aanwezig he?
Geen aandacht aan besteden is de enige remedie. Zo heb ik serieus geen flauw idee waar het over gaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die moeder gaat een borst correctie weggeven las ik? Mens is geloof ik wel erg aanwezig he?
Huub zong het vaak in DGK, daar heb ik kennis gemaakt met het liedje. Irritant melodietje wat de hele dag in je kop blijft rondspoken.quote:
Nou, ik las het in de Cos, verder volg ik het amper want heb geen streams. Dus als ik lieg, lieg ik in commissiequote:
Je kunt het ook hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef spuitje het volgende:
Nou, ik las het in de Cos, verder volg ik het amper want heb geen streams. Dus als ik lieg, lieg ik in commissie
Daarom zoveel commentaar op die tweets, en terecht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef Disana het volgende:
Je kunt het ook hier
Waar de moeder van Joanna strooit met een nieuwe borst
lezen en dat is dus voor een tv-programma dat niets met SST te maken heeft.
Hebben jullie nou echt, serieus, letterlijk NIETS beters te doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom zoveel commentaar op die tweets, en terecht.
Jawel hoor, maar de streams staan hier gewoon aan. Ik geniet van de zon en goeie boeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Hebben jullie nou echt, serieus, letterlijk NIETS beters te doen?
Nah, als je naar iets op zoek gaat is het altijd erg aanwezig...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ook! Gaarne alleen een wolkje melk!quote:
en een zoetje alstublieftquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook! Gaarne alleen een wolkje melk!
Kom op Leandra, ik weet dat je SST ook volgt. Je kunt toch niet ontkennen dat Djoon een voorkeurspositie heeft? Ze zat in de KvdW of was op weg.Het ging de medebewoners ook opvallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:05 schreef Leandra het volgende:
Nah, als je naar iets op zoek gaat is het altijd erg aanwezig...
Ik heb geen last van de moeder van Joanna, maar ik heb ook geen last van het virus dat kennelijk in de COS heerst en gruwelijke kortzichtigheid veroorzaakt.
Ja...dat raakt me echt als ik dat zo ziequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Toverheks het volgende:
indrukwekkend was de ploeg van Wouter Weyland.
ja gewoon waardig en dan het publiek met nummer 108.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...dat raakt me echt als ik dat zo zie
Respect!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Toverheks het volgende:
Geen fláááuw ideequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Leandra, ik weet dat je SST ook volgt. Je kunt toch niet ontkennen dat Djoon een voorkeurspositie heeft? Ze zat in de KvdW of was op weg.Het ging de medebewoners ook opvallen.
Ook die kortingen voor TOFS als je voor Djoon stemde..... puhlease.
Zoals Wouter die afdaling raakte?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...dat raakt me echt als ik dat zo zie
Het kan best zijn dat ze bevoordeeld wordt, maar niet zo ernstig als men in de COS bij elkaar fantaseert... waarbij een deel ook nog gebaseerd is op de kift.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Leandra, ik weet dat je SST ook volgt. Je kunt toch niet ontkennen dat Djoon een voorkeurspositie heeft? Ze zat in de KvdW of was op weg.Het ging de medebewoners ook opvallen.
Ook die kortingen voor TOFS als je voor Djoon stemde..... puhlease.
Bij de start bedoel je? Moet verdomme echt pijn doen als je op deze manier een ploeggenoot verliest. Die mannen vooraan, hun helmen op het stuur, die verdrietige gezichten........quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Toverheks het volgende:
Beter doe je gewoon niet aan sportquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:25 schreef Laysa het volgende:
maar zonder gekkigheid....sport is dus levensgevaarlijk op zulke momenten
Ze doen het zelluf!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:25 schreef Laysa het volgende:
maar zonder gekkigheid....sport is dus levensgevaarlijk op zulke momenten
Waarom schaamrood? ik vind het zelf wel vermakelijk hoor...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef mootie het volgende:
Met het schaamrood op de kaken een beetje COS teruggelezen net. Eng!
En verder stiekum de hele middag geslapen.
Omdat het zo zielig was, dat gedoe met Guido.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom schaamrood? ik vind het zelf wel vermakelijk hoor...
O niet gelezen...ik lees de cos niet terug want er gebeurt toch nietsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het zo zielig was, dat gedoe met Guido.
* Douwt er een speen inquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil hier toch even vermelden dat ik ook al zelf kan omrollen en speeldingetjes naar mij toe kan trekken. Ook op een tafelkleed
Had dat vuige wijf je ring gestolen!1!!???quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
O niet gelezen...ik lees de cos niet terug want er gebeurt toch niets![]()
en we waren ff koffie drinken en mn ring ophalen bij mn moeder
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee jonguh, die speen is een beloning voor al zijn inspanningen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had dat vuige wijf je ring gestolen!1!!???
Dat weet ik (facebook), ik gaf je even een maniertje aan om op te scheppen over je bazenring.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
nee maf....ik kreeg de trouwring van mn overgrootmoeder om die als mn eigen trouwring te gaan gebruiken
Verkleed als Hummie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, dan wel ja
En zag je Joanna d'r moeder nog? Met de touwtjes van de regiepoppetjes in d'r handen?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat weet ik (facebook), ik gaf je even een maniertje aan om op te scheppen over je bazenring.
En wat krijgt het kulleke?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Niks aparts maar wel oud...en van oma Fiepke geweest
De ring van zijn opa maar dan opgeknaptquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat krijgt het kulleke?
Cockring? Lipje van een leeg blikje Cola light? Haarelastiekje?
Wat een agressiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je ooit een opmerking maakt over mijn opa of zijn ring dan breek ik je vingers één voor één.
Was een frunnikje?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een fijn frunnikje.
Definieer opmerking.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je ooit een opmerking maakt over mijn opa of zijn ring dan breek ik je vingers één voor één.
Als ik nou bijvoorbeeld de volgende opmerking zou maken: "Jeetje, dat is een wonderschone ring, daar moet je erg trots op zijn!", breek je dan al mijn vingers één voor één?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan zal ik genade tonen en ze per twee stuks breken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik nou bijvoorbeeld de volgende opmerking zou maken: "Jeetje, dat is een wonderschone ring, daar moet je erg trots op zijn!", breek je dan al mijn vingers één voor één?
Nah, dat is zo uitnodigend, daar ga ik eens over nadenkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kat/spek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, dat is zo uitnodigend, daar ga ik eens over nadenken
nee op het eind over de streep, was erg iets om stil van te worden, oke je weet als wielrenner dat het ook je dood wel eens kan worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Bij de start bedoel je? Moet verdomme echt pijn doen als je op deze manier een ploeggenoot verliest. Die mannen vooraan, hun helmen op het stuur, die verdrietige gezichten........
Ben blij dat deze dag er eentje is geworden van rouw, er worden geen tijden genoteerd, geen prijzen uitgereikt. Mannen kunnen de rit rijden zoals ze willen. Tijd hebben voor gesprekken of voor stilte, net wat ze willen. Mooi dat het kan.
Alsof iemand rustig gaat zitten wachten voor de overige negen als je de eerste hebt gebroken.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
nee want ik vind het juist heel mooi, ze hebben alle2 ringen van hun overgrootouders is lief weet je is nostalgiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg jij 's wat, kijken of hij jou pakt
OEEEEH JIJ MAAKTE EEN OPMERKING OVER DE RING!1!!1!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee want ik vind het juist heel mooi, ze hebben alle2 ringen van hun overgrootouders is lief weet je is nostalgie
Mijn opa is overleden aan nostalgiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee want ik vind het juist heel mooi, ze hebben alle2 ringen van hun overgrootouders is lief weet je is nostalgie
Mijn opa is nog gevangen genomen door andere koek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vandaag, een paar jaar geleden, vielen de Duitsers binnen, da's andere koek
Ja, pas 71 jaar geleden, toen was het ook zo'n mooie warme dag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vandaag, een paar jaar geleden, vielen de Duitsers binnen, da's andere koek
Mijn opa door zuid koreaanse koekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn opa is nog gevangen genomen door andere koek.
ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
OEEEEH JIJ MAAKTE EEN OPMERKING OVER DE RING!1!!1!
Als dat een sneer naar dk is kan je je de moeite besparen...die heeft zn laptop dicht en gaat zo wegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oh God, ik heb al tien keer wat getypt en ook weer weggehaald![]()
![]()
![]()
![]()
Toch raar, al zolang vrede. Nou ja, we hebben altijd de SC nogquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, pas 71 jaar geleden, toen was het ook zo'n mooie warme dag.
maakt niet uit hij heeft toch ook gedichten uitgegeven???quote:
Hey, wij hebben de Koude Oorlog nog meegemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch raar, al zolang vrede. Nou ja, we hebben altijd de SC nog
Nee, volgens mij schreef ie ze alleen op bierviltjesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maakt niet uit hij heeft toch ook gedichten uitgegeven???
Meh, als ze zo hengelen is sneren heul niet leuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als dat een sneer naar dk is kan je je de moeite besparen...die heeft zn laptop dicht en gaat zo weg
Goed dat je hem een beetje beschermdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als dat een sneer naar dk is kan je je de moeite besparen...die heeft zn laptop dicht en gaat zo weg
Dat zijn de beste gedichten!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, volgens mij schreef ie ze alleen op bierviltjes
zit je me nu in de zeik te nemenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, volgens mij schreef ie ze alleen op bierviltjes
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meh, als ze zo hengelen is sneren heul niet leuk.
welnee....het is gewoon niet belangrijk...dat gekift....quote:
Misschien helpt het als je niet out of the blue gaat gillen dat je mensen hun vingers gaat breken om bepaalde opmerkingen, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
welnee....het is gewoon niet belangrijk...dat gekift....
Ja, maar ook niet echt ondervonden, al ben ik destijds dienst wel redelijk geïndoctrineerd door de oost-westverhoudingen. En vond ik het ook wel avontuurlijk om in de jaren '80 per auto naar Berlijn te rijden en door Checkpoint Charlie te rijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, wij hebben de Koude Oorlog nog meegemaakt
+1.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je niet out of the blue gaat gillen dat je mensen hun vingers gaat breken om bepaalde opmerkingen, maar dat kan aan mij liggen.
hey...ik riep dat niet....en jij weet best dat je ook Dk met een vat zout moet lezen...zoals de meeste hier...man man als ik al het zout bij elkaar optel wat ik door deze SC strooi....daar is afgelopen winter niks bijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je niet out of the blue gaat gillen dat je mensen hun vingers gaat breken om bepaalde opmerkingen, maar dat kan aan mij liggen.
Toch wel wat zwak van die D_K, zo'n opmerking maken, snel wegrennen en z'n meissie er voor op laten draaienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt hè? Als zijn opa dat zou lezen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch wel wat zwak van die D_K, zo'n opmerking maken, snel wegrennen en z'n meissie er voor op laten draaien
ja...zo is het...helemaalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch wel wat zwak van die D_K, zo'n opmerking maken, snel wegrennen en z'n meissie er voor op laten draaien
zoetzuur.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na 't zout komt 't zoet, of hoe ging die ook alweer?
Na het zout komt bij mij meestal de mayo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
na het bitter pietjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, ik weet het echt niet, heb ook nooit gedichten van 'm gelezen. Weet alleen dat m'n vader me verteld heeft dat ie gedichten schreef en die ondertekende met 'relmof'. Maar die kan ik het nu ook niet meer vragen...quote:
oke er was iets met gedichten nou dat was het dusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik weet het echt niet, heb ook nooit gedichten van 'm gelezen. Weet alleen dat m'n vader me verteld heeft dat ie gedichten schreef en die ondertekende met 'relmof'. Maar die kan ik het nu ook niet meer vragen...
OMG, toen ik het las dacht ik in eerste instantie "dat kan nooit, Remlof is jonger dan ik!" om me vervolgens te realiseren dat ik maar 21 jaar na het einde van de oorlog geboren benquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef remlof het volgende:
Zomg, WO2 begon 71 jaar geleden, duurde 5 jaar en ik ben 25 jaar na het einde ervan geboren, bedenk ik mij opeens.
Ben ik al zo oud?
Dat lijkt heel erg lang geleden nu hè? Wij zijn van net na de wederopbouwquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, toen ik het las dacht ik in eerste instantie "dat kan nooit, Remlof is jonger dan ik!" om me vervolgens te realiseren dat ik maar 21 jaar na het einde van de oorlog geboren ben
En wees blij als jonkie. Als wij al volop aan de blauwe pillen zitten en één en ander moeten agenderen, kun jij nog gewoon à la minuut iemand blij maken.quote:
Dat gaat wel goed komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat in het echt klinkt
Dat het even duidelijk is, mensen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En wees blij als jonkie. Als wij al volop aan de blauwe pillen zitten en één en ander moeten agenderen, kun jij nog gewoon à la minuut iemand blij maken.
Ja, hoewel mijn ouders daar weinig last van hadden als plattelandskinderen... Ze waren ook niet veel tekort gekomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt heel erg lang geleden nu hè? Wij zijn van net na de wederopbouw
Arnhem lag wel behoorlijk in puinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hoewel mijn ouders daar weinig last van hadden als plattelandskinderen... Ze waren ook niet veel tekort gekomen.
Jullie behoren tot de eerste echte verwende generatiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt heel erg lang geleden nu hè? Wij zijn van net na de wederopbouw
De mijne leefden in Rotterdam, die hebben de volle laag gekregen qua razzia's, voedseltekorten en bombardementen. Negen jaar later werd ik geboren, ik heb nog best een tik opgelopen van wat dat bij hen had veroorzaakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:17 schreef Leandra het volgende:
Ja, hoewel mijn ouders daar weinig last van hadden als plattelandskinderen... Ze waren ook niet veel tekort gekomen.
Daarom ben ik ook lief voor Ian, dat is de generatie die beslist of wij überhaupt nog een pilletje mogen slikken, ook als we ze niet zelf kunnen betalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En wees blij als jonkie. Als wij al volop aan de blauwe pillen zitten en één en ander moeten agenderen, kun jij nog gewoon à la minuut iemand blij maken.
Ja, dat heeft zowel Arnhem als Rotterdam geen goed gedaan. Daar hadden ze wel mooiers van kunnen maken destijdsquote:
Jullie mogen van mij allemaal aan de pillen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook lief voor Ian, dat is de generatie die beslist of wij überhaupt nog een pilletje mogen slikken, ook als we ze niet zelf kunnen betalen.
Ik begrijp niet zo goed dat ze al die bejaarden niet iedere morgen een xtc pil geven. Volgens mij lopen ze dan opeens en zomaar een stuk vlugger en zijn er vast minder rollators nodigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie mogen van mij allemaal aan de pillen.
Heeft je opa dat overleefd? Ik hoop van wel. Een aantal familieleden van mij zaten ook in kampen, en mijn vaders moeder is door de Duitsers vermoord.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Toverheks het volgende:
mijn moeder werd naar Friesland gestuurd en mijn vader werd naar Groningen gestuurd, mijn opa heeft heel lang in Dachau gezeten, zat in het Amsterdamse verzet maar door zijn eigen mensen verraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |