ja erg he vind de tv waardeloosquote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Disana het volgende:
Nee, niets bijzonders op tv tot Nieuwsuur begint.
Och, gisteravond de hele avond naar de Ultimate Dance Battle zitten kijken, dat was weer te veel van het goede.quote:
had vannacht Palin gezien die reiziger dat was leukquote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, gisteravond de hele avond naar de Ultimate Dance Battle zitten kijken, dat was weer te veel van het goede.
Zijn ze wat leuks aan het doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Leandra het volgende:
Hier staat (na Grey's anatomy) gewoon het SST-kanaal weer aan.... maar dat is meer beeldvulling dan dat er werkelijk gekeken wordt.
N. zit boven achter de PC, dus het geluid van de TV staat nu niet eens aan
Ja dat waren leuke programma's.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Toverheks het volgende:
had vannacht Palin gezien die reiziger dat was leuk
ja hij vertelt heel leuk ben wel gek op zulke prog.quote:
Nou niet alle reisprogramma's zijn goed. Veronica deed er ook ooit aan en die waren te oppervlakkig voor woorden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hij vertelt heel leuk ben wel gek op zulke prog.
boudewijn buch dat was de leukstequote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou niet alle reisprogramma's zijn goed. Veronica deed er ook ooit aan en die waren te oppervlakkig voor woorden.
quote:
Ik vond die Belg op de VPRO die door het hele midden oosten reisde ook erg plezierig. Ben ineens zijn naam kwijt. Maar Boudewijn deed het ook heel leuk.quote:
of die journalist die rusland deed ook leuk paar afleveringen van gezienquote:Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond die Belg op de VPRO die door het hele midden oosten reisde ook erg plezierig. Ben ineens zijn naam kwijt. Maar Boudewijn deed het ook heel leuk.
Is dat niet die ik bedoel.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
of die journalist die rusland deed ook leuk paar afleveringen van gezien
weet niet dacht een hollander van rusland.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè jammer, ik zat nog te lezen toen het verdween.
Ik heb geen auto dinges,,,,heb de tekst nog voor mequote:Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè jammer, ik zat nog te lezen toen het verdween.
Een gebande user wilde remlof aan de schandpaal nagelen door een cartoon over remlof. Maar die cartoon heb ik niet meer helemaal kunnen lezen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:10 schreef Toverheks het volgende:
weet niet dacht een hollander van rusland.
en wat stond daar heb er geen rechten voor staat er
Ach, maakt niet uit, topic is weg dus een rel gaat het niet worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb geen auto dinges,,,,heb de tekst nog voor me
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
welke user was het sla ik hem ff in mekaar
nah stelde niks voor...veel spelfouten enzulksquote:Op maandag 9 mei 2011 22:21 schreef Toverheks het volgende:
nou gemist dusjammer een vette rel op de maandagavond, ach beter kan de week niet beginnen
nog erger dan mij, kan me niet voorstellenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah stelde niks voor...veel spelfouten enzulks
Grafisch was het wel vermakelijk, hoop tijd in gestokenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah stelde niks voor...veel spelfouten enzulks
Ik kon het nog net bekijkenquote:
misschien Remlof zelf, die is al een half uurtje ondergedokenquote:
Daar was ik fan van op de bbc Ik volgde dat elke week zijn reizen .. (10 jaar geleden alweer ofzo)quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had vannacht Palin gezien die reiziger dat was leuk
Die ligt gewoon op één oor denk ik... Ik zou echt geen mod ofzo willen zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien Remlof zelf, die is al een half uurtje ondergedoken
was vannacht op BBC entertament ging gewoon niet slapen zo leuk, heb hem ook wel eens op Belgie gezien hij doet het echt leukquote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar was ik fan van op de bbc Ik volgde dat elke week zijn reizen .. (10 jaar geleden alweer ofzo)
Hij doet dat ook geweldig, maar zijn dat herhalingen of doet hij dat nog steeds?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was vannacht op BBC entertament ging gewoon niet slapen zo leuk, heb hem ook wel eens op Belgie gezien hij doet het echt leuk
denk dat het wel herhalingen zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij doet dat ook geweldig, maar zijn dat herhalingen op doet hij dat nog steeds?
Dat is best rigoureus toch als dat weggehaald word. Zo erg was het niet imo. Voor zover ik het kon lezenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't ook gemist, en kan 't niet meer zien.
Gewoon alles gemist.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is best rigoureus toch als dat weggehaald word. Zo erg was het niet imo. Voor zover ik het kon lezen
Ik heb twee dopjes voor je. Ik drink geen cola maar er komen er meer aanquote:
Nah wat lief muis! Tof!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb twee dopjes voor je. Ik drink geen cola maar er komen er meer aan
De cola verslaafde even ingelicht, maar moeten we ze bewaren ?quote:
Nou de dopjes op zich niet, de codes die erin staan mag je naar mij pm'en als je wilt.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
De cola verslaafde even ingelicht, maar moeten we ze bewaren ?
Heb je al uitgezocht wat je wil hebben?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou de dopjes op zich niet, de codes die erin staan mag je naar mij pm'en als je wilt.
Ook bedankt voor de cola verslaafde
Oh ok.. Ik had zelf al op de cola site gekeken maar die was constant offline.. Dopjes heb ik nog je hoort het welquote:Op maandag 9 mei 2011 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou de dopjes op zich niet, de codes die erin staan mag je naar mij pm'en als je wilt.
Ook bedankt voor de cola verslaafde
Sowieso de handtas, maar die heb ik inmiddels bij elkaar. Nu spaar ik nog door voor de sporttas maar die is 20 codes, dat is best veel.quote:
Deze:quote:Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Een gebande user wilde remlof aan de schandpaal nagelen door een cartoon over remlof. Maar die cartoon heb ik niet meer helemaal kunnen lezen.
Ja hahahahaha Geer !!!!!!!quote:
Misschien wel maar in het tv/film topic zijn er vast meerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:06 schreef heinz_doofenshmirtz het volgende:
kijkt er iemand criminal minds op woensdag avond?
Dat doosje met fok erop ..... Whehehehehehequote:
Ga je iedereen je excuus aanbieden die je verkeerd hebt beoordeeld?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:47 schreef Soury het volgende:
@Fann.. Ik was een beetje lullig verleden week. Het was om je opmerking dat "je niet mee mocht"
Het was een grap van jou (wtb de Griek) ik had het bij het verkeerde eind Ik dacht even dat je je weer afzette tegen de de BBQ aktie. Tja ben je zelf ook een hakken in het zand figuur. Ik zou beter moeten weten.
Daar heb geen tijd voor. Maar ik zat er een beetje meequote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga je iedereen je excuus aanbieden die je verkeerd hebt beoordeeld?
Tja....dan voort misschien iets langer nadenken voordat je wat typtquote:Op maandag 9 mei 2011 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb geen tijd voor. Maar ik zat er een beetje mee
Nou ja en nee ...Dat gaat me al wat beter af.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tja....dan voort misschien iets langer nadenken voordat je wat typt
Niets is wat het lijkt Pietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een afschuwelijke vrolijkheid op een regenachtige morgen.
En zo is dat, laat het maar regenen tot aan het laatste weekend juni om vervolgens een mooie zomer te krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:13 schreef Leandra het volgende:
Ja, het is lelijk weer buiten, maar kennelijk is het lang genoeg droog geweest om het niet erg te vinden.
Las in de krant dat de filedruk is afgenomen, maar echt niet rond A'foort - Utrecht. Daar wordt het alleen maar ergerquote:
Ja, de theorie van de auto-haters, die altijd zeggen dat meer wegen niet helpt. Mijn standaard repliek is dan dat we dan net zo goed terug kunnen naar tweebaanswegen, die theorie volgend. Dan neemt immers de vraag afquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je ook gelezen dat een afnemende filedruk voor meer vraag zorgt, mooie theorie wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |