Nah wat lief muis! Tof!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb twee dopjes voor je. Ik drink geen cola maar er komen er meer aan
De cola verslaafde even ingelicht, maar moeten we ze bewaren ?quote:
Nou de dopjes op zich niet, de codes die erin staan mag je naar mij pm'en als je wilt.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
De cola verslaafde even ingelicht, maar moeten we ze bewaren ?
Heb je al uitgezocht wat je wil hebben?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou de dopjes op zich niet, de codes die erin staan mag je naar mij pm'en als je wilt.
Ook bedankt voor de cola verslaafde
Oh ok.. Ik had zelf al op de cola site gekeken maar die was constant offline.. Dopjes heb ik nog je hoort het welquote:Op maandag 9 mei 2011 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou de dopjes op zich niet, de codes die erin staan mag je naar mij pm'en als je wilt.
Ook bedankt voor de cola verslaafde
Sowieso de handtas, maar die heb ik inmiddels bij elkaar. Nu spaar ik nog door voor de sporttas maar die is 20 codes, dat is best veel.quote:
Deze:quote:Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Een gebande user wilde remlof aan de schandpaal nagelen door een cartoon over remlof. Maar die cartoon heb ik niet meer helemaal kunnen lezen.
Ja hahahahaha Geer !!!!!!!quote:
Misschien wel maar in het tv/film topic zijn er vast meerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:06 schreef heinz_doofenshmirtz het volgende:
kijkt er iemand criminal minds op woensdag avond?
Dat doosje met fok erop ..... Whehehehehehequote:
Ga je iedereen je excuus aanbieden die je verkeerd hebt beoordeeld?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:47 schreef Soury het volgende:
@Fann.. Ik was een beetje lullig verleden week. Het was om je opmerking dat "je niet mee mocht"
Het was een grap van jou (wtb de Griek) ik had het bij het verkeerde eind Ik dacht even dat je je weer afzette tegen de de BBQ aktie. Tja ben je zelf ook een hakken in het zand figuur. Ik zou beter moeten weten.
Daar heb geen tijd voor. Maar ik zat er een beetje meequote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga je iedereen je excuus aanbieden die je verkeerd hebt beoordeeld?
Tja....dan voort misschien iets langer nadenken voordat je wat typtquote:Op maandag 9 mei 2011 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb geen tijd voor. Maar ik zat er een beetje mee
Nou ja en nee ...Dat gaat me al wat beter af.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tja....dan voort misschien iets langer nadenken voordat je wat typt
Niets is wat het lijkt Pietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een afschuwelijke vrolijkheid op een regenachtige morgen.
En zo is dat, laat het maar regenen tot aan het laatste weekend juni om vervolgens een mooie zomer te krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:13 schreef Leandra het volgende:
Ja, het is lelijk weer buiten, maar kennelijk is het lang genoeg droog geweest om het niet erg te vinden.
Las in de krant dat de filedruk is afgenomen, maar echt niet rond A'foort - Utrecht. Daar wordt het alleen maar ergerquote:
Ja, de theorie van de auto-haters, die altijd zeggen dat meer wegen niet helpt. Mijn standaard repliek is dan dat we dan net zo goed terug kunnen naar tweebaanswegen, die theorie volgend. Dan neemt immers de vraag afquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je ook gelezen dat een afnemende filedruk voor meer vraag zorgt, mooie theorie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |