de ontdek wat ik allemaal kan maanden zijn aangebroken voor jequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:13 schreef Leandra het volgende:
Ik moet even een ahh-post doen over m'n krummeltje:
Hij ligt op z'n buik op het speelkleed, en omdat hij nog niet kan kruipen maar wel heel graag bij het lieveheersbeest(je) wil zijn dat net te ver weg zit probeert hij dat deel van het speelkleed maar naar zich toe te trekken
Ja, en het gaat allemaal zo hard... Zelf omrollen, de rollende R ontdekt hebben, met andere keelgeluiden ontdekken dat ze nog weer anders klinken als je je tong uitsteekt...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de ontdek wat ik allemaal kan maanden zijn aangebroken voor je
leuk he, geniet je er nu meer van dan toen JR klein was??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en het gaat allemaal zo hard... Zelf omrollen, de rollende R ontdekt hebben, met andere keelgeluiden ontdekken dat ze nog weer anders klinken als je je tong uitsteekt...
Hele verhalen komen eruit
Een slim krummeltje dusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:13 schreef Leandra het volgende:
Ik moet even een ahh-post doen over m'n krummeltje:
Hij ligt op z'n buik op het speelkleed, en omdat hij nog niet kan kruipen maar wel heel graag bij het lieveheersbeest(je) wil zijn dat net te ver weg zit probeert hij dat deel van het speelkleed maar naar zich toe te trekken
Ja, maar dat is denk ik ook omdat ik het nu juist allemaal minder vanzelfsprekend vind...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leuk he, geniet je er nu meer van dan toen JR klein was??
ja voor je het weet ben je omaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat is denk ik ook omdat ik het nu juist allemaal minder vanzelfsprekend vind...
Ik neem ook bewuster de tijd om te genieten, ik weet immers dat het zo voorbij is en het maar zo kort duurt voor hij mij voorbij gegroeid is en verkering heeft en elf zkinderen krijgt
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat is denk ik ook omdat ik het nu juist allemaal minder vanzelfsprekend vind...
Ik neem ook bewuster de tijd om te genieten, ik weet immers dat het zo voorbij is en het maar zo kort duurt voor hij mij voorbij gegroeid is en verkering heeft
Tja, dat hoop je............maar daar houden kinderen niet altijd rekening mee!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat duurt hopelijk nog een jaar of 10... Voor de oudste daarvoor zorgt
quote:De Roemeense Rifca Stanescu heeft een bedenkelijk record gevestigd. De vrouw is met haar 23 jaar de jongste oma ter wereld. Volgens de Britse tabloid The Sun kreeg ze haar eerste kind toen ze 12 jaaar oud was. Dochter Maria volgde het voorbeeld van haar moeder en beviel op 11-jarige leeftijd van een zoon.
Op haar elfde trouwde Rifca met haar toen 13-jarige vriendje, de juwelenverkoper Ionel. Ook dochter Maria was er vroeg bij: zij trad in het huwelijk op haar tiende.
Volgens The Sun is Maria na haar huwelijk van school gegaan. Dit tot groot verdriet van haar moeder: “Ik ben blij om oma te zijn, maar ik had Maria iets anders toegewenst.”
bron
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:00 schreef BobdeStreamer het volgende:
Want wie vrolijk kijkt in de morgen...
quote:
Damn, maar wel allebij een jaar jonger toen ze trouwden dan toen ze een kind kregen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tja, dat hoop je............maar daar houden kinderen niet altijd rekening mee!
[..]
In? Kon je zo naar binnen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef Dementor het volgende:
Vanmorgen om 6:15 vertrokken maar de klant begon pas 08:30 / 09:00.
Vreemd genoeg geen file gehad op weg naar Amsterdam, ik heb me maar even moeten vermaken door een kijkje te nemen in de Secret Story studio.
vond je het wat???quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef Dementor het volgende:
Vanmorgen om 6:15 vertrokken maar de klant begon pas 08:30 / 09:00.
Vreemd genoeg geen file gehad op weg naar Amsterdam, ik heb me maar even moeten vermaken door een kijkje te nemen in de Secret Story studio.
Lol, dan wel jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je in het gebouw zelf moet zijn wel.
Volgens mij niet.............ook hoiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef Laysa het volgende:
ben ik hier vandaag al geweest?
Ik heb echt geen idee meer![]()
Zo niet...hoi
Die moeder gaat een borst correctie weggeven las ik? Mens is geloof ik wel erg aanwezig he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, dan wel ja
En zag je Joanna d'r moeder nog? Met de touwtjes van de regiepoppetjes in d'r handen?
je maakt een grapje? Toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die moeder gaat een borst correctie weggeven las ik? Mens is geloof ik wel erg aanwezig he?
Geen aandacht aan besteden is de enige remedie. Zo heb ik serieus geen flauw idee waar het over gaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die moeder gaat een borst correctie weggeven las ik? Mens is geloof ik wel erg aanwezig he?
Huub zong het vaak in DGK, daar heb ik kennis gemaakt met het liedje. Irritant melodietje wat de hele dag in je kop blijft rondspoken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |