Beter doe je gewoon niet aan sportquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:25 schreef Laysa het volgende:
maar zonder gekkigheid....sport is dus levensgevaarlijk op zulke momenten
Ze doen het zelluf!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:25 schreef Laysa het volgende:
maar zonder gekkigheid....sport is dus levensgevaarlijk op zulke momenten
Waarom schaamrood? ik vind het zelf wel vermakelijk hoor...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef mootie het volgende:
Met het schaamrood op de kaken een beetje COS teruggelezen net. Eng!
En verder stiekum de hele middag geslapen.
Omdat het zo zielig was, dat gedoe met Guido.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom schaamrood? ik vind het zelf wel vermakelijk hoor...
O niet gelezen...ik lees de cos niet terug want er gebeurt toch nietsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het zo zielig was, dat gedoe met Guido.
* Douwt er een speen inquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil hier toch even vermelden dat ik ook al zelf kan omrollen en speeldingetjes naar mij toe kan trekken. Ook op een tafelkleed
Had dat vuige wijf je ring gestolen!1!!???quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
O niet gelezen...ik lees de cos niet terug want er gebeurt toch niets![]()
en we waren ff koffie drinken en mn ring ophalen bij mn moeder
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee jonguh, die speen is een beloning voor al zijn inspanningen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had dat vuige wijf je ring gestolen!1!!???
Dat weet ik (facebook), ik gaf je even een maniertje aan om op te scheppen over je bazenring.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
nee maf....ik kreeg de trouwring van mn overgrootmoeder om die als mn eigen trouwring te gaan gebruiken
Verkleed als Hummie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, dan wel ja
En zag je Joanna d'r moeder nog? Met de touwtjes van de regiepoppetjes in d'r handen?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat weet ik (facebook), ik gaf je even een maniertje aan om op te scheppen over je bazenring.
En wat krijgt het kulleke?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Niks aparts maar wel oud...en van oma Fiepke geweest
De ring van zijn opa maar dan opgeknaptquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat krijgt het kulleke?
Cockring? Lipje van een leeg blikje Cola light? Haarelastiekje?
Wat een agressiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je ooit een opmerking maakt over mijn opa of zijn ring dan breek ik je vingers één voor één.
Was een frunnikje?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een fijn frunnikje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |