Definieer opmerking.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je ooit een opmerking maakt over mijn opa of zijn ring dan breek ik je vingers één voor één.
Als ik nou bijvoorbeeld de volgende opmerking zou maken: "Jeetje, dat is een wonderschone ring, daar moet je erg trots op zijn!", breek je dan al mijn vingers één voor één?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je ooit een opmerking maakt over mijn opa of zijn ring dan breek ik je vingers één voor één.
Dan zal ik genade tonen en ze per twee stuks breken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik nou bijvoorbeeld de volgende opmerking zou maken: "Jeetje, dat is een wonderschone ring, daar moet je erg trots op zijn!", breek je dan al mijn vingers één voor één?
Nah, dat is zo uitnodigend, daar ga ik eens over nadenkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kat/spek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, dat is zo uitnodigend, daar ga ik eens over nadenken
nee op het eind over de streep, was erg iets om stil van te worden, oke je weet als wielrenner dat het ook je dood wel eens kan worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Bij de start bedoel je? Moet verdomme echt pijn doen als je op deze manier een ploeggenoot verliest. Die mannen vooraan, hun helmen op het stuur, die verdrietige gezichten........
Ben blij dat deze dag er eentje is geworden van rouw, er worden geen tijden genoteerd, geen prijzen uitgereikt. Mannen kunnen de rit rijden zoals ze willen. Tijd hebben voor gesprekken of voor stilte, net wat ze willen. Mooi dat het kan.
Alsof iemand rustig gaat zitten wachten voor de overige negen als je de eerste hebt gebroken.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
nee want ik vind het juist heel mooi, ze hebben alle2 ringen van hun overgrootouders is lief weet je is nostalgiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg jij 's wat, kijken of hij jou pakt
OEEEEH JIJ MAAKTE EEN OPMERKING OVER DE RING!1!!1!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee want ik vind het juist heel mooi, ze hebben alle2 ringen van hun overgrootouders is lief weet je is nostalgie
Mijn opa is overleden aan nostalgiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee want ik vind het juist heel mooi, ze hebben alle2 ringen van hun overgrootouders is lief weet je is nostalgie
Mijn opa is nog gevangen genomen door andere koek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vandaag, een paar jaar geleden, vielen de Duitsers binnen, da's andere koek
Ja, pas 71 jaar geleden, toen was het ook zo'n mooie warme dag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vandaag, een paar jaar geleden, vielen de Duitsers binnen, da's andere koek
Mijn opa door zuid koreaanse koekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn opa is nog gevangen genomen door andere koek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |