Je kunt het ook hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef spuitje het volgende:
Nou, ik las het in de Cos, verder volg ik het amper want heb geen streams. Dus als ik lieg, lieg ik in commissie
Daarom zoveel commentaar op die tweets, en terecht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef Disana het volgende:
Je kunt het ook hier
Waar de moeder van Joanna strooit met een nieuwe borst
lezen en dat is dus voor een tv-programma dat niets met SST te maken heeft.
Hebben jullie nou echt, serieus, letterlijk NIETS beters te doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom zoveel commentaar op die tweets, en terecht.
Jawel hoor, maar de streams staan hier gewoon aan. Ik geniet van de zon en goeie boeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Hebben jullie nou echt, serieus, letterlijk NIETS beters te doen?
Nah, als je naar iets op zoek gaat is het altijd erg aanwezig...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die moeder gaat een borst correctie weggeven las ik? Mens is geloof ik wel erg aanwezig he?
Ik ook! Gaarne alleen een wolkje melk!quote:
en een zoetje alstublieftquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook! Gaarne alleen een wolkje melk!
Kom op Leandra, ik weet dat je SST ook volgt. Je kunt toch niet ontkennen dat Djoon een voorkeurspositie heeft? Ze zat in de KvdW of was op weg.Het ging de medebewoners ook opvallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:05 schreef Leandra het volgende:
Nah, als je naar iets op zoek gaat is het altijd erg aanwezig...
Ik heb geen last van de moeder van Joanna, maar ik heb ook geen last van het virus dat kennelijk in de COS heerst en gruwelijke kortzichtigheid veroorzaakt.
Ja...dat raakt me echt als ik dat zo ziequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Toverheks het volgende:
indrukwekkend was de ploeg van Wouter Weyland.
ja gewoon waardig en dan het publiek met nummer 108.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...dat raakt me echt als ik dat zo zie
Respect!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Toverheks het volgende:
Geen fláááuw ideequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Leandra, ik weet dat je SST ook volgt. Je kunt toch niet ontkennen dat Djoon een voorkeurspositie heeft? Ze zat in de KvdW of was op weg.Het ging de medebewoners ook opvallen.
Ook die kortingen voor TOFS als je voor Djoon stemde..... puhlease.
Zoals Wouter die afdaling raakte?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...dat raakt me echt als ik dat zo zie
Het kan best zijn dat ze bevoordeeld wordt, maar niet zo ernstig als men in de COS bij elkaar fantaseert... waarbij een deel ook nog gebaseerd is op de kift.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Leandra, ik weet dat je SST ook volgt. Je kunt toch niet ontkennen dat Djoon een voorkeurspositie heeft? Ze zat in de KvdW of was op weg.Het ging de medebewoners ook opvallen.
Ook die kortingen voor TOFS als je voor Djoon stemde..... puhlease.
Bij de start bedoel je? Moet verdomme echt pijn doen als je op deze manier een ploeggenoot verliest. Die mannen vooraan, hun helmen op het stuur, die verdrietige gezichten........quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Toverheks het volgende:
Beter doe je gewoon niet aan sportquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:25 schreef Laysa het volgende:
maar zonder gekkigheid....sport is dus levensgevaarlijk op zulke momenten
Ze doen het zelluf!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:25 schreef Laysa het volgende:
maar zonder gekkigheid....sport is dus levensgevaarlijk op zulke momenten
Waarom schaamrood? ik vind het zelf wel vermakelijk hoor...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef mootie het volgende:
Met het schaamrood op de kaken een beetje COS teruggelezen net. Eng!
En verder stiekum de hele middag geslapen.
Omdat het zo zielig was, dat gedoe met Guido.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom schaamrood? ik vind het zelf wel vermakelijk hoor...
O niet gelezen...ik lees de cos niet terug want er gebeurt toch nietsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het zo zielig was, dat gedoe met Guido.
* Douwt er een speen inquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil hier toch even vermelden dat ik ook al zelf kan omrollen en speeldingetjes naar mij toe kan trekken. Ook op een tafelkleed
Had dat vuige wijf je ring gestolen!1!!???quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
O niet gelezen...ik lees de cos niet terug want er gebeurt toch niets![]()
en we waren ff koffie drinken en mn ring ophalen bij mn moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |