ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
OEEEEH JIJ MAAKTE EEN OPMERKING OVER DE RING!1!!1!
Als dat een sneer naar dk is kan je je de moeite besparen...die heeft zn laptop dicht en gaat zo wegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oh God, ik heb al tien keer wat getypt en ook weer weggehaald![]()
![]()
![]()
![]()
Toch raar, al zolang vrede. Nou ja, we hebben altijd de SC nogquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, pas 71 jaar geleden, toen was het ook zo'n mooie warme dag.
maakt niet uit hij heeft toch ook gedichten uitgegeven???quote:
Hey, wij hebben de Koude Oorlog nog meegemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch raar, al zolang vrede. Nou ja, we hebben altijd de SC nog
Nee, volgens mij schreef ie ze alleen op bierviltjesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maakt niet uit hij heeft toch ook gedichten uitgegeven???
Meh, als ze zo hengelen is sneren heul niet leuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als dat een sneer naar dk is kan je je de moeite besparen...die heeft zn laptop dicht en gaat zo weg
Goed dat je hem een beetje beschermdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als dat een sneer naar dk is kan je je de moeite besparen...die heeft zn laptop dicht en gaat zo weg
Dat zijn de beste gedichten!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, volgens mij schreef ie ze alleen op bierviltjes
zit je me nu in de zeik te nemenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, volgens mij schreef ie ze alleen op bierviltjes
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meh, als ze zo hengelen is sneren heul niet leuk.
welnee....het is gewoon niet belangrijk...dat gekift....quote:
Misschien helpt het als je niet out of the blue gaat gillen dat je mensen hun vingers gaat breken om bepaalde opmerkingen, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
welnee....het is gewoon niet belangrijk...dat gekift....
Ja, maar ook niet echt ondervonden, al ben ik destijds dienst wel redelijk geïndoctrineerd door de oost-westverhoudingen. En vond ik het ook wel avontuurlijk om in de jaren '80 per auto naar Berlijn te rijden en door Checkpoint Charlie te rijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, wij hebben de Koude Oorlog nog meegemaakt
+1.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je niet out of the blue gaat gillen dat je mensen hun vingers gaat breken om bepaalde opmerkingen, maar dat kan aan mij liggen.
hey...ik riep dat niet....en jij weet best dat je ook Dk met een vat zout moet lezen...zoals de meeste hier...man man als ik al het zout bij elkaar optel wat ik door deze SC strooi....daar is afgelopen winter niks bijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je niet out of the blue gaat gillen dat je mensen hun vingers gaat breken om bepaalde opmerkingen, maar dat kan aan mij liggen.
Toch wel wat zwak van die D_K, zo'n opmerking maken, snel wegrennen en z'n meissie er voor op laten draaienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt hè? Als zijn opa dat zou lezen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch wel wat zwak van die D_K, zo'n opmerking maken, snel wegrennen en z'n meissie er voor op laten draaien
ja...zo is het...helemaalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch wel wat zwak van die D_K, zo'n opmerking maken, snel wegrennen en z'n meissie er voor op laten draaien
zoetzuur.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na 't zout komt 't zoet, of hoe ging die ook alweer?
Na het zout komt bij mij meestal de mayo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na 't zout komt 't zoet, of hoe ging die ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |