Het wentquote:Op zondag 8 mei 2011 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
Het zit je wel dwars he rubje. Maar om nou 3 topics te vervuilen is wel overdreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef Rave_NL het volgende:
KutTT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Jouw mannen hol is "De rode bef II" geworden?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, komende week ga jij je ogen uitkijken
Zoietsquote:Op zondag 8 mei 2011 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw mannen hol is "De rode bef II" geworden?
Ik zal eens in mijn berging kijken. Volgens mij heb ik nog wel een "bij het beveiligen van dit object mogen, conform de consignes, vuurwapenen worden gebruikt" bord liggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets
Wat ik vandaag heb gekocht is een mobiele airco. Een koelkast, klein model ligt in het verschiet voor koud bier op zolder
LOL!!!!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal eens in mijn berging kijken. Volgens mij heb ik nog wel een "bij het beveiligen van dit object mogen, conform de consignes, vuurwapenen worden gebruikt" bord liggen.
Tapbier?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets
Wat ik vandaag heb gekocht is een mobiele airco. Een koelkast, klein model ligt in het verschiet voor koud bier op zolder
Niet, he?quote:
Ajakkes!!!!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Niet, he?![]()
Moet ik dat morgen weer de hele dag aanhoren, dat voetbalgezwets...
Dat is wat Ajaxieden zelf denkenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef jankaas020 het volgende:
In het Nederlands voetbal heb je maar 2 soorten mensen, mensen voor Ajax en mensen tegen Ajax.
Je bent dus niet voor PSV, maar tegen Ajax.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ajakkes!!!!!!![]()
Go Twente!!!!!
Dat zeg ik als PSV fan
Ik zeg enkel dat ik PSV fan benquote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef jankaas020 het volgende:
Kom op, je zegt het net zelf..
[..]
Je bent dus niet voor PSV, maar tegen Ajax.
Kom ff deze kant op, drinken we een biertjequote:
quote:
Of tweequote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef jankaas020 het volgende:
Dat moet je doen, misschien pak ik er zometeen ook nog wel eentje.
Helaas die aanbieding hou ik nog even open. Nu nog in centerparcs en zo naar huisquote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom ff deze kant op, drinken we een biertje
Idem, proost!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Sorry Thaboel en JanKaas, maar ik drink hier toch een biertje op
Ik heb je aansteker nog btwquote:Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Helaas die aanbieding hou ik nog even open. Nu nog in centerparcs en zo naar huis
Haha. Geef stalin maar een knuffel van mequote:
Ik bewaar hem wel voor jequote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha. Geef stalin maar een knuffel van me
Net zelf eigengemaakte vette bek gefrituurdquote:
Kroketjes?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net zelf eigengemaakte vette bek gefrituurd
Neen! Frikandel em friet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kroketjes?
Hier een paardenbiefstuk met patat
quote:
Iemand in cul heeft het wel eens geprobeerd, maar het kruidenmengsel is best moeilijk om uit te vogelen. Alhoewel ik zoveel mogelijk probeer zelf te maken haal ik m'n frikadel gewoon bij de winkel.quote:
Idem hiero.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Iemand in cul heeft het wel eens geprobeerd, maar het kruidenmengsel is best moeilijk om uit te vogelen. Alhoewel ik zoveel mogelijk probeer zelf te maken haal ik m'n frikadel gewoon bij de winkel.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem hiero.
Enniewee, ik duik m'n rukbunker in. Trusten allemaal.
Als oud militair kan dat, zover ik weet niet, maar als veteraan wel, zo heb ik een paar jaar geleden nog vanalles besteld bij het KPU, waaronder een stropdas van de Kmar, die hoef je namelijk niet te strikken, maar maak je met een klipje vast.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:33 schreef rubje het volgende:
Ik wist niet dat als je allang de dienst uit bent nog aanspraak kunt maken op origineel militair spul als oud-militair bij de KPU?Waarom niet gewoon via MP of bij die toko Noorloos een soortgelijke baret halen die ook is toegestaan om te dragen heb ik begrepen.
Scheelt opgeknoopt worden op straatquote:Op zondag 8 mei 2011 23:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Als oud militair kan dat, zover ik weet niet, maar als veteraan wel, zo heb ik een paar jaar geleden nog vanalles besteld bij het KPU, waaronder een stropdas van de Kmar, die hoef je namelijk niet te strikken, maar maak je met een klipje vast.
ik heb nog een weekquote:Op maandag 9 mei 2011 07:15 schreef Braamyo het volgende:
Goeie morgen allen !
M'n vakantie is weer afgelopen xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ja!!! Plantjes die eindelijk water krijgen!quote:
Want?quote:
Que pasa?quote:
Correct.quote:
Ah okquote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[..]
Iets met een stelletje tanks enzo.
Vanmorgen op het nieuws gezien idd....quote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[..]
Iets met een stelletje tanks enzo.
Flinke payload wat ze mee kunnen nemenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:03 schreef hoogvlieger het volgende:
Gutverdeurie die TOPOL-M's zijn echt huge.
lolquote:Op maandag 9 mei 2011 14:59 schreef Thaboel het volgende:
Ik reed afgelopen nacht op de snelweg tamelijk gehaast want ik was moe en wilde naar huis.
Zie ik plots een geel mannetje langs de weg staan huilen, die mij gebaart te stoppen.
Ik stop, ga ernaartoe, en vraag wat eraan scheelt.
"Ik ben geel, kom van Venus, ben homofiel en heb honger...".
"Tja, " zeg ik, "ik kan je een boterham geven, maar verder kan ik je spijtig genoeg niet helpen".
Ik gaf hem een boterham en reed verder...
Even later zie ik langs de weg een rood mannetje staan huilen, wuivend of ik aub wil stoppen.
Min of meer tegen mijn zin stop ik en vraag wat eraan scheelt.
"Ik ben rood, kom van Mars, ben homofiel en heb dorst..."
Dus ik zeg tegen hem: "Ik kan je een blikje cola geven, maar verder kan ik je niet helpen".
Ik geef het mannetje een blikje cola en rij weer verder...
Kilometertje of 10 verder staat daar een groen mannetje midden op de weg.
Ik weet net op tijd te stoppen en vraag geïrriteerd wat ie moet.
Ik ben groen, kom van pluto, ben homofiel, kettingroker en mijn sigaretten zijn op.
Boos zeg ik "Hier heb je een peuk, verder zoek je t maar uit !"
Staat er verderop een blauw mannetje langs de weg. Ook deze gebaart mij te stoppen.
Ondertussen behoorlijk kwaad stop ik weer, stap uit, ga naar het mannetje toe, en roep:
"ZO BLAUWE HOMO, VAN WAT VOOR KUTPLANEET KOM JIJ, EN WAT WIL JE VAN ME HEBBEN!!??".
Waarop het mannetje antwoordt:
"Uw rij- en kentekenbewijs graag"
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:57 schreef Thaboel het volgende:
Een bataljon van de luchtmobiel mariniers is op de Veluwe op de hei aan het oefenen voor hun uitzending als nieuwe Battle Group voor Uruzgan.
De commandant ziet hoe een eenzame marinier LMB'er aan de rand van een bos staat toe te kijken.
Hij vertrouwt het niet helemaal, en stuurt een van zijn soldaten mariniers op de LMB'er af om polshoogte te gaan nemen.
De marinier LMB'er verdwijnt in het bos, en de marinier gaat er achteraan.
Na een paar ijselijke kreten uit het bos wandelt de marinier LMB'er weer de hei op, en gaat rustig verder kijken.
Verontwaardigt stuurt de commandant een heel peloton luchtmobiel mariniers in de richting van de Marinier soldaat.
Deze verdwijnt weer in het bos, en het peloton marcheert er achteraan.
Uit het bos klinkt weer een hoop geschreeuw en ijselijke kreten, en even later komt de marinier LMB'er het bos weer uit Wandelen hij klopt wat stof van zijn pak en gaat rustig verder met kijken
De commandant is nu echt boos en stuurt de hele compagnie in de richting van de Marinier LMB'er.
Deze verdwijnt weer in het bos, en de compagnie rent er achteraan.
Opnieuw is er een hoop geschreeuw te horen in het bos, en klinken er ook flink wat schoten.
De Marinier LMB'erv wandelt het bos uit, klopt wat bladeren en zand van zijn pak, en gaat rustig verder met kijken.
Ook een zwaar gewonde luchtmobieler marinier kruipt het bos uit, en valt neer voor de voeten van de commandant.
?Wat is daar in ?s hemelsnaam aan de hand in dat bos, soldaat!? brult de commandant.
Het is een valstrik, commandant.
Ze zijn met z?n Tweeën!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:57 schreef Thaboel het volgende:
Een bataljon van de luchtmobiel is op de Veluwe op de hei aan het oefenen voor hun uitzending als nieuwe Battle Group voor Uruzgan.
De commandant ziet hoe een eenzame Marinier aan de rand van een bos staat toe te kijken.
Hij vertrouwt het niet helemaal, en stuurt een van zijn soldaten op de Marinier af om polshoogte te gaan nemen.
De Marinier verdwijnt in het bos, en de soldaat gaat er achteraan.
Na een paar ijselijke kreten uit het bos wandelt de Marinier weer de hei op, en gaat rustig verder kijken.
Verontwaardigt stuurt de commandant een heel peloton luchtmobiel in de richting van de Marinier.
Deze verdwijnt weer in het bos, en het peloton marcheert er achteraan.
Uit het bos klinkt weer een hoop geschreeuw en ijselijke kreten, en even later komt de Marinier het bos weer uit Wandelen hij klopt wat stof van zijn pak en gaat rustig verder met kijken
De commandant is nu echt boos en stuurt de hele compagnie in de richting van de Marinier.
Deze verdwijnt weer in het bos, en de compagnie rent er achteraan.
Opnieuw is er een hoop geschreeuw te horen in het bos, en klinken er ook flink wat schoten.
De Marinier wandelt het bos uit, klopt wat bladeren en zand van zijn pak, en gaat rustig verder met kijken.
Ook een zwaar gewonde luchtmobieler kruipt het bos uit, en valt neer voor de voeten van de commandant.
?Wat is daar in ?s hemelsnaam aan de hand in dat bos, soldaat!? brult de commandant.
Het is een valstrik, commandant.
Ze zijn met z?n Tweeën!?
Ik moet nog strijken maar heb geen zin. Welke smoes zal ik verzinnen om het uit te stellen?quote:
Uuhm... het is te warm?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moet nog strijken maar heb geen zin. Welke smoes zal ik verzinnen om het uit te stellen?
Ja. Te benauwd!quote:
Machtig mooie site is dat ja. Staan afentoe echt foto's op dat je denkt van wtf...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef Nibb-it het volgende:
Gave foto's, op www.englishrussia.com staat ook een hoop moois.
Echt, dat daaraan belastinggeld verkwist word. Kunst met de grote "K". Opbokken met dit soort onzin. Is geen kunst, is gewoon afzetterij van die betregffende kunstenaar.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
Meer dan 100.000 euro voor 700 liter pindakaas! En hier, lieve mensen, gaat het geld dat bezuinigd wordt naar toe.
'Pindakaaskunstwerk' beschadigd
Een bezoeker van Museum Boijmans van Beuningen heeft gisteren het befaamde kunstwerk 'De pindakaasvloer' van Wim T. Schippers ernstig beschadigd door er met zijn beide voeten in te gaan staan.
De schuldigde zegt erg spijt te hebben van zijn actie. Hij zou niet met opzet op het werk zijn gaan staan en gewoon niet goed hebben opgelet. Overigens is het niet de eerste keer dat iemand het kunstwerk, bestaande uit een soort lijst waarin zich 700 liter pindakaas bevindt, beschadigd. Al eerder moest het museum het markante object herstellen.
Bewust heeft het museum het nieuws proberen stil te houden, om andere mensen niet op ideeën te brengen. Vooralsnog lijkt de financiële schade mee te vallen, de materiële schade wordt hersteld. Het museum heeft officieel niet bekend gemaakt hoeveel er is betaald voor de vloer, maar naar verluidt gaat het om meer dan 100.000 euro.
Kun je goede satésaus van maken, al heb ik liever de pethjilsaus.quote:
Is die milder dan pindakaas dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun je goede satésaus van maken, al heb ik liever de pethjilsaus.
In jouw geval; niet pittig.quote:
Ik hou wel van pittig hoor.quote:
Wel als je hem inlijst.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt, dat daaraan belastinggeld verkwist word. Kunst met de grote "K". Opbokken met dit soort onzin. Is geen kunst, is gewoon afzetterij van die betregffende kunstenaar.
Ik zal ook eens een muur met stoepkrijt bekalken, dan gelijk ff een aanvraag voor kunst subsidie indienen.
Welkom in het echte leven.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:57 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel zit weer aan Bratwurst, ik lig in mijn bed. Morgen weer om half 7 de wekker
Holy fuck, ik heb gewoon een leven!!!quote:
Yep. Er is nu nog maar 1 echte Fokker. En dat is tong.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Holy fuck, ik heb gewoon een leven!!!
Daaaaag Fok... ik ben gedoemd....
Tong is een HELD!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep. Er is nu nog maar 1 echte Fokker. En dat is tong.
Dat ben ik met je eens!quote:
Mooi! En met die fijne gedachte ga ik mijn oogjes dicht doen!quote:
Weltrusten plebs.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi! En met die fijne gedachte ga ik mijn oogjes dicht doen!
Truste!
Een week verlof. Goed dus.quote:
ach, ik heb ook nog niet geleerd... Ik ben maar een simpele VMBO'erquote:
Ja, same here ik moet ook nog praktisch beginnen. Die boeken zijn echt niet door te komenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ach, ik heb ook nog niet geleerd... Ik ben maar een simpele VMBO'er
wat voor opleiding doe je?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, same here ik moet ook nog praktisch beginnen. Die boeken zijn echt niet door te komen![]()
Mja herkansing
Wat de fok is VMBO?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ach, ik heb ook nog niet geleerd... Ik ben maar een simpele VMBO'er
Een combinatie van LBO en MAVO.quote:
Voorbereidend Middelbaar Beroeps Onderwijs. mavo wel bekend?quote:
Ik heb niks met geschiedenis... Maar het lijkt me een zware studie?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef Nibb-it het volgende:
Geschiedenis.
Woensdag heb ik geschiedenis van het Midden-Oosten en niet-Westerse geschiedenis. Op zich wel prettig want het haakt op verschillende vlakken op elkaar in.
Vmbo een studie?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:38 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Ik heb niks met geschiedenis... Maar het lijkt me een zware studie?
Nee, ben nu bezig met een propedeuse-jaar op het HBO, ik ben geen VWO gaan doen omdat je dan (bij ons op school althans) verplicht wiskunde in het pakket moest hebben. En rekenen is niet mijn sterkste kantquote:
ik doelde op nibb-it zijn opleidingquote:
Check.quote:
geen idee. Dan zul je bij de oudere lichtingen moeten zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef Sine_Pari het volgende:
Okay moet nieuw zijn had er nog nooit van gehoord, van de MAVO wel trouwens. Maar wat is dan met de LTS, MTS en HTS?
Wat wil je gaan doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef Thaboel het volgende:
Ik wil niet naar schoolna 2jaar afwezigheid...
Maja def is voorlopig geen optie
Ja met de grillen van hillen is niks meer zeker.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef Thaboel het volgende:
Ik wil niet naar schoolna 2jaar afwezigheid...
Maja def is voorlopig geen optie
Wil en ga het CIOS doen. Ookal aangenomen. Zou het met mk gaan doen maar helaas is hij niet aangenomenquote:
Daaromquote:Op maandag 9 mei 2011 23:52 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja met de grillen van hillen is niks meer zeker.
Hopenlijk waait die wind dan wat geld van de boom voor defensie, want nu is het wel bar en boos daar in NLDquote:Op maandag 9 mei 2011 23:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Daaromen over 4jaar waait er hopelijk een nieuwe wind
Bij 'jullie' word er toch ook een hoop geld van het def budget afgehaalt?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hopenlijk waait die wind dan wat geld van de boom voor defensie, want nu is het wel bar en boos daar in NLD
Same here. Truste luiquote:
correctquote:Op maandag 9 mei 2011 23:59 schreef Sine_Pari het volgende:
Snurk ze Cobra4 en gerco94
Oh btw gerco94 heb jij je laatst op een ander forum aangemeld?
Okay dacht ik al, want Gerco94 en GercoNL leek nogal op elkaar, plus (19)94 en 16 is 2010. Dus word je dit jaar nog 17.quote:
Ja die enequote:
Goede nacht m.k, hopelijk is het niet zo warm in NLD als hier. Want heb me vandaag de pokke gezweten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:08 schreef m.k het volgende:
Goeden nacht iedereen![]()
Kilometer teller vandaag:16 km hardgelopen, 40 km gefietst
het was de hele dag bewolkt maar toen ik aan het hardlopen was moest de zon natuurlijk weer doorbrekenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Goede nacht m.k, hopelijk is het niet zo warm in NLD als hier. Want heb me vandaag de pokke gezweten.
Beetje moeilijk te realiseren op een openbaar forumquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Men zou net als op het andere forum hier titels moeten hebben, kan men op een slag zien wie militair is, wie oud gediende is, wie spijkerbroek, etc.
welk dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja, ben jij daar ook al?
Lijkt er op als of half DEF er zit.
wat?quote:
Daar kun je je onderschrift voor gebruiken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Men zou net als op het andere forum hier titels moeten hebben, kan men op een slag zien wie militair is, wie oud gediende is, wie spijkerbroek, etc.
dan welk dan wat?quote:
Doet ikke alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Daar kun je je onderschrift voor gebruiken?
huh?quote:
Over welk ander forum gaat het?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat je schrijft lijkt op Nederlands, maar ik snap er desondanks geen zak van.
2mi?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:40 schreef Sine_Pari het volgende:
Zal ergens anders wel warmer geweest zijn, was hier maar 29 graden. Maar een ouwe lul als ikke gaat toch behoorlijk zweten bij een 2mi loop.
Dan was het net een graden hoger dan hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:40 schreef Sine_Pari het volgende:
Zal ergens anders wel warmer geweest zijn, was hier maar 29 graden. Maar een ouwe lul als ikke gaat toch behoorlijk zweten bij een 2mi loop.
ah okquote:
Ahmei wonne de gij in Belgie dan? Of bedoeld de U Limburg in Nederland? Is trouwes wel een schoon terrasjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:42 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan was het net een graden hoger dan hier![]()
http://www.pbonline.be/in(...)ste-plek-van-europa/
Zelfde regio, ik woon op steenworp afstand van België en Duitsland, in het midden, voorheen tankte ik altijd in Duitsland, maar nu tank ik altijd in België.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ahmei wonne de gij in Belgie dan? Of bedoeld de U Limburg in Nederland? Is trouwes wel een schoon terrasje
De enigste malen dat ik ooit eens in Limburg was, was in Schinnen en Margraten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:54 schreef Clan het volgende:
[..]
Zelfde regio, ik woon op steenworp afstand van België en Duitsland, in het midden, voorheen tankte ik altijd in Duitsland, maar nu tank ik altijd in België.
Ik kom uit die buurt, de aanleg van Ereveld Margraten tot het huidige heb ik als klein jongentje nog meegemaakt, voorheen waren dat namelijk nog houten kruizen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
De enigste malen dat ik ooit eens in Limburg was, was in Schinnen en Margraten.
Men heeft daar meerdere sub-topics. Onderandere over de solicitatie proceduren, training en voorbereiding, etc. Maar ook materieel etc kan er besproken worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:06 schreef hoogvlieger het volgende:
Is dat KCT forum beetje leuk/informatief? Ziet er wel ok uit namelijk. Wat zijn een beetje de onderwerpen van de discussies? Gaat dat over wapentuig en taktieken etc of meer gewone algemene def taal zoals hier weleens voorkomt?
Zal me dr morgen eens aan wagen. Slaapzuhquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Men heeft daar meerdere sub-topics. Onderandere over de solicitatie proceduren, training en voorbereiding, etc. Maar ook materieel etc kan er besproken worden.
Hier ook, geen klanten vandaagquote:
Ligt er aan welk ene andere forum het is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja, ben jij daar ook al?
Lijkt er op als of half DEF er zit.
als je terug had gelezen, had je gezien dat we het over het kctforum haddenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ligt er aan welk ene andere forum het is.
Ik zag het net inderdaad, daar kijk ik ook af en toe mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:49 schreef gerco94 het volgende:
[..]
als je terug had gelezen, had je gezien dat we het over het kctforum haddenwww.kctforum.com
17Voorntjes en 5 kleine brasemsquote:
Wat stond stand-by? Die emmer met vis?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
17Voorntjes en 5 kleine brasems
Stond blijkbaar al een tijdje stand-by @ kctforum
Had me er blijkbaar in 2009 al aangemeldquote:
Voorntjes en brasems? Nah doe maar niet.quote:
Waarom vang je ze dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voorntjes en brasems? Nah doe maar niet.
Lekker in het zonnetje langs de waterkant. beetje relaxen peukies roken en slap ouwehoerenquote:
BOOT HUREN!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Maitje het volgende:
Weet iemand nog iets leuks om te doen voor morgen, mag niet al teveel geld kosten?
quote:
In een luistoel in de zon bier drinkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Maitje het volgende:
Weet iemand nog iets leuks om te doen voor morgen, mag niet al teveel geld kosten?
Maak een fotosoep van jezelf als Jack op de punt van de titanic.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef m.k het volgende:
Hallo luitjes![]()
als ik de perfecte reclame campagne verzin voor bootverhuur krijg ik een dikke opslag
Ik denk dat me baas er hartelijk om zou kunnen lachen maar een opslag nog net nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:29 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Maak een fotosoep van jezelf als Jack op de punt van de titanic.
Henschotermeer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Maitje het volgende:
Met een motorsloep gehuurd in Leidenquote:
Er zit een tent op de bootquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, daar is het het weer niet voor... gaat regenen morgen misschien
Lul!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD, kan geen vrij krijgen morgen. Kutzooi!!!!
Bij mij ook, en je krijgt er nog een gratis muziek bij ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bij mij kan je overdekt bierdrinken....
Het MLM?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, daar is het het weer niet voor... gaat regenen morgen misschien
Nee, die persoon is daar niet zo voor in militairen dingen enzo.. ik weet het echt niet! We zouden eerst naar een pretpark gaan maar ze moet om 16.00 uur terug zijn.. beetje kloten dus.quote:
Hebben ze die kisten inmiddels al weer beetje opgepoetst? Was beetje trieste bedoeling buiten toen ik er voor het laatst was.quote:
Rondvaart in Utrecht?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, die persoon is daar niet zo voor in militairen dingen enzo.. ik weet het echt niet! We zouden eerst naar een pretpark gaan maar ze moet om 16.00 uur terug zijn.. beetje kloten dus.
Nee, dat is het ook niet. Hebben we allebei al een keer gedaan.. ik ga nog wel ff rond neuzen op internetquote:
Misschien is dit wat voor je (klik)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook niet. Hebben we allebei al een keer gedaan.. ik ga nog wel ff rond neuzen op internet
quote:
Neem je phone dan op, leg ik het je uit.quote:
NL 3 toch?!quote:
Dank.quote:
Is dat vandaag danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Gaan jullie dan geen Eurovisie Songfestival kijken?
negat. het is nu bravo tijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef hcwp het volgende:
Wat is de notatie ook alweer? 05may2011A2120 ?
We hebben al een uren kaart die eigenlijk precies hetzelfde inhoudt en die word ook niet verkocht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:27 schreef Thaboel het volgende:
Mk hou een 'spaaractie' na 5/6x een boor huren 1 dag een boot gratis ofzo
Dank!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
negat. het is nu bravo tijd.
notatie is zo: 10 21.20 B mei 2011
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Heb je dat opgestoken op de KMA?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef hoogvlieger het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Wil je dat echt weten?quote:
Goed zo.quote:
Ja dus. Echt een mietjes opleiding dus.quote:
Dus ipv het live te zien en er voor uit te komen ga je het later via uitzendinggemist kijken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef hoogvlieger het volgende:
Ga ik net dus naar de woonkamer, zitte mn pa en mn broertje gvd het fukking songefestival te kijken. MET de surround aan. Na ze een paar voor gek te hebben verklaard en een paar seconden van die troep aan te hebben gehoord maar weer snel vertrokken. Bah. Kijk morgen wel uitzending gemist.
Lol nee ik ga dat programma over PTSS morgen om Uitz. Gem. kjkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus ipv het live te zien en er voor uit te komen ga je het later via uitzendinggemist kijken?mietje!
Dat zou ik ook doen na ik vrijwillig naar het song festival had gekeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Lol nee ik ga dat programma over PTSS morgen om Uitz. Gem. kjken
Veel herkenbare dingen die die twee vertelden.............echter, het programma kwam wat schreeuwerig over. Minpunt dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Lol nee ik ga dat programma over PTSS morgen om Uitz. Gem. kjken
Wat bedoel je met schreeuwerig? Dat de prestator(en) te veel doordrammen bij de geinterviewde ofso?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Veel herkenbare dingen die die twee vertelden.............echter, het programma kwam wat schreeuwerig over. Minpunt dus.
Nee, met dat grafitti achtige en dergelijke.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat bedoel je met schreeuwerig? Dat de prestator(en) te veel doordrammen bij de geinterviewde ofso?
Ok, naja dat zal ik dan morgen wel zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, met dat grafitti achtige en dergelijke.
brengt gelukquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:22 schreef paintmeester het volgende:
Man, loop ik naar de trein word ik gewoon keihard ondergescheten door een meeuw...![]()
Knakmomentje onderweg naar je werk
Karma.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:22 schreef paintmeester het volgende:
Man, loop ik naar de trein word ik gewoon keihard ondergescheten door een meeuw...![]()
Knakmomentje onderweg naar je werk
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:22 schreef paintmeester het volgende:
K(n)akmomentje onderweg naar je werk
Klopt rubje. Deels omdat ik weer aan het werk ben, en dingen op een goede manier een plekje heb kunnen geven. Neemt niet weg dat ik nooit meer die ouwe zal zijn. Maar als ik geniet, geniet ik hardquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:30 schreef rubje het volgende:
Jij ook al aan de sigaren en whiskeyDiezelfde als die oud? commando
doe 's een foto van je genot
![]()
Zo te zien ga jij steeds beter in je vel zitten he ER met hetgeen je nu doet..
Juist!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:35 schreef rubje het volgende:
Precies en daar gaat het om. Er is al genoeg ellende en shit in de wereld.Hoeven we niet extra te gaan opzoeken of zelf te creeeren.
Goede karma doet goede zaken zeg ik altijd.
wanneer is de reis?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef jankaas020 het volgende:
Zo, de verse klapschemerlamp is binnen, weer lekker films en series kijken, en een beetje gamen, komende reis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |