Heb jij hun nummer voor me?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:41 schreef Cobra4 het volgende:
Bel anders even met het KPU. Veteranen hebben ook kledingrechten. De baret valt daar misschien ook onder.
Dank je, maar ik zoek die met de lederen rand, niet die katoenen.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef hoogvlieger het volgende:
http://www.noorloos-se.co(...)mobiele-Brigade.html
Ja, die heb ik nog wel, twee stuks.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef hoogvlieger het volgende:
Heb je trouwens je baretembleem nog wel dan?
Dat is idd dat model welke ik had. Dankquote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.militariashop.(...)biele-brigade-2.html ?
Dat is idd nog maar de vraag ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:50 schreef hoogvlieger het volgende:
Hoop alleen dat ie dan wel wat beter vormt dan die op het plaatje
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Nibb-it het volgende:
Als je van die kerel koopt kan je beter bellen als mailen. Hij doet er namelijk een halfjaar over (letterlijk) om te antwoorden, als hij al antwoordt![]()
Zal wel komen doordat je hersens ook mede gekrompen zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Mijn hoofd is gekrompen, mn KLu baret is 58 en mn KL baret is 57
Denk t wel jaquote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal wel komen doordat je hersens ook mede gekrompen zijn
Dat is een goeie, ik pak een whiskyquote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Denk t wel ja :p. Bier maakt meer kapot dan whiskey goed kan maken
Komt omdat je bij de KL je hersens niet meer gebruikt. Je hersens verdwijnen en je hoofd krimpt.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Mijn hoofd is gekrompen, mn KLu baret is 58 en mn KL baret is 57
Preciesquote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt omdat je bij de KL je hersens niet meer gebruikt. Je hersens verdwijnen en je hoofd krimpt.
mwoa, hij antwoorde mij binnen een dagquote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Nibb-it het volgende:
Als je van die kerel koopt kan je beter bellen als mailen. Hij doet er namelijk een halfjaar over (letterlijk) om te antwoorden, als hij al antwoordt![]()
ligt kaatsheuvel niet op één van je routes?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Lol, bij noorloos betaal je ¤7,00 verzendkosten
Nee. Ik werk rond Geldermalsen.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:02 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ligt kaatsheuvel niet op één van je routes?
Omdat die een katoenen rand hebben en geen lederen. Die met lederen band had ik dus. Ik wil het zo origineel mogelijk houden.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:33 schreef rubje het volgende:
Ik wist niet dat als je allang de dienst uit bent nog aanspraak kunt maken op origineel militair spul als oud-militair bij de KPU?Waarom niet gewoon via MP of bij die toko Noorloos een soortgelijke baret halen die ook is toegestaan om te dragen heb ik begrepen.
quote:
quote:
Wat zijn jullie ontzettend kansloos en triest bezig zegquote:
Twente moet winnen. Omdat Ajax.quote:
quote:
x2quote:
Jij liever dan ik met dit weerquote:Op zondag 8 mei 2011 19:05 schreef Erasmo het volgende:
Avund![]()
Lekker aan het kokkerellen om voor voor aankomende week te maken
Ben ook niet van de voetbal overkill, maar de bekerfinale is altijd wel leuk om te kijken vind ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit Time Team te kijken. Enige interessante wat er nu te kijken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |