Heb jij hun nummer voor me?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:41 schreef Cobra4 het volgende:
Bel anders even met het KPU. Veteranen hebben ook kledingrechten. De baret valt daar misschien ook onder.
Dank je, maar ik zoek die met de lederen rand, niet die katoenen.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef hoogvlieger het volgende:
http://www.noorloos-se.co(...)mobiele-Brigade.html
Ja, die heb ik nog wel, twee stuks.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef hoogvlieger het volgende:
Heb je trouwens je baretembleem nog wel dan?
Dat is idd dat model welke ik had. Dankquote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.militariashop.(...)biele-brigade-2.html ?
Dat is idd nog maar de vraag ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:50 schreef hoogvlieger het volgende:
Hoop alleen dat ie dan wel wat beter vormt dan die op het plaatje
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Nibb-it het volgende:
Als je van die kerel koopt kan je beter bellen als mailen. Hij doet er namelijk een halfjaar over (letterlijk) om te antwoorden, als hij al antwoordt![]()
Zal wel komen doordat je hersens ook mede gekrompen zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Mijn hoofd is gekrompen, mn KLu baret is 58 en mn KL baret is 57
Denk t wel jaquote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal wel komen doordat je hersens ook mede gekrompen zijn
Dat is een goeie, ik pak een whiskyquote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Denk t wel ja :p. Bier maakt meer kapot dan whiskey goed kan maken
Komt omdat je bij de KL je hersens niet meer gebruikt. Je hersens verdwijnen en je hoofd krimpt.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Mijn hoofd is gekrompen, mn KLu baret is 58 en mn KL baret is 57
Preciesquote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt omdat je bij de KL je hersens niet meer gebruikt. Je hersens verdwijnen en je hoofd krimpt.
mwoa, hij antwoorde mij binnen een dagquote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Nibb-it het volgende:
Als je van die kerel koopt kan je beter bellen als mailen. Hij doet er namelijk een halfjaar over (letterlijk) om te antwoorden, als hij al antwoordt![]()
ligt kaatsheuvel niet op één van je routes?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Lol, bij noorloos betaal je ¤7,00 verzendkosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |