Het wentquote:Op zondag 8 mei 2011 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
Het zit je wel dwars he rubje. Maar om nou 3 topics te vervuilen is wel overdreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef Rave_NL het volgende:
KutTT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Jouw mannen hol is "De rode bef II" geworden?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, komende week ga jij je ogen uitkijken
Zoietsquote:Op zondag 8 mei 2011 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw mannen hol is "De rode bef II" geworden?
Ik zal eens in mijn berging kijken. Volgens mij heb ik nog wel een "bij het beveiligen van dit object mogen, conform de consignes, vuurwapenen worden gebruikt" bord liggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets
Wat ik vandaag heb gekocht is een mobiele airco. Een koelkast, klein model ligt in het verschiet voor koud bier op zolder
LOL!!!!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal eens in mijn berging kijken. Volgens mij heb ik nog wel een "bij het beveiligen van dit object mogen, conform de consignes, vuurwapenen worden gebruikt" bord liggen.
Tapbier?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets
Wat ik vandaag heb gekocht is een mobiele airco. Een koelkast, klein model ligt in het verschiet voor koud bier op zolder
Niet, he?quote:
Ajakkes!!!!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Niet, he?![]()
Moet ik dat morgen weer de hele dag aanhoren, dat voetbalgezwets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |