Het wentquote:Op zondag 8 mei 2011 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
Het zit je wel dwars he rubje. Maar om nou 3 topics te vervuilen is wel overdreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef Rave_NL het volgende:
KutTT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Jouw mannen hol is "De rode bef II" geworden?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, komende week ga jij je ogen uitkijken
Zoietsquote:Op zondag 8 mei 2011 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw mannen hol is "De rode bef II" geworden?
Ik zal eens in mijn berging kijken. Volgens mij heb ik nog wel een "bij het beveiligen van dit object mogen, conform de consignes, vuurwapenen worden gebruikt" bord liggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets
Wat ik vandaag heb gekocht is een mobiele airco. Een koelkast, klein model ligt in het verschiet voor koud bier op zolder
LOL!!!!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal eens in mijn berging kijken. Volgens mij heb ik nog wel een "bij het beveiligen van dit object mogen, conform de consignes, vuurwapenen worden gebruikt" bord liggen.
Tapbier?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets
Wat ik vandaag heb gekocht is een mobiele airco. Een koelkast, klein model ligt in het verschiet voor koud bier op zolder
Niet, he?quote:
Ajakkes!!!!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Niet, he?![]()
Moet ik dat morgen weer de hele dag aanhoren, dat voetbalgezwets...
Dat is wat Ajaxieden zelf denkenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef jankaas020 het volgende:
In het Nederlands voetbal heb je maar 2 soorten mensen, mensen voor Ajax en mensen tegen Ajax.
Je bent dus niet voor PSV, maar tegen Ajax.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ajakkes!!!!!!![]()
Go Twente!!!!!
Dat zeg ik als PSV fan
Ik zeg enkel dat ik PSV fan benquote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef jankaas020 het volgende:
Kom op, je zegt het net zelf..
[..]
Je bent dus niet voor PSV, maar tegen Ajax.
Kom ff deze kant op, drinken we een biertjequote:
quote:
Of tweequote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef jankaas020 het volgende:
Dat moet je doen, misschien pak ik er zometeen ook nog wel eentje.
Helaas die aanbieding hou ik nog even open. Nu nog in centerparcs en zo naar huisquote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom ff deze kant op, drinken we een biertje
Idem, proost!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Sorry Thaboel en JanKaas, maar ik drink hier toch een biertje op
Ik heb je aansteker nog btwquote:Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Helaas die aanbieding hou ik nog even open. Nu nog in centerparcs en zo naar huis
Haha. Geef stalin maar een knuffel van mequote:
Ik bewaar hem wel voor jequote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha. Geef stalin maar een knuffel van me
Net zelf eigengemaakte vette bek gefrituurdquote:
Kroketjes?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net zelf eigengemaakte vette bek gefrituurd
Neen! Frikandel em friet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kroketjes?
Hier een paardenbiefstuk met patat
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |