quote:
Of tweequote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef jankaas020 het volgende:
Dat moet je doen, misschien pak ik er zometeen ook nog wel eentje.
Helaas die aanbieding hou ik nog even open. Nu nog in centerparcs en zo naar huisquote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom ff deze kant op, drinken we een biertje
Idem, proost!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Sorry Thaboel en JanKaas, maar ik drink hier toch een biertje op
Ik heb je aansteker nog btwquote:Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Helaas die aanbieding hou ik nog even open. Nu nog in centerparcs en zo naar huis
Haha. Geef stalin maar een knuffel van mequote:
Ik bewaar hem wel voor jequote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha. Geef stalin maar een knuffel van me
Net zelf eigengemaakte vette bek gefrituurdquote:
Kroketjes?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net zelf eigengemaakte vette bek gefrituurd
Neen! Frikandel em friet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kroketjes?
Hier een paardenbiefstuk met patat
quote:
Iemand in cul heeft het wel eens geprobeerd, maar het kruidenmengsel is best moeilijk om uit te vogelen. Alhoewel ik zoveel mogelijk probeer zelf te maken haal ik m'n frikadel gewoon bij de winkel.quote:
Idem hiero.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Iemand in cul heeft het wel eens geprobeerd, maar het kruidenmengsel is best moeilijk om uit te vogelen. Alhoewel ik zoveel mogelijk probeer zelf te maken haal ik m'n frikadel gewoon bij de winkel.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem hiero.
Enniewee, ik duik m'n rukbunker in. Trusten allemaal.
Als oud militair kan dat, zover ik weet niet, maar als veteraan wel, zo heb ik een paar jaar geleden nog vanalles besteld bij het KPU, waaronder een stropdas van de Kmar, die hoef je namelijk niet te strikken, maar maak je met een klipje vast.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:33 schreef rubje het volgende:
Ik wist niet dat als je allang de dienst uit bent nog aanspraak kunt maken op origineel militair spul als oud-militair bij de KPU?Waarom niet gewoon via MP of bij die toko Noorloos een soortgelijke baret halen die ook is toegestaan om te dragen heb ik begrepen.
Scheelt opgeknoopt worden op straatquote:Op zondag 8 mei 2011 23:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Als oud militair kan dat, zover ik weet niet, maar als veteraan wel, zo heb ik een paar jaar geleden nog vanalles besteld bij het KPU, waaronder een stropdas van de Kmar, die hoef je namelijk niet te strikken, maar maak je met een klipje vast.
ik heb nog een weekquote:Op maandag 9 mei 2011 07:15 schreef Braamyo het volgende:
Goeie morgen allen !
M'n vakantie is weer afgelopen xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |