Dat ben ik met je eens!quote:
Mooi! En met die fijne gedachte ga ik mijn oogjes dicht doen!quote:
Weltrusten plebs.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi! En met die fijne gedachte ga ik mijn oogjes dicht doen!
Truste!
Een week verlof. Goed dus.quote:
ach, ik heb ook nog niet geleerd... Ik ben maar een simpele VMBO'erquote:
Ja, same here ik moet ook nog praktisch beginnen. Die boeken zijn echt niet door te komenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ach, ik heb ook nog niet geleerd... Ik ben maar een simpele VMBO'er
wat voor opleiding doe je?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, same here ik moet ook nog praktisch beginnen. Die boeken zijn echt niet door te komen![]()
Mja herkansing
Wat de fok is VMBO?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ach, ik heb ook nog niet geleerd... Ik ben maar een simpele VMBO'er
Een combinatie van LBO en MAVO.quote:
Voorbereidend Middelbaar Beroeps Onderwijs. mavo wel bekend?quote:
Ik heb niks met geschiedenis... Maar het lijkt me een zware studie?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef Nibb-it het volgende:
Geschiedenis.
Woensdag heb ik geschiedenis van het Midden-Oosten en niet-Westerse geschiedenis. Op zich wel prettig want het haakt op verschillende vlakken op elkaar in.
Vmbo een studie?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:38 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Ik heb niks met geschiedenis... Maar het lijkt me een zware studie?
Nee, ben nu bezig met een propedeuse-jaar op het HBO, ik ben geen VWO gaan doen omdat je dan (bij ons op school althans) verplicht wiskunde in het pakket moest hebben. En rekenen is niet mijn sterkste kantquote:
ik doelde op nibb-it zijn opleidingquote:
Check.quote:
geen idee. Dan zul je bij de oudere lichtingen moeten zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef Sine_Pari het volgende:
Okay moet nieuw zijn had er nog nooit van gehoord, van de MAVO wel trouwens. Maar wat is dan met de LTS, MTS en HTS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |