Goed zo.quote:
Ja dus. Echt een mietjes opleiding dus.quote:
Dus ipv het live te zien en er voor uit te komen ga je het later via uitzendinggemist kijken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef hoogvlieger het volgende:
Ga ik net dus naar de woonkamer, zitte mn pa en mn broertje gvd het fukking songefestival te kijken. MET de surround aan. Na ze een paar voor gek te hebben verklaard en een paar seconden van die troep aan te hebben gehoord maar weer snel vertrokken. Bah. Kijk morgen wel uitzending gemist.
Lol nee ik ga dat programma over PTSS morgen om Uitz. Gem. kjkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus ipv het live te zien en er voor uit te komen ga je het later via uitzendinggemist kijken?mietje!
Dat zou ik ook doen na ik vrijwillig naar het song festival had gekeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Lol nee ik ga dat programma over PTSS morgen om Uitz. Gem. kjken
Veel herkenbare dingen die die twee vertelden.............echter, het programma kwam wat schreeuwerig over. Minpunt dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Lol nee ik ga dat programma over PTSS morgen om Uitz. Gem. kjken
Wat bedoel je met schreeuwerig? Dat de prestator(en) te veel doordrammen bij de geinterviewde ofso?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Veel herkenbare dingen die die twee vertelden.............echter, het programma kwam wat schreeuwerig over. Minpunt dus.
Nee, met dat grafitti achtige en dergelijke.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat bedoel je met schreeuwerig? Dat de prestator(en) te veel doordrammen bij de geinterviewde ofso?
Ok, naja dat zal ik dan morgen wel zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, met dat grafitti achtige en dergelijke.
brengt gelukquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:22 schreef paintmeester het volgende:
Man, loop ik naar de trein word ik gewoon keihard ondergescheten door een meeuw...![]()
Knakmomentje onderweg naar je werk
Karma.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:22 schreef paintmeester het volgende:
Man, loop ik naar de trein word ik gewoon keihard ondergescheten door een meeuw...![]()
Knakmomentje onderweg naar je werk
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:22 schreef paintmeester het volgende:
K(n)akmomentje onderweg naar je werk
Klopt rubje. Deels omdat ik weer aan het werk ben, en dingen op een goede manier een plekje heb kunnen geven. Neemt niet weg dat ik nooit meer die ouwe zal zijn. Maar als ik geniet, geniet ik hardquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:30 schreef rubje het volgende:
Jij ook al aan de sigaren en whiskeyDiezelfde als die oud? commando
doe 's een foto van je genot
![]()
Zo te zien ga jij steeds beter in je vel zitten he ER met hetgeen je nu doet..
Juist!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:35 schreef rubje het volgende:
Precies en daar gaat het om. Er is al genoeg ellende en shit in de wereld.Hoeven we niet extra te gaan opzoeken of zelf te creeeren.
Goede karma doet goede zaken zeg ik altijd.
wanneer is de reis?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef jankaas020 het volgende:
Zo, de verse klapschemerlamp is binnen, weer lekker films en series kijken, en een beetje gamen, komende reis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |