Typischquote:Op zondag 8 mei 2011 18:42 schreef RichardHammond het volgende:
Boeie, beker is toch niet belangrijk, liever landskampioen.
Is maar een troostprijsquote:Op zondag 8 mei 2011 18:42 schreef RichardHammond het volgende:
Mogen ze wel beter spelen...quote:Op zondag 8 mei 2011 18:42 schreef RichardHammond het volgende:
Was jij toevallig chips halen?quote:
Dit schreeuwt Ajax elk jaar als ze er niet aan te pas komen, maar zodra ze hem kunnen winnen is het DE PRIJS.quote:
Twente's moraal helemaal KAPOT!!!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dit schreeuwt Ajax elk jaar als ze er niet aan te pas komen, maar zodra ze hem kunnen winnen is het DE PRIJS.
Ik pak toch even chips jaquote:Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Topic ga vol, en karina haal iets te eten
Hoezo triest?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef Tallie1982 het volgende:
5 thuiswedstrijden gehad zie ik net,triest
jij komt op mijn haatlijstje.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een van de zeldzame wedstrijden dat ajax effectief is![]()
![]()
Komt die trollende psv'er ook weerquote:Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef Tallie1982 het volgende:
5 thuiswedstrijden gehad zie ik net,triest
PSVquote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Komt die trollende psv'er ook weer
Waar is die eigenlijk?quote:
quote:
quote:
dat doet ze momenteel ookquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
Die Ruiz!
Zonde als die weggaat zeg![]()
Een lust voor het oog voor elke voetballiefhebber.
Vind ajax overigens niets beter, enkel gelukkiger in de effectieviteit.
Mjaquote:
Ga weg jijquote:Op zondag 8 mei 2011 18:45 schreef Kwaliteit het volgende:
wat heb ik toch een hekel aan Amsterdammers ...
Wel een mooie assistquote:Op zondag 8 mei 2011 18:45 schreef manny het volgende:
Boiloisen verdedigt weer niet echt sterk. Sjammer.
Messi scoort er mee, dus die zullen wel populair zijn... zo gaan die dingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:45 schreef Snuf. het volgende:
Wat is dat trouwens met die oranje schoenenLiepen er ook een paar mee bij ons
Dat ziet er toch niet uit..
Ff serieus, jij loopt voor of typt vet snel, merkte het zojuist ook al op!quote:
Ok, je hebt gelijk. Hij stond nergensquote:Op zondag 8 mei 2011 18:45 schreef manny het volgende:
Boiloisen verdedigt weer niet echt sterk. Sjammer.
heeft ie alvast ingetyptquote:Op zondag 8 mei 2011 18:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ff serieus, jij loopt voor of typt vet snel, merkte het zojuist ook al op!
Analoog waarschijnlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 18:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
Idd volgens mij loopt ze voorquote:Op zondag 8 mei 2011 18:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:
frituur aanzettenquote:
Mwah verdediging is wel zeer matig.quote:
Mooi, wordt het nog een wedstrijd.quote:
quote:
Twitter supportersquote:iedereen voor de tv, ik volg de wedstrijd lekker via twitter in m'n tuintje!- GO AJAX!
Onzin natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoor de Twente-fans bij de 1-2 pas opspringen, hoezo 'successupporters'
Ik weeg ook maar 51 kiloquote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Serieus wat is dat met die Ajax gastjes achter het doel die hun gezicht bedekken met een doekmoesten ze eigenlijk preventief oppakken aangezien je gezicht aantoonbaar moet zijn. Je weet gewoon op voorhand dat die niet voor het voetbal komen. Maar wel fijn om te zien dat ze hun shirtjes uit hebben, zie je de echte hooligans, bleke gastjes met vrouwenlichaampjes van 45 kilo
hahah waarheid jaquote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Serieus wat is dat met die Ajax gastjes achter het doel die hun gezicht bedekken met een doekmoesten ze eigenlijk preventief oppakken aangezien je gezicht aantoonbaar moet zijn. Je weet gewoon op voorhand dat die niet voor het voetbal komen. Maar wel fijn om te zien dat ze hun shirtjes uit hebben, zie je de echte hooligans, bleke gastjes met vrouwenlichaampjes van 45 kilo
Omdat Anita lag te slapen.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:50 schreef Smoofie het volgende:
Die 1-2. wat slecht zeg. Waarom liep niemand met Brama mee, ffs.
Eerder Boilesen imoquote:Op zondag 8 mei 2011 18:50 schreef TheDutchguy het volgende:
Die laatste goal was de schuld van Anita, die liet zijn man lopen
Patat en frikandellen!quote:
Inderdaad, wat een kneusjes. En waar slaat dat gehijg op, zijn ze elkaar aan het pijpen of zo?quote:
Dat hij bij die 2-0 er nog aanzat was al van wereldklasse.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:46 schreef eight het volgende:
Ik vindt Boschker bij beide goals niet overtuigen. Het zijn geen blunders, maar een echte goede keeper had ze kunnen hebben.
Ajax heeft ook nog weinig kansen gehad. Ik vind Twente dreigender dan Ajax eerlijk gezegdquote:Op zondag 8 mei 2011 18:51 schreef Friek_ het volgende:
FC Twente speelt tot nu toe wel bagger zeg. Amper kansen gecreëerd, terwijl Ajax constant blijft dreigen. Al was die 2-1 wel mooi gedaan.
Gast, alsof we opspringen bij de goals van Ajaxquote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoor de Twente-fans bij de 1-2 pas opspringen, hoezo 'successupporters'
1 briesje en je waait weg!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bent groter dan 1.80 en 51 kilo? Ik dacht dat ik mager was met 1.92 en 76 kilo
het spettert al ligtquote:Op zondag 8 mei 2011 18:52 schreef Karina het volgende:
Hier in Amsterdam gaat het volgens mij zometeen regenen (eindelijk weer).
Nee, beiden waren gewoon te moeilijk. Die eerste is vrijwel onmogelijk te houden.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:46 schreef eight het volgende:
Ik vindt Boschker bij beide goals niet overtuigen. Het zijn geen blunders, maar een echte goede keeper had ze kunnen hebben.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:53 schreef Nober het volgende:
Twente op voorsprong? Vandaar dat de Amsterdammers zo rustig zijn hier.
Amsterdammers op voorsprongquote:Op zondag 8 mei 2011 18:53 schreef Nober het volgende:
trololoololololquote:Op zondag 8 mei 2011 18:53 schreef Nober het volgende:
r u blind?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:53 schreef Nober het volgende:
Beladen wedstrijden zijn altijd slecht, zie Inter-AC, Barca-Real, Man un - man cit etcquote:Op zondag 8 mei 2011 18:53 schreef TLC het volgende:
Mijn hemel die doelpunten, die verdedigingen maar afvragen waarom Nederlandse clubs tekort komen tegen de Europese subtop
Mwah, die eerste was bijna recht door het midden. Wel hard, maar als Boschker niet zo dom naar links dook, had hij hem waarschijnlijk kunnen wegboksen.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, beiden waren gewoon te moeilijk. Die eerste is vrijwel onmogelijk te houden.
Twente was vanaf even na de 1-0 veruit de betere ploeg. Positiespel, passing, beweging: alles klopte, alleen een beetje geluk ontbrak. En dat had Ajax nu net wel..quote:
Cruijffquote:
omdat hij voor ajax isquote:
Ajax speelt gewoon anders. Twente gaat voor meer individuele actie's en langere steekpasses. Ajax bouwt langer op tot ze echt goed staan, resulteert in minder maar vaak betere kansenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Twente was vanaf even na de 1-0 veruit de betere ploeg. Positiespel, passing, beweging: alles klopte, alleen een beetje geluk ontbrak. En dat had Ajax nu net wel..
Ik zeg 2-2 en Twente wint in 117e minuut verlenging door een goal van Iniesta...
omdat iedereen tegen ajax isquote:
Nog zo'n vrouw die er verstand van heeft.quote:
Eerste 6 minuten vechten voor overwicht.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
De 1-0 heb ik niet gezien.
De 2-0 was gewoon erg gelukkig, van richting veranderd en via de vingertoppen van Boschker.
De 2-1 was wel erg slecht verdedigd van ajax.
Al met al vind ik Twente een licht overwicht hebben. Vond de 2-1 dan ook meer dan terecht. Daarnaast houdt het de wedstrijd ook wel zo leuk en spannend.
en 10 miljoen euro!quote:
Chadli is een cheater man, hij had opeens de bal.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Mooiste moment 1e helft:
WIEL: "Ik ga de bal afschermen!"
CHADLI: "O ja joh?"
* duwt WIEL aan de kant*
WIEL: "Mwééééh..."
Werd je plassertje toen hard, ja?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Mooiste moment 1e helft:
WIEL: "Ik ga de bal afschermen!"
CHADLI: "O ja joh?"
* duwt WIEL aan de kant*
WIEL: "Mwééééh..."
Daarvoor bestaan broekenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Twente was vanaf even na de 1-0 veruit de betere ploeg. Positiespel, passing, beweging: alles klopte, alleen een beetje geluk ontbrak. En dat had Ajax nu net wel..
Ik zeg 2-2 en Twente wint in 117e minuut verlenging door een goal van Iniesta...
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:59 schreef Falstyr het volgende:
[..]
ga jij maar lekker in de keuken staan waar de vrouwen horen
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:59 schreef Falstyr het volgende:
[..]
ga jij maar lekker in de keuken staan waar de vrouwen horen
Ja, oké hij heeft van die aimbost en frameskippers en al die apparatos, maar wel meesterlijk verstopt in zijn mocrofro!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Chadli is een cheater man, hij had opeens de bal.
FC TENTquote:
buitenboys vooruit A3quote:
quote:
Computer met tv-kaartquote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef feesbeeest het volgende:
Reclame![]()
Waar kijken jullie paupers de wedstrijd op?
Vriendquote:
Radio1.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef feesbeeest het volgende:
Reclame![]()
Tvquote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef feesbeeest het volgende:
Reclame![]()
Mijn oude Sony Trinitronquote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef feesbeeest het volgende:
Reclame![]()
een beeldschermquote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef feesbeeest het volgende:
Reclame![]()
Elke willekeurige club in CL, niet alleen Madrid.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef Temlin het volgende:
Ajax wordt weer vernederd in de CL door Real Madrid?
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elke willekeurige club in CL, niet alleen Madrid.
Dat zagen we tegen Milaan!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal je goed doen!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Snuf. het volgende:
Mijn moeder zegt: Ja misschien kun je naar Johnny voor je kansberekening bijles voor je eindexamen
Net zoals de rest van de Nederlandse clubs, helaas. Zelfs Villareal is veel en veel te goed voor onze landskampioenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet nooit met een vochtig doekje over een beeldbuis gaan die aan staat.quote:
Heitingaquote:
Die al lang uitgespeeld waren en het wel best vonden.quote:
ik vond het altijd wel een goeiequote:Op zondag 8 mei 2011 19:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HeitingaDie gozer heeft net genoeg hersencellen om niet om te vallen
Verder wel een grappige gozer
boeienquote:Op zondag 8 mei 2011 19:04 schreef feesbeeest het volgende:
Wedstrijd is best wel amateuristisch voor een 2 "top" clubs.
Ook in de thuiswedstrijd?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:04 schreef Temlin het volgende:
[..]
Die al lang uitgespeeld waren en het wel best vonden.
Klopt. Heel spijtig. Niveau van de eredivisie is Europees gezien gewoon te laag.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Net zoals de rest van de Nederlandse clubs, helaas. Zelfs Villareal is veel en veel te goed voor onze landskampioen
Heitingaquote:Op zondag 8 mei 2011 19:04 schreef BB-King het volgende:
Ben benieuwd voor wie Heitinga is... hij kan in ieder geval erg goed analyseren.
Ik wilde je Manchester United - Chelsea aanraden maar die is net afgelopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:04 schreef feesbeeest het volgende:
Wedstrijd is best wel amateuristisch voor een 2 "top" clubs.
Jep zo doen italianen het altijd. Sparen voor de competitiequote:
het WK vorig jaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:05 schreef Adames het volgende:
Heitinga: Ja dat is typisch Frank de Boer. Hebben die twee ooit samen iets gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |