Ff serieus, jij loopt voor of typt vet snel, merkte het zojuist ook al op!quote:
Ok, je hebt gelijk. Hij stond nergensquote:Op zondag 8 mei 2011 18:45 schreef manny het volgende:
Boiloisen verdedigt weer niet echt sterk. Sjammer.
heeft ie alvast ingetyptquote:Op zondag 8 mei 2011 18:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ff serieus, jij loopt voor of typt vet snel, merkte het zojuist ook al op!
Analoog waarschijnlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 18:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
Idd volgens mij loopt ze voorquote:Op zondag 8 mei 2011 18:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:47 schreef Swomp het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:
frituur aanzettenquote:
Mwah verdediging is wel zeer matig.quote:
Mooi, wordt het nog een wedstrijd.quote:
quote:
Twitter supportersquote:iedereen voor de tv, ik volg de wedstrijd lekker via twitter in m'n tuintje!- GO AJAX!
Onzin natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoor de Twente-fans bij de 1-2 pas opspringen, hoezo 'successupporters'
Ik weeg ook maar 51 kiloquote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Serieus wat is dat met die Ajax gastjes achter het doel die hun gezicht bedekken met een doekmoesten ze eigenlijk preventief oppakken aangezien je gezicht aantoonbaar moet zijn. Je weet gewoon op voorhand dat die niet voor het voetbal komen. Maar wel fijn om te zien dat ze hun shirtjes uit hebben, zie je de echte hooligans, bleke gastjes met vrouwenlichaampjes van 45 kilo
hahah waarheid jaquote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Serieus wat is dat met die Ajax gastjes achter het doel die hun gezicht bedekken met een doekmoesten ze eigenlijk preventief oppakken aangezien je gezicht aantoonbaar moet zijn. Je weet gewoon op voorhand dat die niet voor het voetbal komen. Maar wel fijn om te zien dat ze hun shirtjes uit hebben, zie je de echte hooligans, bleke gastjes met vrouwenlichaampjes van 45 kilo
Omdat Anita lag te slapen.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:50 schreef Smoofie het volgende:
Die 1-2. wat slecht zeg. Waarom liep niemand met Brama mee, ffs.
Eerder Boilesen imoquote:Op zondag 8 mei 2011 18:50 schreef TheDutchguy het volgende:
Die laatste goal was de schuld van Anita, die liet zijn man lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |