Patat en frikandellen!quote:
Inderdaad, wat een kneusjes. En waar slaat dat gehijg op, zijn ze elkaar aan het pijpen of zo?quote:
Dat hij bij die 2-0 er nog aanzat was al van wereldklasse.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:46 schreef eight het volgende:
Ik vindt Boschker bij beide goals niet overtuigen. Het zijn geen blunders, maar een echte goede keeper had ze kunnen hebben.
Ajax heeft ook nog weinig kansen gehad. Ik vind Twente dreigender dan Ajax eerlijk gezegdquote:Op zondag 8 mei 2011 18:51 schreef Friek_ het volgende:
FC Twente speelt tot nu toe wel bagger zeg. Amper kansen gecreëerd, terwijl Ajax constant blijft dreigen. Al was die 2-1 wel mooi gedaan.
Gast, alsof we opspringen bij de goals van Ajaxquote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoor de Twente-fans bij de 1-2 pas opspringen, hoezo 'successupporters'
1 briesje en je waait weg!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bent groter dan 1.80 en 51 kilo? Ik dacht dat ik mager was met 1.92 en 76 kilo
het spettert al ligtquote:Op zondag 8 mei 2011 18:52 schreef Karina het volgende:
Hier in Amsterdam gaat het volgens mij zometeen regenen (eindelijk weer).
Nee, beiden waren gewoon te moeilijk. Die eerste is vrijwel onmogelijk te houden.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:46 schreef eight het volgende:
Ik vindt Boschker bij beide goals niet overtuigen. Het zijn geen blunders, maar een echte goede keeper had ze kunnen hebben.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:53 schreef Nober het volgende:
Twente op voorsprong? Vandaar dat de Amsterdammers zo rustig zijn hier.
Amsterdammers op voorsprongquote:Op zondag 8 mei 2011 18:53 schreef Nober het volgende:
trololoololololquote:Op zondag 8 mei 2011 18:53 schreef Nober het volgende:
r u blind?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:53 schreef Nober het volgende:
Beladen wedstrijden zijn altijd slecht, zie Inter-AC, Barca-Real, Man un - man cit etcquote:Op zondag 8 mei 2011 18:53 schreef TLC het volgende:
Mijn hemel die doelpunten, die verdedigingen maar afvragen waarom Nederlandse clubs tekort komen tegen de Europese subtop
Mwah, die eerste was bijna recht door het midden. Wel hard, maar als Boschker niet zo dom naar links dook, had hij hem waarschijnlijk kunnen wegboksen.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, beiden waren gewoon te moeilijk. Die eerste is vrijwel onmogelijk te houden.
Twente was vanaf even na de 1-0 veruit de betere ploeg. Positiespel, passing, beweging: alles klopte, alleen een beetje geluk ontbrak. En dat had Ajax nu net wel..quote:
Cruijffquote:
omdat hij voor ajax isquote:
Ajax speelt gewoon anders. Twente gaat voor meer individuele actie's en langere steekpasses. Ajax bouwt langer op tot ze echt goed staan, resulteert in minder maar vaak betere kansenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Twente was vanaf even na de 1-0 veruit de betere ploeg. Positiespel, passing, beweging: alles klopte, alleen een beetje geluk ontbrak. En dat had Ajax nu net wel..
Ik zeg 2-2 en Twente wint in 117e minuut verlenging door een goal van Iniesta...
omdat iedereen tegen ajax isquote:
Nog zo'n vrouw die er verstand van heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |