Computer met tv-kaartquote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef feesbeeest het volgende:
Reclame![]()
Waar kijken jullie paupers de wedstrijd op?
Vriendquote:
Radio1.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef feesbeeest het volgende:
Reclame![]()
Tvquote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef feesbeeest het volgende:
Reclame![]()
Mijn oude Sony Trinitronquote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef feesbeeest het volgende:
Reclame![]()
een beeldschermquote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef feesbeeest het volgende:
Reclame![]()
Elke willekeurige club in CL, niet alleen Madrid.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef Temlin het volgende:
Ajax wordt weer vernederd in de CL door Real Madrid?
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elke willekeurige club in CL, niet alleen Madrid.
Dat zagen we tegen Milaan!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal je goed doen!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Snuf. het volgende:
Mijn moeder zegt: Ja misschien kun je naar Johnny voor je kansberekening bijles voor je eindexamen
Net zoals de rest van de Nederlandse clubs, helaas. Zelfs Villareal is veel en veel te goed voor onze landskampioenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet nooit met een vochtig doekje over een beeldbuis gaan die aan staat.quote:
Heitingaquote:
Die al lang uitgespeeld waren en het wel best vonden.quote:
ik vond het altijd wel een goeiequote:Op zondag 8 mei 2011 19:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HeitingaDie gozer heeft net genoeg hersencellen om niet om te vallen
Verder wel een grappige gozer
boeienquote:Op zondag 8 mei 2011 19:04 schreef feesbeeest het volgende:
Wedstrijd is best wel amateuristisch voor een 2 "top" clubs.
Ook in de thuiswedstrijd?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:04 schreef Temlin het volgende:
[..]
Die al lang uitgespeeld waren en het wel best vonden.
Klopt. Heel spijtig. Niveau van de eredivisie is Europees gezien gewoon te laag.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Net zoals de rest van de Nederlandse clubs, helaas. Zelfs Villareal is veel en veel te goed voor onze landskampioen
Heitingaquote:Op zondag 8 mei 2011 19:04 schreef BB-King het volgende:
Ben benieuwd voor wie Heitinga is... hij kan in ieder geval erg goed analyseren.
Ik wilde je Manchester United - Chelsea aanraden maar die is net afgelopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:04 schreef feesbeeest het volgende:
Wedstrijd is best wel amateuristisch voor een 2 "top" clubs.
Jep zo doen italianen het altijd. Sparen voor de competitiequote:
het WK vorig jaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:05 schreef Adames het volgende:
Heitinga: Ja dat is typisch Frank de Boer. Hebben die twee ooit samen iets gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |