En wat gebeurd er dan als hij die vrouw tegenkomt? Worden ze dan verliefd?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:53 schreef Mr.Blue_Eyes het volgende:
Aan zijn gedrag. Hij geeft een beetje aandacht aan je, dan geen aandacht. Dan weer een beetje aandacht, dan geen aandacht. Dit zorgt voor onzekerheid bij jou en dat verhoogt zijn aantrekkingskracht. Na een tijdje heeft ie genoeg van je en gaat ie verder naar de volgende, totdat hij een vrouw tegenkomt die dit spelletje met hem speelt
Ik niet gelukkig, maar misschien lopen er wat meisjes rond hier op het forum die dit lezen en eindelijk het licht zien.quote:
Niet elke normale man is een player heyquote:Op zondag 8 mei 2011 15:58 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ik niet gelukkig, maar misschien lopen er wat meisjes rond hier op het forum die dit lezen en eindelijk het licht zien.
Je bent bang om geplayed te wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:59 schreef whaduppp het volgende:
En natuurlijk zou het wel handig zijn als ik ze zelf kan herkennen, mocht ik er ooit eentje tegenkomen
Dat zeg ik ook niet, maar als er wat kerels zijn hier die een duidelijk beeld van een player kunnen schetsen, om het maar zo te zeggen...quote:
Ahahaha niet echt, zou het wel kak vinden als het me ooit overkomt. Maarja, hoorde van een paar oudere vriendinnen dat ze echt niet meer weten wie wel normale intensies heeft en wie niet.quote:
Iedereen is een player op zijn eigen wijze en zijn eigen doelstellingen. Je bedoeld iemand die niet echt interesse in je heeft, maar dat voorwendt om een keer te neuken? Normaal gesproken wimpel je die af door moeilijk te zijn. Dwz seks is pas mogelijk nadat ........, mnd later...... je kent inmiddels zijn ouders ..... OK.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:59 schreef whaduppp het volgende:
En natuurlijk zou het wel handig zijn als ik ze zelf kan herkennen, mocht ik er ooit eentje tegenkomen
Zoiets ts?quote:Gewoon een normaal uitziende jongen, die het spelletje goed speelt. Hoe herken je deze?
Ah zo ja, ja we wonen in zo'n gat, dus het is al vreemd dat ze hier ook rondsluipenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:02 schreef Geerd het volgende:
Ik wil geen mensen kwetsen maar het is vaak wel een beetje het milieu waar je bent opgegroeid etc
Volgens mij zijn ze al weg als je zegt dat je geen sex wilt, toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Iedereen is een player op zijn eigen wijze en zijn eigen doelstellingen. Je bedoeld iemand die niet echt interesse in je heeft, maar dat voorwendt om een keer te neuken? Normaal gesproken wimpel je die af door moeilijk te zijn. Dwz seks is pas mogelijk nadat ........, mnd later...... je kent inmiddels zijn ouders ..... OK.
DAT IS 'EM!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:02 schreef GroeneGod het volgende:
[..]
Zoiets ts?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] normaal uitziende jonge
[ afbeelding ] spelletjes goed kan spelen
Volgens mij worden er niet veel mensen benadert met van goh wil je sex?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:04 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze al weg als je zegt dat je geen sex wilt, toch?
Dat is een regelrechte afwijzing. Dan vertrekt iedere man.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:04 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze al weg als je zegt dat je geen sex wilt, toch?
Ik bedoelde ná het vele moeite doen van het spelletje te spelen, zeggen dat je geen seks wil.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij worden er niet veel mensen benadert met van goh wil je sex?
Ohhh? Ik las laatst dat meer dan 30% van de mannen vertrekt als je zegt dat je wil 'wachten'.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is een regelrechte afwijzing. Dan vertrekt iedere man.
Dat zijn de players. Opgelostquote:Op zondag 8 mei 2011 16:09 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ohhh? Ik las laatst dat meer dan 30% van de mannen vertrekt als je zegt dat je wil 'wachten'.
True?
Van dat ja vind je wel aardig etc wil je vrienden blijven gezeikquote:Op zondag 8 mei 2011 16:09 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ohhh? Ik las laatst dat meer dan 30% van de mannen vertrekt als je zegt dat je wil 'wachten'.
True?
HAHAHHAHAHA.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van dat ja vind je wel aardig etc wil je vrienden blijven gezeik
Als je dat de eerste 2 dates zegt ben je juist interessant, daarna ben je een preuts wijf en als je nadat je dat de eerste date hebt gezegd dat je wil wachten de 2e date toch overstag gaat, dan ben je alsnog te makkelijk en is het spelletje afgelopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:09 schreef whaduppp het volgende:
True?
Ik ben soort van single ja, haha.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog single dus?
Wanneer gaan we wat drinken?
Jawel, daar ben ik hier voor gekomen uiteraard.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Oh, een aardig meisje van 20. Ga je je hier ook laten versieren?
Players hebben vaak alleen 's avonds of 's nachts "dates"quote:Op zondag 8 mei 2011 16:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je dat de eerste 2 dates zegt ben je juist interessant, daarna ben je een preuts wijf en als je nadat je dat de eerste date hebt gezegd dat je wil wachten de 2e date toch overstag gaat, dan ben je alsnog te makkelijk en is het spelletje afgelopen.
Het spel van de player draait maar om 1 ding: jagen. Zodra hij je binnen heeft gesleept is het game over en moet er een nieuw doelwit komen
Onmiddelijk. Maar ze weten dat vrouwen op hun strepen kunnen staan. Tenzij het meisje de jongen echt leuk vindt. Dan kom je er als jongen ook niet onderuit.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:12 schreef whaduppp het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHA.
Hoe snel willen mannen seks dan in een normale relatie? Mijn ervaring is gemiddeld namelijk
Wel als ze even aandacht te kort komen en je spontaan gaan smsen, wat dan duurt tot dat jij weer wanhopig 2 smsjes hebt terug gestuurd en hij denkt: okeeeeej, saaiquote:Op zondag 8 mei 2011 16:14 schreef vergetenliefde het volgende:
Players hebben vaak alleen 's avonds of 's nachts "dates"En dan het liefst in de slaapkamer.
Overdag besta je niet voor ze.
Hahaha, hoe pakken kerels dat aan dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Onmiddelijk. Maar ze weten dat vrouwen op hun strepen kunnen staan. Tenzij het meisje de jongen echt leuk vindt. Dan kom je er als jongen ook niet onderuit.
Herkenbaarquote:Op zondag 8 mei 2011 16:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel als ze even aandacht te kort komen en je spontaan gaan smsen, wat dan duurt tot dat jij weer wanhopig 2 smsjes hebt terug gestuurd en hij denkt: okeeeeej, saai
Hahaha smiley maakt het af!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:17 schreef Cactus1 het volgende:
Daarbij heeft een player altijd meerdere projecten lopen, want het is zonde om je maar op 1 persoon te focussen als je 10 lijntjes tegelijk kunt uitgooien toch?
Dat doe ik ook allemaal en ik ben helemaal geen player. Het is zo lullig als je niet mag zeggen dat je in de ban bent geraakt. Al dat onderdrukken van je zelfexpressie, om je maar aan de regels te houden, die niemand kent. Bah.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:13 schreef vergetenliefde het volgende:
Hoe je een player herkent?
Niet aan het uiterlijk maar aan het gedrag.
Een player zal altijd veel complimentjes geven, hij zal je paaien en ervoor willen zorgen dat je hem vertrouwt. Hij zal fysiek contact zoeken, maar nooit wanhopig (willen) overkomen. Altijd zelfverzekerd, mannelijk en afstandelijk blijven. Hij zal je voorstellen "thuis" te brengen als hij de kans ziet, je lieve woordjes toefluisteren.
Tja, maar wat als 1ntje daar achter komt? Verschilt per player denk ik, ook afhankelijk van hoe aantrekkelijk de man is.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:17 schreef Cactus1 het volgende:
Daarbij heeft een player altijd meerdere projecten lopen, want het is zonde om je maar op 1 persoon te focussen als je 10 lijntjes tegelijk kunt uitgooien toch?
Wat dat is? Controle en macht willen hebben. Enige reden waarom ze je soms nog smsen is om te weten of ze je nog kunnen krijgenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:18 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wat is dat toch met players? Ze sms-en alleen als jij eindelijk een beetje over ze heen bent en ze negeert, dan voelen ze dat ineens en ben je dus interessant. Als jij gewoon normaal contact probeert te zoeken gaan ze dat uit de weg want "saai" en "makkelijk". Sommigen willen een bevestiging van hun mannelijkheid door jouw als bezit te hebben dat achter hen aanloopt, en niet andersom.
Als 1 erachter komt, wordt die afgeschreven en zijn er nog 9 overquote:Op zondag 8 mei 2011 16:19 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Tja, maar wat als 1ntje daar achter komt? Verschilt per player denk ik, ook afhankelijk van hoe aantrekkelijk de man is.
Dus jij pakt ze ook als je ze 's nachts naar huis brengt?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat doe ik ook allemaal en ik ben helemaal geen player. Het is zo lullig als je niet mag zeggen dat je in de ban bent geraakt. Al dat onderdrukken van je zelfexpressie, om je maar aan de regels te houden, die niemand kent. Bah.
huh hoe bedoel je dat, dat je niet mag zeggen dat je in de ban bent geraakt? Van een vrouw?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat doe ik ook allemaal en ik ben helemaal geen player. Het is zo lullig als je niet mag zeggen dat je in de ban bent geraakt. Al dat onderdrukken van je zelfexpressie, om je maar aan de regels te houden, die niemand kent. Bah.
Nou iig niet na de sex, want dan gaat je player status eraanquote:Op zondag 8 mei 2011 16:20 schreef whaduppp het volgende:
Dus jij pakt ze ook als je ze 's nachts naar huis brengt?
Hoe bedoel je na de seks pakken?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou iig niet na de sex, want dan gaat je player status eraan
Dat weten de meeste jongens ook niet. Versieren is een enorm geklungel, waarbij iedereen onzeker is en iedereen dat probeert te verbergen. Tenzij je wordt versiert door iemand die je niet ziet zitten natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:17 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Hahaha, hoe pakken kerels dat aan dan?
Top dat er toch nog variatie in kerels is.
Hmm. Dus wat is de oplossing als je verliefd bent op een player die alleen soms smst en niet eens altijd antwoordt? Niks meer laten horen van mezelf, hem niet meer aankijken als ik hem tegenkom? Ik ben er denk ik ingetrapt, want ik vond het zo fijn om bij hem te zijn. Iets met een roze brilquote:Op zondag 8 mei 2011 16:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat dat is? Controle en macht willen hebben. Enige reden waarom ze je soms nog smsen is om te weten of ze je nog kunnen krijgen
Zelfs players zijn onzeker! Echt heeeel veel mensen zijn onzeker inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat weten de meeste jongens ook niet. Versieren is een enorm geklungel, waarbij iedereen onzeker is en iedereen dat probeert te verbergen. Tenzij je wordt versiert door iemand die je niet ziet zitten natuurlijk.
Haha, gewoon niks! Wat een dom smsje, vooral dat laatste van die kater, afknappeeeerrr!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:24 schreef whaduppp het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk hoe kerels altijd je proberen te overtuigen om naar ze toe te komen, als ze dronken zijn.
Krijg je deze;
"Waar ben je? Kom je nog hiernaar toe? Bohhh, morgen krijg ik een dikke kater."
Ik bedoel, wat wil je dan dat ik daarop terug sms
Je hoopt als man dat je gepakt wordt, maar ja ..quote:Op zondag 8 mei 2011 16:20 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Dus jij pakt ze ook als je ze 's nachts naar huis brengt?
Hahaha vrouwen denken dan; Ja dag, en dan ben ik dalijk een slet.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je hoopt als man dat je gepakt wordt, maar ja ..
En als dat niet het geval is, is het antwoord (als ik vraag, vind je het erg dat ik nu niet met je naar bed ga maar in plaats daarvan een andere keer?): "Nee". maar hij denk bij zichzelf: gvd, kan ik niet gewoon een keertje erover heen en dan klaarr.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je hoopt als man dat je gepakt wordt, maar ja ..
Nee, haha, vrouwen denken: Ja, lekker is dat, dan hebben we een keer seks en dan hoor ik niks meer van hem omdat het hem alleen daar om te doen was.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:26 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Hahaha vrouwen denken dan; Ja dag, en dan ben ik dalijk een slet.
Haha vragen of hij het 'niet erg vind', jeetje mannen zijn zo stom af en toe als het seks aankomt he.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:26 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
En als dat niet het geval is, is het antwoord (als ik vraag, vind je het erg dat ik nu niet met je naar bed ga maar in plaats daarvan een andere keer?): "Nee". maar hij denk bij zichzelf: gvd, kan ik niet gewoon een keertje erover heen en dan klaarr.
Jullie hebben een hekel aan seks en het moet betaald worden met liefde?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:27 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Nee, haha, vrouwen denken: Ja, lekker is dat, dan hebben we een keer seks en dan hoor ik niks meer van hem omdat het hem alleen daar om te doen was.
haha, ja, ach ik vertrouwde hem genoeg om gewoon alles te vragenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:28 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Haha vragen of hij het 'niet erg vind', jeetje mannen zijn zo stom af en toe als het seks aankomt he.
Sta je bij de deur, zijn ze al aant denken hoe ze morgenvroeg moeten wegkomen.
Ik heb geen hekel aan seks, integendeel, maar wel aan hoe sommige kerels erom 'vragen'quote:Op zondag 8 mei 2011 16:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jullie hebben een hekel aan seks en het moet betaald worden met liefde?
Nee, maar als het voor jou specialer is dan voor hem en je hebt gevoelens voor hem, dan voelt het achteraf best klote dat je alleen een lustobject was en hij eigenlijk niet zo veel om je gaf.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jullie hebben een hekel aan seks en het moet betaald worden met liefde?
Dat risco loopt we allemaal natuurlijk. Of is dat alleen een vrouwen probleem?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Nee, maar als het voor jou specialer is dan voor hem en je hebt gevoelens voor hem, dan voelt het achteraf best klote dat je alleen een lustobject was en hij eigenlijk niet zo veel om je gaf.
vast niet alleen vrouwn.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat risco loopt we allemaal natuurlijk. Of is dat alleen een vrouwen probleem?
Haha, idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:36 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kerel gespot die geplay'ed is.
Omdat jullie niet durven. Het nadeel is dat je dan altijd tweede keus hebt (na de man dus)quote:Op zondag 8 mei 2011 16:36 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kerel gespot die geplay'ed is.
Ah joh, ik denk gewoon dat vrouwen het nut niet in zien van 'playen'.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Omdat jullie niet durven. Het nadeel is dat je dan altijd tweede keus hebt (na de man dus)
Wie zegt dat het om lef gaat?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Omdat jullie niet durven. Het nadeel is dat je dan altijd tweede keus hebt (na de man dus)
Die zijn er wel hoor. Maar daar hebben de andere vrouwen een hekel aan.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:42 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ah joh, ik denk gewoon dat vrouwen het nut niet in zien van 'playen'.
Ik denk meer dat sommige vrouwen een aandachtsspelletje spelen, maar niet denken van; AH JAHHHHHH, EINDELIJK SEKS! LAAT IK DIE GAST ENS EFFE HARD NEUKEN!
Het welk feministisch boek komt dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:43 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Wie zegt dat het om lef gaat?
het gaat ook om hoeveel respect je voor de ander hebt.
Playen is juist een uiting van onzekerheid, die mannen zijn op zoek naar een bevestiging van hun mannelijkheid en willen meerdere vrouwn als "bezit".
Dat klopt, maarja, ik ben ze nog niet tegen gekomen.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoor. Maar daar hebben de andere vrouwen een hekel aan.
Haha ja klopt was even karbonades bakkenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:44 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ja, je was even weg, maar je bent weer terug zie ik.
Kom op met die mening van je!
Hahaha, kun je je voorstellen als je hem nog niet zo goed kent.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
voor je op date gaat eerst even smsen met de vraag of hij een pakje tampons voor je op wil pikken. staat hij op de stoep, met 4 soorten ob omdat hij niet wist welke soort je gebruikt komt hij door het playerfiltter heen.
Uhmzz volgens mij zegt dan een man tampons wat zijn dat dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
voor je op date gaat eerst even smsen met de vraag of hij een pakje tampons voor je op wil pikken. staat hij op de stoep, met 4 soorten ob omdat hij niet wist welke soort je gebruikt komt hij door het playerfiltter heen.
Je gaat respectvol met de ander om als je hem het werk laat doen. Mooie boel is dat. En dat heet tegenwoordig psychologiequote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Zo'n website als gezondheidsnet ofzoiets dergelijks
Psychologie
HAHAHHAHAHAHA, heerlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
en vrouwen op dates laten betalenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Naja! hoe bedoel je dat? Als je hem bovenop laat zijn? Of wat bedoel je met hem "het werk laten doen"?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je gaat respectvol met de ander om als je hem het werk laat doen. Mooie boel is dat. En dat heet tegenwoordig psychologie.
Denk het wel vlees hey net als rosbiefquote:Op zondag 8 mei 2011 16:53 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Over karbonades gesproken...
Vinden players dat lekker?Gehehehe.
Oh? Vertel, storen mannen zich stiekem er aan als ze moeten betalen, maar het niet oke vinden als een vrouw betaald, omdat ze zich dan op hun tenen getrapt voelen?quote:
Uhmzz ja beetje wel, had ooit een datequote:Op zondag 8 mei 2011 16:55 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Oh? Vertel, storen mannen zich stiekem er aan als ze moeten betalen, maar het niet oke vinden als een vrouw betaald, omdat ze zich dan op hun tenen getrapt voelen?
Tell me alllll
Precies. Als jij betaalt, voelen zij zich minder mannelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 16:55 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Oh? Vertel, storen mannen zich stiekem er aan als ze moeten betalen, maar het niet oke vinden als een vrouw betaald, omdat ze zich dan op hun tenen getrapt voelen?
Tell me alllll
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:56 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Precies. Als jij betaalt, voelen zij zich minder mannelijk
Het versieren. Daar hadden we toch over.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:53 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Naja! hoe bedoel je dat? Als je hem bovenop laat zijn? Of wat bedoel je met hem "het werk laten doen"?
Ik geloof het wel, het had alleen ook sarcastisch kunnen zijn. Voor veel mannen is seks namelijk wel een ding.quote:
Oh okquote:Op zondag 8 mei 2011 16:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het versieren. Daar hadden we toch over.
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:
je herkent hem aan zijn genitale wratjes
Dat jagen probeer ik een beetje aan het lerenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:57 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Oh ok.
Ja, maar dat vind ik niet echt "werk", hij jaagt toch op dat wat hij wil?
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat jagen probeer ik een beetje aan het leren
valt niet mee
Voor je het weet ben je weer een player
Als je alles wat vrouwen beweren over versieren serieus neemt, weet je gelijk wat men bedoeld met vrouwen logica.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat jagen probeer ik een beetje aan het leren
valt niet mee
Voor je het weet ben je weer een player
Aah oke dank uquote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je alles wat vrouwen beweren over versieren serieus neemt, weet je gelijk wat men bedoeld met vrouwen logica.
Wat voor mannen zijn onzeker dan,quote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef Geerd het volgende:
Lol sommige mannen zijn ook gewoon onzeker en durven ook niks hoor
Klopt. Maar om zich toch zeker voor te doen (een harde vrouwen eis) gaan mannen doen alsof. Daardoor krijgt al dat wezenloze macho gedrag.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef Geerd het volgende:
Lol sommige mannen zijn ook gewoon onzeker en durven ook niks hoor
Hoi zeggen, terug kijken etc maar niks ondernemen beetje lachen maar bij zijn vrienden blijft als je dan er heen gaat en zegt goh biertje ?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Wat voor mannen zijn onzeker dan,
En hoe kun je aan een man zien of hij onzeker is?
Tis lekker, en belangrijk in een relatie, maar voor mij geen reden om te gaan playeren.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:57 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, het had alleen ook sarcastisch kunnen zijn. Voor veel mannen is seks namelijk wel een ding.
Jup zie het vaak beetje jammerquote:Op zondag 8 mei 2011 17:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Klopt. Maar om je toch zeker voor te doen (een harde vrouwen eis) gaan mannen doen alsof. Daardoor krijgt al de wezenloze macho gedrag.
En dan onzekerheid in combinatie met een macho arrogante vriendengroep, wat voor gedrag is dan het resultaat?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoi zeggen, terug kijken etc maar niks ondernemen beetje lachen maar bij zijn vrienden blijft als je dan er heen gaat en zegt goh biertje ?
kat in bakkie
Vrij globaal dan
Vrijwel ieder man is onzeker en dat wordt minder en minder met leeftijd en ervaring. Geeks zijn vaak onzeker wat betreft vrouwen. Maar ook andere types.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Wat voor mannen zijn onzeker dan,
En hoe kun je aan een man zien of hij onzeker is?
En hoe uit onzekerheid zich bij mannen? Bijvoorbeeld in een vriendengroep... dat hij opschept over welke meisjes hij het bed mee heeft gedeeld, is dat onzekerheid? Of doen alsof je niet echt op een meisje let omdat je haar toch al hebt versierd, maar dan wel uit je ooghoeken kijken en nakijken als ze wegloopt en achteraf bellen of smsen? is dat onzekerheid of gewoon player gedrag?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Vrijwel ieder man is onzeker en dat wordt minder en minder met leeftijd en ervaring. Geeks zijn vaak onzeker wat betreft vrouwen. Maar ook andere types.
Als een man al wat heeft versiert etc en in bed gekregen is die niet echt onzeker.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:08 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
En hoe uit onzekerheid zich bij mannen? Bijvoorbeeld in een vriendengroep... dat hij opschept over welke meisjes hij het bed mee heeft gedeeld, is dat onzekerheid? Of doen alsof je niet echt op een meisje let omdat je haar toch al hebt versierd, maar dan wel uit je ooghoeken kijken en nakijken als ze wegloopt en achteraf bellen of smsen? is dat onzekerheid of gewoon player gedrag?
Ja, dat soort dingen, inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:08 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
En hoe uit onzekerheid zich bij mannen? Bijvoorbeeld in een vriendengroep... dat hij opschept over welke meisjes hij het bed mee heeft gedeeld, is dat onzekerheid? Of doen alsof je niet echt op een meisje let omdat je haar toch al hebt versierd, maar dan wel uit je ooghoeken kijken en nakijken als ze wegloopt en achteraf bellen of smsen? is dat onzekerheid of gewoon player gedrag?
Dat zijn mannen die niet weten wat ze willenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:08 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Onzekerheid, dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zijn mannen die niet weten wat ze willen
Hoe bedoel je, niet weten of ze wát willen?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die weten wel wat ze willen hoor rosbiefquote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
hoe bedoel je als ie geen dorst heeft?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als een man al wat heeft versiert etc en in bed gekregen is die niet echt onzeker.
Zoon man stapt wel op jou af als die geen dorst heeft.
Maar dat is ook niet meteen een player
Of hij wilt alleen seks, of hij wilt de ego boost.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:11 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, niet weten of ze wát willen?
Weet jij het altijd meteen zeker?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:11 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
nou onzekerheid of niet toe zijn aan vaste relatie , ex waar ze nog aan denken, dat alles. Het zijn complexe wezens hoor die mannen.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:11 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Dan drink tie wel een biertje aan de barquote:Op zondag 8 mei 2011 17:11 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
hoe bedoel je als ie geen dorst heeft?
Haha, dat geloof ik best. Dus het komt erop neer dat ze dan alleen seks willen maar geen vaste relatie?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou onzekerheid of niet toe zijn aan vaste relatie , ex waar ze nog aan denken, dat alles. Het zijn complexe wezens hoor die mannen.
Misschien willen ze wel een relatie, maar niet met jou.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:13 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik best. Dus het komt erop neer dat ze dan alleen seks willen maar geen vaste relatie?
Why not?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel een relatie, maar niet met jou.
Wat ben jij toch wantrouwend. Alsof je voortdurend geplayed wordt door mannen die precies weten waar ze op uit zijn (seks), en vrouwen allemaal heilig zijn en alleen echte liefde willen.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:13 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik best. Dus het komt erop neer dat ze dan alleen seks willen maar geen vaste relatie?
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat ben jij toch wantrouwend. Alsof je voortdurend geplayed wordt door mannen die precies weten waar ze op uit zijn (seks), en vrouwen allemaal heilig zijn en alleen echte liefde willen.
dit dus, mannen zijn net vrouwen en andersom heur alleen laten wij het wat meer door schemeren klein beetje maarquote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat ben jij toch wantrouwend. Alsof je voortdurend geplayed wordt door mannen die precies weten waar ze op uit zijn (seks), en vrouwen allemaal heilig zijn en alleen echte liefde willen.
En dat komt voort uit...?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
omdat ze niet weten wat ze willen.
Nee mannen zijn gewoon raarquote:Op zondag 8 mei 2011 17:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
dit dus, mannen zijn net vrouwen en andersom heur alleen laten wij het wat meer door schemeren klein beetje maar
Nee jullie zijn fijnquote:
Onzekerheid.quote:
Niet alles is onzekerheid. Soms weet je het niet, of twijfel je, zijn er voor en tegens en hang je er ergens tussen, verandert het plaatje nog teveel, etc.quote:
Voors en tegens.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet alles is onzekerheid. Soms weet je het niet, of twijfel je, zijn er voor en tegens en hang je er ergens tussen, verandert het plaatje nog teveel, etc.
Dan ben je gewoon lekker dusquote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Voors en tegens.
Maar ligt het dan aan mij dat hij alleen seks wil ook al beweert hij van niet?
Neuken jullie alleen maar?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Voors en tegens.
Je weet het zelf niet, omdat je onzeker bent over iets.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet alles is onzekerheid. Soms weet je het niet, of twijfel je, zijn er voor en tegens en hang je er ergens tussen, verandert het plaatje nog teveel, etc.
Waarom geloof je hem niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Voors en tegens.
Omdat het best wel duidelijk is, een voorbeeld, hij smt alleen als het avond of nacht is en hij wil altijd fysiek bezig zijn (aan me zitten enzo) ipv echt emotioneel te binden of wat het dan ook is dat vrouwen doorgaan willenquote:
We praten heel veel en lang, knuffelen ook en dat vind ik heeeel fijn. Maar ik zie hem gewoon niet zo vaak.quote:
Hij zegt van niet, als vrouwen hem wijsmaken dat hij daarmee zijn kansen vergooit. Het huichelen wordt zo gecreeerd.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Voors en tegens.
Ja, vraag ik me ook afquote:Op zondag 8 mei 2011 17:44 schreef whaduppp het volgende:
Hoe stappen mannen eigenlijk af op vrouwen in een bar waar vrienden bij zijn?
Elke man is anders, snap je?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:44 schreef whaduppp het volgende:
Hoe heet hij met zijn voornaam? Zou ik wel eens willen weten!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:45 schreef vergetenliefde het volgende:
Ik vraag me af wat er gebeurd als ik vanaf nu niet meer met hem omga en hem dus een beetje negeer. Ik vraag me af of het hem veel zou boeien..
Ik zou hem wel missen trouwens. Het is zo: Ik vind heel veel dingen aan hem tof, maar ook heel veel dingen minder tof. En toch is er die aantrekking tussen ons
Waarom?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Hoe heet hij met zijn voornaam? Zou ik wel eens willen weten!
Als ik me er al toe kan zetten om iemand aan te spreken, is het altijd iemand die zich ietwat afzonderd van de groep, iemand die net alleen is, of setjes (2 meiden).quote:
Oke, laten we zeggen, een zelfverzekerde man, maar zijn vrienden zijn een beetje van die zuipende studentjes (ook al studeren ze niet meer).quote:
Ik bedoelde eerder.. Als mannen zelf met hun vrienden zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als ik me er al toe kan zetten om iemand aan te spreken, is het altijd iemand die zich ietwat afzonderd van de groep, iemand die net alleen is, of setjes (2 meiden).
Is hij zelf ook een zuipend studentje?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:47 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Oke, laten we zeggen, een zelfverzekerde man, maar zijn vrienden zijn een beetje van die zuipende studentjes (ook al studeren ze niet meer).
Hoe ziet het plaatje er dan uit?
Waarom kijkt niemand van jullie de bekerfinale?
Ow dan; nou, de gasten waar ik mee op stap ga, gaan nooit op iemand af, dus ik doe het zelf ook niet. Ik stap alleen op meiden af als ik alleen uit ga.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:47 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder.. Als mannen zelf met hun vrienden zijn.
Interesse haha, als hij zo'n mietjes naam heeft past dat ook niet echt bij het plaatje haha.quote:
Die doet het wanneer zijn vrienden bezig zijn met iets anders?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:47 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Oke, laten we zeggen, een zelfverzekerde man, maar zijn vrienden zijn een beetje van die zuipende studentjes (ook al studeren ze niet meer).
Hoe ziet het plaatje er dan uit?
Waarom kijkt niemand van jullie de bekerfinale?
Tell me more, hij voldoet aan die eisen ):quote:Op zondag 8 mei 2011 17:49 schreef m00h het volgende:
Vaak toch die jochies die heel zelfverzekerd over komen , en tussendoor bijzonder veel met de telefoon zitten.
Hij heeft niet echt een speciale naam ofzoquote:Op zondag 8 mei 2011 17:48 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Interesse haha, als hij zo'n mietjes naam heeft past dat ook niet echt bij het plaatje haha.
En niemand kent je hier en hem ook niet, dus
Niet, mannen gaan naar de bar om bier te zuipen met vrienden.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:44 schreef whaduppp het volgende:
Haha is goed, ik weet wel niet goed hoe dat werkt dat DM, ben pas 2 dagen hier haha!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:50 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt een speciale naam ofzo
Maar stel je voor, hij leest dit, koppelt de manier waarop ik schrijf of de inhoud van wat ik schrijf aan: hmm, komt me bekend voor, checkt mijn history en ziet die naam....
Dat iedereen op internet mee kan lezen maakt me een beetje paranoide haha
Ik stuur het je anders wel in een dm
En dronken smsjes te versturen hahaquote:Op zondag 8 mei 2011 17:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet, mannen gaan naar de bar om bier te zuipen met vrienden.
Nogmaals globaalgezien.
Lol, als het speciaal om het bier zuipen gaat kun je beter met een groep thuis gaan zitten; ben je veel minder geld kwijt.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nogmaals globaalgezien.
Lastig, wat meer. Uhm verwijderd ie zn krabbels en neemt telefoon over al mee heen, al is het voor een plasje? Misschien een keer proberen achter hem vandaan te komen, terwijl hij met se telefoon bezig is? Reactie spreekt vaak boekdelenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:49 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Tell me more, hij voldoet aan die eisen ):
Duidt op egoïsmequote:Op zondag 8 mei 2011 17:54 schreef whaduppp het volgende:
Overigens, waarom vragen mannen altijd 'kom je nog hier naartoe?' als het 12 uur 's nachts is.
Hij kan toch ook deze kant opkomen?
Of lig dit weer aan mij, de TS'er.
Haha, in mijn geval kwam hij naar mij toe want dat was dichterbij, en hij zou bij zn vrienden slapen anders. Maar ja, dat is gewoon een sukkel. De volgende ochtend gaat ie meteen weer weg.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:54 schreef whaduppp het volgende:
Overigens, waarom vragen mannen altijd 'kom je nog hier naartoe?' als het 12 uur 's nachts is.
Hij kan toch ook deze kant opkomen?
Of lig dit weer aan mij, de TS'er.
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geld speelt geen rol bij iemand thuis zitten ja ook gezellig, maar kom op cafe in eerst op het terras daarna binnen muziek niet te hard vaak kom je nog oude kennissen tegen tenminste ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lol, als het speciaal om het bier zuipen gaat kun je beter met een groep thuis gaan zitten; ben je veel minder geld kwijt.
waarom noem je het rosbiefquote:Op zondag 8 mei 2011 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Geld speelt geen rol bij iemand thuis zitten ja ook gezellig, maar kom op cafe in eerst op het terras daarna binnen muziek niet te hard vaak kom je nog oude kennissen tegen tenminste ik.
Ga je toch niet thuis zitten krijg je nooit rosbief
Haha ja, hij whatsappt wel veel met zijn beste vriendin(nen), maarja, ik zeg er niks van omdat ik niet jaloers wil overkomenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:54 schreef m00h het volgende:
[..]
Lastig, wat meer. Uhm verwijderd ie zn krabbels en neemt telefoon over al mee heen, al is het voor een plasje? Misschien een keer proberen achter hem vandaan te komen, terwijl hij met se telefoon bezig is? Reactie spreekt vaak boekdelen
Maar is het je vriendje of is het een scharrel? en hoe oud zijn jullie?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:57 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Haha ja, hij whatsappt wel veel met zijn beste vriendin(nen), maarja, ik zeg er niks van omdat ik niet jaloers wil overkomen![]()
Or am I doing it all wrong?
Nee toch. Vertrouwen, daar draait het om.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:57 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Haha ja, hij whatsappt wel veel met zijn beste vriendin(nen), maarja, ik zeg er niks van omdat ik niet jaloers wil overkomen![]()
Or am I doing it all wrong?
Je noemt nu al 2 redenen waarom mannen naar een bar gaan, buiten het bier drinken.... ppff.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:56 schreef Geerd het volgende:
Geld speelt geen rol bij iemand thuis zitten ja ook gezellig, maar kom op cafe in eerst op het terras daarna binnen muziek niet te hard vaak kom je nog oude kennissen tegen tenminste ik.
Ga je toch niet thuis zitten krijg je nooit rosbief
Maar kan wel degelijk iets zeggen, vaak iets te verbergen.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik verwijderde mijn krabbels ook (toen ik Hyves had) en ik neem mijn telefoon ook overal mee heen. Dat zegt helemaal niks.
Waarom ga jij naar de bar dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je noemt nu al 2 redenen waarom mannen naar een bar gaan, buiten het bier drinken.... ppff.
Potentiële lover zeg maar. Hij is 22 en ik 20.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:58 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Maar is het je vriendje of is het een scharrel? en hoe oud zijn jullie?
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij begon het over vlees ofzo, en vlees is lekker![]()
[ afbeelding ]
Hmm. Ik weet niet.. vroeger had ik een meisje, die vetrouwde mij ook niet - en dat liet ze merken. Ook omdat ik soms m'n krabbels verwijderde (slaat nergens opquote:Op zondag 8 mei 2011 18:00 schreef m00h het volgende:
[..]
Maar kan wel degelijk iets zeggen, vaak iets te verbergen.
Nouja, hoeveel mannen hebben een beste vriendin waar ze nog nooit iets mee gedaan hebben?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee toch. Vertrouwen, daar draait het om.
Oh ok, bij mij iets groter leeftijdsverschil.. ik stuur je wel in dm hoe oud we zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 18:01 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Potentiële lover zeg maar. Hij is 22 en ik 20.
dat was niet mijn vraagquote:Op zondag 8 mei 2011 18:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij begon het over vlees ofzo, en vlees is lekker![]()
[ afbeelding ]
Heb zelf meegemaakt de andere kant op, met ander resultaat , is uiteraard anders voor iedereenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm. Ik weet niet.. vroeger had ik een meisje, die vetrouwde mij ook niet - en dat liet ze merken. Ook omdat ik soms m'n krabbels verwijderde (slaat nergens op) maar toen kreeg ze m'n email account wachtwoord, zodat ze kon zien wat voor krabbels er binnenkwamen..
Nu ik erover na denk, slaat het nergens op maar je moet toch wat he.
Dat doe ik ook nietquote:Op zondag 8 mei 2011 18:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gezellligheid; los gaan en vrouwen. Je bent trouwens slecht in sarcastisch overkomen.
Ik weet niet, moeilijk...quote:Op zondag 8 mei 2011 18:02 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Nouja, hoeveel mannen hebben een beste vriendin waar ze nog nooit iets mee gedaan hebben?
Please raise your hand?
Geen id eigenlijk lijkt erop kut vind ik ook zo mwjaquote:Op zondag 8 mei 2011 18:03 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
dat was niet mijn vraagMijn vraag was, waarom noem je een kut een rosbiefje?
wel schwartskudt in dit geval :/quote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen id eigenlijk lijkt erop kut vind ik ook zo mwja
Ligt eraan hoe je het opvatquote:Op zondag 8 mei 2011 18:09 schreef vergetenliefde het volgende:
echt een belediging dat een kut op een rosbief zou lijken.
was een beetje donker van buiten.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:09 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Een Wat? schwartskut, wat is dat?
hahaha. Ik vraag me af, als mannen het over een kut als rosbief hebben, dan is dat toch een belediging, dan is het toch een lelijke kut?quote:
Maar het is wel een belediging als je iemand om haar rosbief dumptquote:Op zondag 8 mei 2011 18:13 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
hahaha. Ik vraag me af, als mannen het over een kut als rosbief hebben, dan is dat toch een belediging, dan is het toch een lelijke kut?
ok, béétje off topic.
He? Een belediging voor haar? Dus je zou iemand dumpen om zoiets?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:14 schreef m00h het volgende:
[..]
Maar het is wel een belediging als je iemand om haar rosbief dumpt
lol, met dank aan... dat plaatje!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:15 schreef m00h het volgende:
Sorry waddup, lijkt erop dat je van players naar vleesch ging
Dit kan niet jongens, ik wil wel dat we het over aardappelkroketjes hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:15 schreef m00h het volgende:
Sorry waddup, lijkt erop dat je van players naar vleesch ging
Uhh?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:13 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
hahaha. Ik vraag me af, als mannen het over een kut als rosbief hebben, dan is dat toch een belediging, dan is het toch een lelijke kut?
ok, béétje off topic.
haha, aardappelkroketjes, dat is een goede!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:17 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Dit kan niet jongens, ik wil wel dat we het over aardappelkroketjes hebben.
Wantja, dat hebben de meeste players, denk ik
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:17 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Dit kan niet jongens, ik wil wel dat we het over aardappelkroketjes hebben.
Wantja, dat hebben de meeste players, denk ik
are you sure? Goed om te horen!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhh?
Niet dat ik weet geen enkele kut is lelijk
Veel plezier!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef whaduppp het volgende:
Oke, ik ga het voetballen kijken.
Ik hoor het wel als we nieuws hebben over players!
Good for youquote:Op zondag 8 mei 2011 18:23 schreef vergetenliefde het volgende:
Ik zie mijn player te vaak, maar vermijden kan ook niet echt, ik ben te nieuwsgierig naar hem en voel me echt wel aangetrokken, is dat iets psychologisch?
Deze week zie ik hem weer en over 2 weken op een feest, wie weet wat er dan kan gebeuren maar beter denk ik daar niet aan en concentreer ik me op andere dingen.
Hoezo good for you, zo kom ik nooit over hem heen!quote:
Als je dat niet wil, is jou lichaam stop je er mee.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Hoezo good for you, zo kom ik nooit over hem heen!
Alles wat er kan gebeuren is een nacht met intimiteit en seks.
Yep, maybe.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je dat niet wil, is jou lichaam stop je er mee.
Aah oke liefde en lust moet je kunnen scheiden heyquote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Yep, maybe.
maar de verleiding is er nog wel.
Ik denk dat ik er uiteindelijk toch niet voor val
Hoe bedoel je je moet dat kunnen scheiden? Hoe doe je dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke liefde en lust moet je kunnen scheiden hey
Geen id dat moet iemand anders antwoorden beide niet gehad.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:35 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Hoe bedoel je je moet dat kunnen scheiden? Hoe doe je dat?
ego boost. Dus als hij dan geen seks krijgt, wat dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Of hij wilt alleen seks, of hij wilt de ego boost.
Dan moet je niet je eigen kaas van het broodje laten etenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:38 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
gewoon lekker en niks meer helaas
Nee, ik bedoelde, ik vind het jammer dat hij niet meer in me ziet en daar word ik onzeker van.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan moet je niet je eigen kaas van het broodje laten eten
Rosbief daar en tegen
Aah oke kan ik geen antwoord op geven.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:45 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde, ik vind het jammer dat hij niet meer in me ziet en daar word ik onzeker van.
Wat stress veroorzaakt - think it over?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:45 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde, ik vind het jammer dat hij niet meer in me ziet en daar word ik onzeker van.
Sjpiener is een goed voorbeeld daarvan.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:42 schreef whaduppp het volgende:
En nee, dan heb ik het niet over wazige gastjes die net 16 zijn en elke 'chick' smsen en haar dan 'baby' noemt ofzo.
Gewoon een normaal uitziende jongen, die het spelletje goed speelt. Hoe herken je deze?
Ik dacht; vraag het eens aan de kerels van het FOK.
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef Sjpiener het volgende:
[..]
Sjpiener is een goed voorbeeld daarvan.
Jij nog geen vriendje?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
Maar sjpiener is geslachtsloos, misschien word je dan wel geplayed door een meisje
Sinds wanneer ga jij in de broek van een jongen zonder edele delen?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
Maar sjpiener is geslachtsloos, misschien word je dan wel geplayed door een meisje
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zonnebril + gouden ketting = player alert
Ik hoef jou cup AA niet te checken.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:38 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , ik check altijd eerst of die edele delen heeft , vind ik namelijk nogal belangrijk
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ah meneer heeft schijnbaar een klein knakworstje zoveel haat
Hoe bedoel je de aandacht wel ziet zitten? Als je verliefd bent maakt dat het juist lastig voor iemand die geen relatie wil (in mijn geval dan, want hij wilde geen relatie wel regelmatig seksquote:Op zondag 8 mei 2011 21:20 schreef jmex het volgende:
Een player is iemand die de ruimte in loopt en dat alle ogen dan op hem gericht zijn. Je herkent hem ook aan het feit dat alle chicks achter het zelfde bot (hem) gaan lopen aanrennen.
En die "scharrel" van jou lijkt me geen player, maar gewoon een jongen die jouw aandacht wel ziet zitten, vooral omdat je een beetje verliefd overkomt.
Wat een slimme jongen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Hoe bedoel je de aandacht wel ziet zitten? Als je verliefd bent maakt dat het juist lastig voor iemand die geen relatie wil (in mijn geval dan, want hij wilde geen relatie wel regelmatig seks)
Heb je er wel eens over nagedacht dat ik die jongen zou kunnen zijn, sinds iedereen een account aan kan maken op fok!..?quote:
ja, maar dat wil nog niet zeggen dat die jongen mij zou herkennen. Herken jij mij dan? Ik herken jou niet, waarschijnlijk ben je iemand andersss.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:49 schreef Sjpiener het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over nagedacht dat ik die jongen zou kunnen zijn, sinds iedereen een account aan kan maken op fok!..?
Dat maakt je juist zo lekker.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:51 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
ja, maar dat wil nog niet zeggen dat die jongen mij zou herkennen. Herken jij mij dan? Ik herken jou niet, waarschijnlijk ben je iemand andersss.
En wat is het geduld van een player tot je overgaat op seks? 3 weken misschien? een maand?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:31 schreef MrMoody het volgende:
Een player faked interesse. Ze zorgen ervoor dat jij je aangetrokken voelt tot hen en gaan dan meteen over op (lichamelijke) verleiding. Hij doet alsof hij je beter wil leren kennen maar eigenlijk boeit hem dat niks. Verder doet hij alles goed waardoor je je snel aangetrokken voelt tot hem (niet wanhopig enz).
Dat lijkt me nog best vermoeiend.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:31 schreef MrMoody het volgende:
Een player faked interesse. Ze zorgen ervoor dat jij je aangetrokken voelt tot hen en gaan dan meteen over op (lichamelijke) verleiding. Hij doet alsof hij je beter wil leren kennen maar eigenlijk boeit hem dat niks. Verder doet hij alles goed waardoor je je snel aangetrokken voelt tot hem (niet wanhopig enz).
Wat bedoel je? Als een meisje seks uitstelt, is een player bereid te wachten, serieus? Ik had verwacht dat sommigen zouden afkappen wegens saaiheid, als het bed niet wordt gedeeld. En wat doet een player vervolgens, ook al beweert hij dat de seks niet zomaar een one night stand is? Voor welke signalen moet je oppassen?!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:22 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Is zoiets te meten?
Ben zelf absoluut geen player, maar wel een vrouwenliefhebber ;-)
We're ready, when we're ready. En dat gaat meestal op gevoel. Sommige mannen die jij als "players" classificeerde kunnen misschien nog wel veel langer wachten...
Het gaat vooral om wat er DAARNA gebeurd in mijns inziens.
Soms zie je het niet aankomen, maar met een beetje mensenkennis en opletten ( = soms de roze bril even afzetten en van cloud nine afkomen) kom je een heel eind.
Een beetje player heeft toch wel meerdere chicks als back-up, dus als jij echt een 'lekker wijf' bent, wil hij daar wel de moeite voor nemen. De seks hoeft hij niet te missen. Daarnaast is het voor een player ook wel een uitdaging.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:06 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Als een meisje seks uitstelt, is een player bereid te wachten, serieus? Ik had verwacht dat sommigen zouden afkappen wegens saaiheid, als het bed niet wordt gedeeld. En wat doet een player vervolgens, ook al beweert hij dat de seks niet zomaar een one night stand is? Voor welke signalen moet je oppassen?!
Oh, op die manier. Maar het kan soms ook onduidelijk wordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een beetje player heeft toch wel meerdere chicks als back-up, dus als jij echt een 'lekker wijf' bent, wil hij daar wel de moeite voor nemen. De seks hoeft hij niet te missen. Daarnaast is het voor een player ook wel een uitdaging.
Je gaat hiet een beetje off topic, ik wilde weten wat de signalen zijn dat een man niet te vertrouwen is!quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:35 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Er is geen handleiding voor een 'player' net zo min als dat deze er voor jou is.
En met daarna bedoel ik uiteraard wat erna gebeurd. Wil hij je wederom weer zien voor de seks, was het één keer "maar toch een te lastige situatie" OF wil hij echt met je verder.
( persoonlijk is mij dit een keer met een vrouw overkomen, ik wil nog wel eens even wachten met de directe seks, kijken hoe het gaat. Maar toen we het alle twee wilden uiteraard niet tegen gehouden door 'principes' ... )
Wat is het nou dat je ECHT wilt weten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |