quote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat ben jij toch wantrouwend. Alsof je voortdurend geplayed wordt door mannen die precies weten waar ze op uit zijn (seks), en vrouwen allemaal heilig zijn en alleen echte liefde willen.
dit dus, mannen zijn net vrouwen en andersom heur alleen laten wij het wat meer door schemeren klein beetje maarquote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat ben jij toch wantrouwend. Alsof je voortdurend geplayed wordt door mannen die precies weten waar ze op uit zijn (seks), en vrouwen allemaal heilig zijn en alleen echte liefde willen.
En dat komt voort uit...?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
omdat ze niet weten wat ze willen.
Nee mannen zijn gewoon raarquote:Op zondag 8 mei 2011 17:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
dit dus, mannen zijn net vrouwen en andersom heur alleen laten wij het wat meer door schemeren klein beetje maar
Nee jullie zijn fijnquote:
Onzekerheid.quote:
Niet alles is onzekerheid. Soms weet je het niet, of twijfel je, zijn er voor en tegens en hang je er ergens tussen, verandert het plaatje nog teveel, etc.quote:
Voors en tegens.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet alles is onzekerheid. Soms weet je het niet, of twijfel je, zijn er voor en tegens en hang je er ergens tussen, verandert het plaatje nog teveel, etc.
Dan ben je gewoon lekker dusquote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Voors en tegens.
Maar ligt het dan aan mij dat hij alleen seks wil ook al beweert hij van niet?
Neuken jullie alleen maar?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Voors en tegens.
Je weet het zelf niet, omdat je onzeker bent over iets.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet alles is onzekerheid. Soms weet je het niet, of twijfel je, zijn er voor en tegens en hang je er ergens tussen, verandert het plaatje nog teveel, etc.
Waarom geloof je hem niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Voors en tegens.
Omdat het best wel duidelijk is, een voorbeeld, hij smt alleen als het avond of nacht is en hij wil altijd fysiek bezig zijn (aan me zitten enzo) ipv echt emotioneel te binden of wat het dan ook is dat vrouwen doorgaan willenquote:
We praten heel veel en lang, knuffelen ook en dat vind ik heeeel fijn. Maar ik zie hem gewoon niet zo vaak.quote:
Hij zegt van niet, als vrouwen hem wijsmaken dat hij daarmee zijn kansen vergooit. Het huichelen wordt zo gecreeerd.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Voors en tegens.
Ja, vraag ik me ook afquote:Op zondag 8 mei 2011 17:44 schreef whaduppp het volgende:
Hoe stappen mannen eigenlijk af op vrouwen in een bar waar vrienden bij zijn?
Elke man is anders, snap je?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:44 schreef whaduppp het volgende:
Hoe heet hij met zijn voornaam? Zou ik wel eens willen weten!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:45 schreef vergetenliefde het volgende:
Ik vraag me af wat er gebeurd als ik vanaf nu niet meer met hem omga en hem dus een beetje negeer. Ik vraag me af of het hem veel zou boeien..
Ik zou hem wel missen trouwens. Het is zo: Ik vind heel veel dingen aan hem tof, maar ook heel veel dingen minder tof. En toch is er die aantrekking tussen ons
Waarom?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Hoe heet hij met zijn voornaam? Zou ik wel eens willen weten!
Als ik me er al toe kan zetten om iemand aan te spreken, is het altijd iemand die zich ietwat afzonderd van de groep, iemand die net alleen is, of setjes (2 meiden).quote:
Oke, laten we zeggen, een zelfverzekerde man, maar zijn vrienden zijn een beetje van die zuipende studentjes (ook al studeren ze niet meer).quote:
Ik bedoelde eerder.. Als mannen zelf met hun vrienden zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als ik me er al toe kan zetten om iemand aan te spreken, is het altijd iemand die zich ietwat afzonderd van de groep, iemand die net alleen is, of setjes (2 meiden).
Is hij zelf ook een zuipend studentje?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:47 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Oke, laten we zeggen, een zelfverzekerde man, maar zijn vrienden zijn een beetje van die zuipende studentjes (ook al studeren ze niet meer).
Hoe ziet het plaatje er dan uit?
Waarom kijkt niemand van jullie de bekerfinale?
Ow dan; nou, de gasten waar ik mee op stap ga, gaan nooit op iemand af, dus ik doe het zelf ook niet. Ik stap alleen op meiden af als ik alleen uit ga.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:47 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder.. Als mannen zelf met hun vrienden zijn.
Interesse haha, als hij zo'n mietjes naam heeft past dat ook niet echt bij het plaatje haha.quote:
Die doet het wanneer zijn vrienden bezig zijn met iets anders?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:47 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Oke, laten we zeggen, een zelfverzekerde man, maar zijn vrienden zijn een beetje van die zuipende studentjes (ook al studeren ze niet meer).
Hoe ziet het plaatje er dan uit?
Waarom kijkt niemand van jullie de bekerfinale?
Tell me more, hij voldoet aan die eisen ):quote:Op zondag 8 mei 2011 17:49 schreef m00h het volgende:
Vaak toch die jochies die heel zelfverzekerd over komen , en tussendoor bijzonder veel met de telefoon zitten.
Hij heeft niet echt een speciale naam ofzoquote:Op zondag 8 mei 2011 17:48 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Interesse haha, als hij zo'n mietjes naam heeft past dat ook niet echt bij het plaatje haha.
En niemand kent je hier en hem ook niet, dus
Niet, mannen gaan naar de bar om bier te zuipen met vrienden.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:44 schreef whaduppp het volgende:
Haha is goed, ik weet wel niet goed hoe dat werkt dat DM, ben pas 2 dagen hier haha!quote:Op zondag 8 mei 2011 17:50 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt een speciale naam ofzo
Maar stel je voor, hij leest dit, koppelt de manier waarop ik schrijf of de inhoud van wat ik schrijf aan: hmm, komt me bekend voor, checkt mijn history en ziet die naam....
Dat iedereen op internet mee kan lezen maakt me een beetje paranoide haha
Ik stuur het je anders wel in een dm
En dronken smsjes te versturen hahaquote:Op zondag 8 mei 2011 17:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet, mannen gaan naar de bar om bier te zuipen met vrienden.
Nogmaals globaalgezien.
Lol, als het speciaal om het bier zuipen gaat kun je beter met een groep thuis gaan zitten; ben je veel minder geld kwijt.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nogmaals globaalgezien.
Lastig, wat meer. Uhm verwijderd ie zn krabbels en neemt telefoon over al mee heen, al is het voor een plasje? Misschien een keer proberen achter hem vandaan te komen, terwijl hij met se telefoon bezig is? Reactie spreekt vaak boekdelenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:49 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Tell me more, hij voldoet aan die eisen ):
Duidt op egoïsmequote:Op zondag 8 mei 2011 17:54 schreef whaduppp het volgende:
Overigens, waarom vragen mannen altijd 'kom je nog hier naartoe?' als het 12 uur 's nachts is.
Hij kan toch ook deze kant opkomen?
Of lig dit weer aan mij, de TS'er.
Haha, in mijn geval kwam hij naar mij toe want dat was dichterbij, en hij zou bij zn vrienden slapen anders. Maar ja, dat is gewoon een sukkel. De volgende ochtend gaat ie meteen weer weg.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:54 schreef whaduppp het volgende:
Overigens, waarom vragen mannen altijd 'kom je nog hier naartoe?' als het 12 uur 's nachts is.
Hij kan toch ook deze kant opkomen?
Of lig dit weer aan mij, de TS'er.
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geld speelt geen rol bij iemand thuis zitten ja ook gezellig, maar kom op cafe in eerst op het terras daarna binnen muziek niet te hard vaak kom je nog oude kennissen tegen tenminste ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lol, als het speciaal om het bier zuipen gaat kun je beter met een groep thuis gaan zitten; ben je veel minder geld kwijt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |