Dat risco loopt we allemaal natuurlijk. Of is dat alleen een vrouwen probleem?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Nee, maar als het voor jou specialer is dan voor hem en je hebt gevoelens voor hem, dan voelt het achteraf best klote dat je alleen een lustobject was en hij eigenlijk niet zo veel om je gaf.
vast niet alleen vrouwn.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat risco loopt we allemaal natuurlijk. Of is dat alleen een vrouwen probleem?
Haha, idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:36 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kerel gespot die geplay'ed is.
Omdat jullie niet durven. Het nadeel is dat je dan altijd tweede keus hebt (na de man dus)quote:Op zondag 8 mei 2011 16:36 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kerel gespot die geplay'ed is.
Ah joh, ik denk gewoon dat vrouwen het nut niet in zien van 'playen'.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Omdat jullie niet durven. Het nadeel is dat je dan altijd tweede keus hebt (na de man dus)
Wie zegt dat het om lef gaat?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Omdat jullie niet durven. Het nadeel is dat je dan altijd tweede keus hebt (na de man dus)
Die zijn er wel hoor. Maar daar hebben de andere vrouwen een hekel aan.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:42 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ah joh, ik denk gewoon dat vrouwen het nut niet in zien van 'playen'.
Ik denk meer dat sommige vrouwen een aandachtsspelletje spelen, maar niet denken van; AH JAHHHHHH, EINDELIJK SEKS! LAAT IK DIE GAST ENS EFFE HARD NEUKEN!
Het welk feministisch boek komt dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:43 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Wie zegt dat het om lef gaat?
het gaat ook om hoeveel respect je voor de ander hebt.
Playen is juist een uiting van onzekerheid, die mannen zijn op zoek naar een bevestiging van hun mannelijkheid en willen meerdere vrouwn als "bezit".
Dat klopt, maarja, ik ben ze nog niet tegen gekomen.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoor. Maar daar hebben de andere vrouwen een hekel aan.
Haha ja klopt was even karbonades bakkenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:44 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ja, je was even weg, maar je bent weer terug zie ik.
Kom op met die mening van je!
Hahaha, kun je je voorstellen als je hem nog niet zo goed kent.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
voor je op date gaat eerst even smsen met de vraag of hij een pakje tampons voor je op wil pikken. staat hij op de stoep, met 4 soorten ob omdat hij niet wist welke soort je gebruikt komt hij door het playerfiltter heen.
Uhmzz volgens mij zegt dan een man tampons wat zijn dat dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
voor je op date gaat eerst even smsen met de vraag of hij een pakje tampons voor je op wil pikken. staat hij op de stoep, met 4 soorten ob omdat hij niet wist welke soort je gebruikt komt hij door het playerfiltter heen.
Je gaat respectvol met de ander om als je hem het werk laat doen. Mooie boel is dat. En dat heet tegenwoordig psychologiequote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Zo'n website als gezondheidsnet ofzoiets dergelijks
Psychologie
HAHAHHAHAHAHA, heerlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
en vrouwen op dates laten betalenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Naja! hoe bedoel je dat? Als je hem bovenop laat zijn? Of wat bedoel je met hem "het werk laten doen"?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je gaat respectvol met de ander om als je hem het werk laat doen. Mooie boel is dat. En dat heet tegenwoordig psychologie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |