Herkenbaarquote:Op zondag 8 mei 2011 16:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel als ze even aandacht te kort komen en je spontaan gaan smsen, wat dan duurt tot dat jij weer wanhopig 2 smsjes hebt terug gestuurd en hij denkt: okeeeeej, saai
Hahaha smiley maakt het af!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:17 schreef Cactus1 het volgende:
Daarbij heeft een player altijd meerdere projecten lopen, want het is zonde om je maar op 1 persoon te focussen als je 10 lijntjes tegelijk kunt uitgooien toch?
Dat doe ik ook allemaal en ik ben helemaal geen player. Het is zo lullig als je niet mag zeggen dat je in de ban bent geraakt. Al dat onderdrukken van je zelfexpressie, om je maar aan de regels te houden, die niemand kent. Bah.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:13 schreef vergetenliefde het volgende:
Hoe je een player herkent?
Niet aan het uiterlijk maar aan het gedrag.
Een player zal altijd veel complimentjes geven, hij zal je paaien en ervoor willen zorgen dat je hem vertrouwt. Hij zal fysiek contact zoeken, maar nooit wanhopig (willen) overkomen. Altijd zelfverzekerd, mannelijk en afstandelijk blijven. Hij zal je voorstellen "thuis" te brengen als hij de kans ziet, je lieve woordjes toefluisteren.
Tja, maar wat als 1ntje daar achter komt? Verschilt per player denk ik, ook afhankelijk van hoe aantrekkelijk de man is.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:17 schreef Cactus1 het volgende:
Daarbij heeft een player altijd meerdere projecten lopen, want het is zonde om je maar op 1 persoon te focussen als je 10 lijntjes tegelijk kunt uitgooien toch?
Wat dat is? Controle en macht willen hebben. Enige reden waarom ze je soms nog smsen is om te weten of ze je nog kunnen krijgenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:18 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wat is dat toch met players? Ze sms-en alleen als jij eindelijk een beetje over ze heen bent en ze negeert, dan voelen ze dat ineens en ben je dus interessant. Als jij gewoon normaal contact probeert te zoeken gaan ze dat uit de weg want "saai" en "makkelijk". Sommigen willen een bevestiging van hun mannelijkheid door jouw als bezit te hebben dat achter hen aanloopt, en niet andersom.
Als 1 erachter komt, wordt die afgeschreven en zijn er nog 9 overquote:Op zondag 8 mei 2011 16:19 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Tja, maar wat als 1ntje daar achter komt? Verschilt per player denk ik, ook afhankelijk van hoe aantrekkelijk de man is.
Dus jij pakt ze ook als je ze 's nachts naar huis brengt?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat doe ik ook allemaal en ik ben helemaal geen player. Het is zo lullig als je niet mag zeggen dat je in de ban bent geraakt. Al dat onderdrukken van je zelfexpressie, om je maar aan de regels te houden, die niemand kent. Bah.
huh hoe bedoel je dat, dat je niet mag zeggen dat je in de ban bent geraakt? Van een vrouw?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat doe ik ook allemaal en ik ben helemaal geen player. Het is zo lullig als je niet mag zeggen dat je in de ban bent geraakt. Al dat onderdrukken van je zelfexpressie, om je maar aan de regels te houden, die niemand kent. Bah.
Nou iig niet na de sex, want dan gaat je player status eraanquote:Op zondag 8 mei 2011 16:20 schreef whaduppp het volgende:
Dus jij pakt ze ook als je ze 's nachts naar huis brengt?
Hoe bedoel je na de seks pakken?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou iig niet na de sex, want dan gaat je player status eraan
Dat weten de meeste jongens ook niet. Versieren is een enorm geklungel, waarbij iedereen onzeker is en iedereen dat probeert te verbergen. Tenzij je wordt versiert door iemand die je niet ziet zitten natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:17 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Hahaha, hoe pakken kerels dat aan dan?
Top dat er toch nog variatie in kerels is.
Hmm. Dus wat is de oplossing als je verliefd bent op een player die alleen soms smst en niet eens altijd antwoordt? Niks meer laten horen van mezelf, hem niet meer aankijken als ik hem tegenkom? Ik ben er denk ik ingetrapt, want ik vond het zo fijn om bij hem te zijn. Iets met een roze brilquote:Op zondag 8 mei 2011 16:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat dat is? Controle en macht willen hebben. Enige reden waarom ze je soms nog smsen is om te weten of ze je nog kunnen krijgen
Zelfs players zijn onzeker! Echt heeeel veel mensen zijn onzeker inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat weten de meeste jongens ook niet. Versieren is een enorm geklungel, waarbij iedereen onzeker is en iedereen dat probeert te verbergen. Tenzij je wordt versiert door iemand die je niet ziet zitten natuurlijk.
Haha, gewoon niks! Wat een dom smsje, vooral dat laatste van die kater, afknappeeeerrr!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:24 schreef whaduppp het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk hoe kerels altijd je proberen te overtuigen om naar ze toe te komen, als ze dronken zijn.
Krijg je deze;
"Waar ben je? Kom je nog hiernaar toe? Bohhh, morgen krijg ik een dikke kater."
Ik bedoel, wat wil je dan dat ik daarop terug sms
Je hoopt als man dat je gepakt wordt, maar ja ..quote:Op zondag 8 mei 2011 16:20 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Dus jij pakt ze ook als je ze 's nachts naar huis brengt?
Hahaha vrouwen denken dan; Ja dag, en dan ben ik dalijk een slet.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je hoopt als man dat je gepakt wordt, maar ja ..
En als dat niet het geval is, is het antwoord (als ik vraag, vind je het erg dat ik nu niet met je naar bed ga maar in plaats daarvan een andere keer?): "Nee". maar hij denk bij zichzelf: gvd, kan ik niet gewoon een keertje erover heen en dan klaarr.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je hoopt als man dat je gepakt wordt, maar ja ..
Nee, haha, vrouwen denken: Ja, lekker is dat, dan hebben we een keer seks en dan hoor ik niks meer van hem omdat het hem alleen daar om te doen was.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:26 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Hahaha vrouwen denken dan; Ja dag, en dan ben ik dalijk een slet.
Haha vragen of hij het 'niet erg vind', jeetje mannen zijn zo stom af en toe als het seks aankomt he.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:26 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
En als dat niet het geval is, is het antwoord (als ik vraag, vind je het erg dat ik nu niet met je naar bed ga maar in plaats daarvan een andere keer?): "Nee". maar hij denk bij zichzelf: gvd, kan ik niet gewoon een keertje erover heen en dan klaarr.
Jullie hebben een hekel aan seks en het moet betaald worden met liefde?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:27 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Nee, haha, vrouwen denken: Ja, lekker is dat, dan hebben we een keer seks en dan hoor ik niks meer van hem omdat het hem alleen daar om te doen was.
haha, ja, ach ik vertrouwde hem genoeg om gewoon alles te vragenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:28 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Haha vragen of hij het 'niet erg vind', jeetje mannen zijn zo stom af en toe als het seks aankomt he.
Sta je bij de deur, zijn ze al aant denken hoe ze morgenvroeg moeten wegkomen.
Ik heb geen hekel aan seks, integendeel, maar wel aan hoe sommige kerels erom 'vragen'quote:Op zondag 8 mei 2011 16:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jullie hebben een hekel aan seks en het moet betaald worden met liefde?
Nee, maar als het voor jou specialer is dan voor hem en je hebt gevoelens voor hem, dan voelt het achteraf best klote dat je alleen een lustobject was en hij eigenlijk niet zo veel om je gaf.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jullie hebben een hekel aan seks en het moet betaald worden met liefde?
Dat risco loopt we allemaal natuurlijk. Of is dat alleen een vrouwen probleem?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Nee, maar als het voor jou specialer is dan voor hem en je hebt gevoelens voor hem, dan voelt het achteraf best klote dat je alleen een lustobject was en hij eigenlijk niet zo veel om je gaf.
vast niet alleen vrouwn.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat risco loopt we allemaal natuurlijk. Of is dat alleen een vrouwen probleem?
Haha, idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:36 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kerel gespot die geplay'ed is.
Omdat jullie niet durven. Het nadeel is dat je dan altijd tweede keus hebt (na de man dus)quote:Op zondag 8 mei 2011 16:36 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kerel gespot die geplay'ed is.
Ah joh, ik denk gewoon dat vrouwen het nut niet in zien van 'playen'.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Omdat jullie niet durven. Het nadeel is dat je dan altijd tweede keus hebt (na de man dus)
Wie zegt dat het om lef gaat?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Omdat jullie niet durven. Het nadeel is dat je dan altijd tweede keus hebt (na de man dus)
Die zijn er wel hoor. Maar daar hebben de andere vrouwen een hekel aan.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:42 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ah joh, ik denk gewoon dat vrouwen het nut niet in zien van 'playen'.
Ik denk meer dat sommige vrouwen een aandachtsspelletje spelen, maar niet denken van; AH JAHHHHHH, EINDELIJK SEKS! LAAT IK DIE GAST ENS EFFE HARD NEUKEN!
Het welk feministisch boek komt dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:43 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Wie zegt dat het om lef gaat?
het gaat ook om hoeveel respect je voor de ander hebt.
Playen is juist een uiting van onzekerheid, die mannen zijn op zoek naar een bevestiging van hun mannelijkheid en willen meerdere vrouwn als "bezit".
Dat klopt, maarja, ik ben ze nog niet tegen gekomen.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoor. Maar daar hebben de andere vrouwen een hekel aan.
Haha ja klopt was even karbonades bakkenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:44 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ja, je was even weg, maar je bent weer terug zie ik.
Kom op met die mening van je!
Hahaha, kun je je voorstellen als je hem nog niet zo goed kent.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
voor je op date gaat eerst even smsen met de vraag of hij een pakje tampons voor je op wil pikken. staat hij op de stoep, met 4 soorten ob omdat hij niet wist welke soort je gebruikt komt hij door het playerfiltter heen.
Uhmzz volgens mij zegt dan een man tampons wat zijn dat dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
voor je op date gaat eerst even smsen met de vraag of hij een pakje tampons voor je op wil pikken. staat hij op de stoep, met 4 soorten ob omdat hij niet wist welke soort je gebruikt komt hij door het playerfiltter heen.
Je gaat respectvol met de ander om als je hem het werk laat doen. Mooie boel is dat. En dat heet tegenwoordig psychologiequote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Zo'n website als gezondheidsnet ofzoiets dergelijks
Psychologie
HAHAHHAHAHAHA, heerlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
en vrouwen op dates laten betalenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Naja! hoe bedoel je dat? Als je hem bovenop laat zijn? Of wat bedoel je met hem "het werk laten doen"?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je gaat respectvol met de ander om als je hem het werk laat doen. Mooie boel is dat. En dat heet tegenwoordig psychologie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |