En wat gebeurd er dan als hij die vrouw tegenkomt? Worden ze dan verliefd?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:53 schreef Mr.Blue_Eyes het volgende:
Aan zijn gedrag. Hij geeft een beetje aandacht aan je, dan geen aandacht. Dan weer een beetje aandacht, dan geen aandacht. Dit zorgt voor onzekerheid bij jou en dat verhoogt zijn aantrekkingskracht. Na een tijdje heeft ie genoeg van je en gaat ie verder naar de volgende, totdat hij een vrouw tegenkomt die dit spelletje met hem speelt
Ik niet gelukkig, maar misschien lopen er wat meisjes rond hier op het forum die dit lezen en eindelijk het licht zien.quote:
Niet elke normale man is een player heyquote:Op zondag 8 mei 2011 15:58 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ik niet gelukkig, maar misschien lopen er wat meisjes rond hier op het forum die dit lezen en eindelijk het licht zien.
Je bent bang om geplayed te wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:59 schreef whaduppp het volgende:
En natuurlijk zou het wel handig zijn als ik ze zelf kan herkennen, mocht ik er ooit eentje tegenkomen
Dat zeg ik ook niet, maar als er wat kerels zijn hier die een duidelijk beeld van een player kunnen schetsen, om het maar zo te zeggen...quote:
Ahahaha niet echt, zou het wel kak vinden als het me ooit overkomt. Maarja, hoorde van een paar oudere vriendinnen dat ze echt niet meer weten wie wel normale intensies heeft en wie niet.quote:
Iedereen is een player op zijn eigen wijze en zijn eigen doelstellingen. Je bedoeld iemand die niet echt interesse in je heeft, maar dat voorwendt om een keer te neuken? Normaal gesproken wimpel je die af door moeilijk te zijn. Dwz seks is pas mogelijk nadat ........, mnd later...... je kent inmiddels zijn ouders ..... OK.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:59 schreef whaduppp het volgende:
En natuurlijk zou het wel handig zijn als ik ze zelf kan herkennen, mocht ik er ooit eentje tegenkomen
Zoiets ts?quote:Gewoon een normaal uitziende jongen, die het spelletje goed speelt. Hoe herken je deze?
Ah zo ja, ja we wonen in zo'n gat, dus het is al vreemd dat ze hier ook rondsluipenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:02 schreef Geerd het volgende:
Ik wil geen mensen kwetsen maar het is vaak wel een beetje het milieu waar je bent opgegroeid etc
Volgens mij zijn ze al weg als je zegt dat je geen sex wilt, toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Iedereen is een player op zijn eigen wijze en zijn eigen doelstellingen. Je bedoeld iemand die niet echt interesse in je heeft, maar dat voorwendt om een keer te neuken? Normaal gesproken wimpel je die af door moeilijk te zijn. Dwz seks is pas mogelijk nadat ........, mnd later...... je kent inmiddels zijn ouders ..... OK.
DAT IS 'EM!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:02 schreef GroeneGod het volgende:
[..]
Zoiets ts?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] normaal uitziende jonge
[ afbeelding ] spelletjes goed kan spelen
Volgens mij worden er niet veel mensen benadert met van goh wil je sex?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:04 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze al weg als je zegt dat je geen sex wilt, toch?
Dat is een regelrechte afwijzing. Dan vertrekt iedere man.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:04 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze al weg als je zegt dat je geen sex wilt, toch?
Ik bedoelde ná het vele moeite doen van het spelletje te spelen, zeggen dat je geen seks wil.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij worden er niet veel mensen benadert met van goh wil je sex?
Ohhh? Ik las laatst dat meer dan 30% van de mannen vertrekt als je zegt dat je wil 'wachten'.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is een regelrechte afwijzing. Dan vertrekt iedere man.
Dat zijn de players. Opgelostquote:Op zondag 8 mei 2011 16:09 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ohhh? Ik las laatst dat meer dan 30% van de mannen vertrekt als je zegt dat je wil 'wachten'.
True?
Van dat ja vind je wel aardig etc wil je vrienden blijven gezeikquote:Op zondag 8 mei 2011 16:09 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ohhh? Ik las laatst dat meer dan 30% van de mannen vertrekt als je zegt dat je wil 'wachten'.
True?
HAHAHHAHAHA.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van dat ja vind je wel aardig etc wil je vrienden blijven gezeik
Als je dat de eerste 2 dates zegt ben je juist interessant, daarna ben je een preuts wijf en als je nadat je dat de eerste date hebt gezegd dat je wil wachten de 2e date toch overstag gaat, dan ben je alsnog te makkelijk en is het spelletje afgelopen.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:09 schreef whaduppp het volgende:
True?
Ik ben soort van single ja, haha.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog single dus?
Wanneer gaan we wat drinken?
Jawel, daar ben ik hier voor gekomen uiteraard.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Oh, een aardig meisje van 20. Ga je je hier ook laten versieren?
Players hebben vaak alleen 's avonds of 's nachts "dates"quote:Op zondag 8 mei 2011 16:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je dat de eerste 2 dates zegt ben je juist interessant, daarna ben je een preuts wijf en als je nadat je dat de eerste date hebt gezegd dat je wil wachten de 2e date toch overstag gaat, dan ben je alsnog te makkelijk en is het spelletje afgelopen.
Het spel van de player draait maar om 1 ding: jagen. Zodra hij je binnen heeft gesleept is het game over en moet er een nieuw doelwit komen
Onmiddelijk. Maar ze weten dat vrouwen op hun strepen kunnen staan. Tenzij het meisje de jongen echt leuk vindt. Dan kom je er als jongen ook niet onderuit.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:12 schreef whaduppp het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHA.
Hoe snel willen mannen seks dan in een normale relatie? Mijn ervaring is gemiddeld namelijk
Wel als ze even aandacht te kort komen en je spontaan gaan smsen, wat dan duurt tot dat jij weer wanhopig 2 smsjes hebt terug gestuurd en hij denkt: okeeeeej, saaiquote:Op zondag 8 mei 2011 16:14 schreef vergetenliefde het volgende:
Players hebben vaak alleen 's avonds of 's nachts "dates"En dan het liefst in de slaapkamer.
Overdag besta je niet voor ze.
Hahaha, hoe pakken kerels dat aan dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Onmiddelijk. Maar ze weten dat vrouwen op hun strepen kunnen staan. Tenzij het meisje de jongen echt leuk vindt. Dan kom je er als jongen ook niet onderuit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |