Hoe bedoel je je moet dat kunnen scheiden? Hoe doe je dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke liefde en lust moet je kunnen scheiden hey
Geen id dat moet iemand anders antwoorden beide niet gehad.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:35 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Hoe bedoel je je moet dat kunnen scheiden? Hoe doe je dat?
ego boost. Dus als hij dan geen seks krijgt, wat dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Of hij wilt alleen seks, of hij wilt de ego boost.
Dan moet je niet je eigen kaas van het broodje laten etenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:38 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
gewoon lekker en niks meer helaas
Nee, ik bedoelde, ik vind het jammer dat hij niet meer in me ziet en daar word ik onzeker van.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan moet je niet je eigen kaas van het broodje laten eten
Rosbief daar en tegen
Aah oke kan ik geen antwoord op geven.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:45 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde, ik vind het jammer dat hij niet meer in me ziet en daar word ik onzeker van.
Wat stress veroorzaakt - think it over?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:45 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde, ik vind het jammer dat hij niet meer in me ziet en daar word ik onzeker van.
Sjpiener is een goed voorbeeld daarvan.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:42 schreef whaduppp het volgende:
En nee, dan heb ik het niet over wazige gastjes die net 16 zijn en elke 'chick' smsen en haar dan 'baby' noemt ofzo.
Gewoon een normaal uitziende jongen, die het spelletje goed speelt. Hoe herken je deze?
Ik dacht; vraag het eens aan de kerels van het FOK.
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef Sjpiener het volgende:
[..]
Sjpiener is een goed voorbeeld daarvan.
Jij nog geen vriendje?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
Maar sjpiener is geslachtsloos, misschien word je dan wel geplayed door een meisje
Sinds wanneer ga jij in de broek van een jongen zonder edele delen?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
Maar sjpiener is geslachtsloos, misschien word je dan wel geplayed door een meisje
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zonnebril + gouden ketting = player alert
Ik hoef jou cup AA niet te checken.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:38 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , ik check altijd eerst of die edele delen heeft , vind ik namelijk nogal belangrijk
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ah meneer heeft schijnbaar een klein knakworstje zoveel haat
Hoe bedoel je de aandacht wel ziet zitten? Als je verliefd bent maakt dat het juist lastig voor iemand die geen relatie wil (in mijn geval dan, want hij wilde geen relatie wel regelmatig seksquote:Op zondag 8 mei 2011 21:20 schreef jmex het volgende:
Een player is iemand die de ruimte in loopt en dat alle ogen dan op hem gericht zijn. Je herkent hem ook aan het feit dat alle chicks achter het zelfde bot (hem) gaan lopen aanrennen.
En die "scharrel" van jou lijkt me geen player, maar gewoon een jongen die jouw aandacht wel ziet zitten, vooral omdat je een beetje verliefd overkomt.
Wat een slimme jongen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Hoe bedoel je de aandacht wel ziet zitten? Als je verliefd bent maakt dat het juist lastig voor iemand die geen relatie wil (in mijn geval dan, want hij wilde geen relatie wel regelmatig seks)
Heb je er wel eens over nagedacht dat ik die jongen zou kunnen zijn, sinds iedereen een account aan kan maken op fok!..?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |