Ligt eraan hoe je het opvatquote:Op zondag 8 mei 2011 18:09 schreef vergetenliefde het volgende:
echt een belediging dat een kut op een rosbief zou lijken.
was een beetje donker van buiten.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:09 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Een Wat? schwartskut, wat is dat?
hahaha. Ik vraag me af, als mannen het over een kut als rosbief hebben, dan is dat toch een belediging, dan is het toch een lelijke kut?quote:
Maar het is wel een belediging als je iemand om haar rosbief dumptquote:Op zondag 8 mei 2011 18:13 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
hahaha. Ik vraag me af, als mannen het over een kut als rosbief hebben, dan is dat toch een belediging, dan is het toch een lelijke kut?
ok, béétje off topic.
He? Een belediging voor haar? Dus je zou iemand dumpen om zoiets?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:14 schreef m00h het volgende:
[..]
Maar het is wel een belediging als je iemand om haar rosbief dumpt
lol, met dank aan... dat plaatje!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:15 schreef m00h het volgende:
Sorry waddup, lijkt erop dat je van players naar vleesch ging
Dit kan niet jongens, ik wil wel dat we het over aardappelkroketjes hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:15 schreef m00h het volgende:
Sorry waddup, lijkt erop dat je van players naar vleesch ging
Uhh?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:13 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
hahaha. Ik vraag me af, als mannen het over een kut als rosbief hebben, dan is dat toch een belediging, dan is het toch een lelijke kut?
ok, béétje off topic.
haha, aardappelkroketjes, dat is een goede!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:17 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Dit kan niet jongens, ik wil wel dat we het over aardappelkroketjes hebben.
Wantja, dat hebben de meeste players, denk ik
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:17 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Dit kan niet jongens, ik wil wel dat we het over aardappelkroketjes hebben.
Wantja, dat hebben de meeste players, denk ik
are you sure? Goed om te horen!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhh?
Niet dat ik weet geen enkele kut is lelijk
Veel plezier!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef whaduppp het volgende:
Oke, ik ga het voetballen kijken.
Ik hoor het wel als we nieuws hebben over players!
Good for youquote:Op zondag 8 mei 2011 18:23 schreef vergetenliefde het volgende:
Ik zie mijn player te vaak, maar vermijden kan ook niet echt, ik ben te nieuwsgierig naar hem en voel me echt wel aangetrokken, is dat iets psychologisch?
Deze week zie ik hem weer en over 2 weken op een feest, wie weet wat er dan kan gebeuren maar beter denk ik daar niet aan en concentreer ik me op andere dingen.
Hoezo good for you, zo kom ik nooit over hem heen!quote:
Als je dat niet wil, is jou lichaam stop je er mee.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Hoezo good for you, zo kom ik nooit over hem heen!
Alles wat er kan gebeuren is een nacht met intimiteit en seks.
Yep, maybe.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je dat niet wil, is jou lichaam stop je er mee.
Aah oke liefde en lust moet je kunnen scheiden heyquote:Op zondag 8 mei 2011 18:34 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Yep, maybe.
maar de verleiding is er nog wel.
Ik denk dat ik er uiteindelijk toch niet voor val
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |