waarom noem je het rosbiefquote:Op zondag 8 mei 2011 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Geld speelt geen rol bij iemand thuis zitten ja ook gezellig, maar kom op cafe in eerst op het terras daarna binnen muziek niet te hard vaak kom je nog oude kennissen tegen tenminste ik.
Ga je toch niet thuis zitten krijg je nooit rosbief
Haha ja, hij whatsappt wel veel met zijn beste vriendin(nen), maarja, ik zeg er niks van omdat ik niet jaloers wil overkomenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:54 schreef m00h het volgende:
[..]
Lastig, wat meer. Uhm verwijderd ie zn krabbels en neemt telefoon over al mee heen, al is het voor een plasje? Misschien een keer proberen achter hem vandaan te komen, terwijl hij met se telefoon bezig is? Reactie spreekt vaak boekdelen
Maar is het je vriendje of is het een scharrel? en hoe oud zijn jullie?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:57 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Haha ja, hij whatsappt wel veel met zijn beste vriendin(nen), maarja, ik zeg er niks van omdat ik niet jaloers wil overkomen![]()
Or am I doing it all wrong?
Nee toch. Vertrouwen, daar draait het om.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:57 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Haha ja, hij whatsappt wel veel met zijn beste vriendin(nen), maarja, ik zeg er niks van omdat ik niet jaloers wil overkomen![]()
Or am I doing it all wrong?
Je noemt nu al 2 redenen waarom mannen naar een bar gaan, buiten het bier drinken.... ppff.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:56 schreef Geerd het volgende:
Geld speelt geen rol bij iemand thuis zitten ja ook gezellig, maar kom op cafe in eerst op het terras daarna binnen muziek niet te hard vaak kom je nog oude kennissen tegen tenminste ik.
Ga je toch niet thuis zitten krijg je nooit rosbief
Maar kan wel degelijk iets zeggen, vaak iets te verbergen.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik verwijderde mijn krabbels ook (toen ik Hyves had) en ik neem mijn telefoon ook overal mee heen. Dat zegt helemaal niks.
Waarom ga jij naar de bar dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je noemt nu al 2 redenen waarom mannen naar een bar gaan, buiten het bier drinken.... ppff.
Potentiėle lover zeg maar. Hij is 22 en ik 20.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:58 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Maar is het je vriendje of is het een scharrel? en hoe oud zijn jullie?
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij begon het over vlees ofzo, en vlees is lekker![]()
[ afbeelding ]
Hmm. Ik weet niet.. vroeger had ik een meisje, die vetrouwde mij ook niet - en dat liet ze merken. Ook omdat ik soms m'n krabbels verwijderde (slaat nergens opquote:Op zondag 8 mei 2011 18:00 schreef m00h het volgende:
[..]
Maar kan wel degelijk iets zeggen, vaak iets te verbergen.
Nouja, hoeveel mannen hebben een beste vriendin waar ze nog nooit iets mee gedaan hebben?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee toch. Vertrouwen, daar draait het om.
Oh ok, bij mij iets groter leeftijdsverschil.. ik stuur je wel in dm hoe oud we zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 18:01 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Potentiėle lover zeg maar. Hij is 22 en ik 20.
dat was niet mijn vraagquote:Op zondag 8 mei 2011 18:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij begon het over vlees ofzo, en vlees is lekker![]()
[ afbeelding ]
Heb zelf meegemaakt de andere kant op, met ander resultaat , is uiteraard anders voor iedereenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm. Ik weet niet.. vroeger had ik een meisje, die vetrouwde mij ook niet - en dat liet ze merken. Ook omdat ik soms m'n krabbels verwijderde (slaat nergens op) maar toen kreeg ze m'n email account wachtwoord, zodat ze kon zien wat voor krabbels er binnenkwamen..
Nu ik erover na denk, slaat het nergens op maar je moet toch wat he.
Dat doe ik ook nietquote:Op zondag 8 mei 2011 18:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gezellligheid; los gaan en vrouwen. Je bent trouwens slecht in sarcastisch overkomen.
Ik weet niet, moeilijk...quote:Op zondag 8 mei 2011 18:02 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Nouja, hoeveel mannen hebben een beste vriendin waar ze nog nooit iets mee gedaan hebben?
Please raise your hand?
Geen id eigenlijk lijkt erop kut vind ik ook zo mwjaquote:Op zondag 8 mei 2011 18:03 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
dat was niet mijn vraagMijn vraag was, waarom noem je een kut een rosbiefje?
wel schwartskudt in dit geval :/quote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen id eigenlijk lijkt erop kut vind ik ook zo mwja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |