abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96523897
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:49 schreef Sjpiener het volgende:

[..]

Heb je er wel eens over nagedacht dat ik die jongen zou kunnen zijn, sinds iedereen een account aan kan maken op fok!..?
ja, maar dat wil nog niet zeggen dat die jongen mij zou herkennen. Herken jij mij dan? Ik herken jou niet, waarschijnlijk ben je iemand andersss.
pi_96523953
.

[ Bericht 98% gewijzigd door vergetenliefde op 08-05-2011 22:02:53 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 22:05:14 #278
344241 Sjpiener
de snuifduif.
pi_96524824
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:51 schreef vergetenliefde het volgende:

[..]

ja, maar dat wil nog niet zeggen dat die jongen mij zou herkennen. Herken jij mij dan? Ik herken jou niet, waarschijnlijk ben je iemand andersss.
Dat maakt je juist zo lekker. :9
Geef me nog een shotje of drie, voor m'n dooie homies, dan ben ik klaar voor schoktherapie.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:31:04 #279
344465 MrMoody
The girl whisperer
pi_96590011
Een player faked interesse. Ze zorgen ervoor dat jij je aangetrokken voelt tot hen en gaan dan meteen over op (lichamelijke) verleiding. Hij doet alsof hij je beter wil leren kennen maar eigenlijk boeit hem dat niks. Verder doet hij alles goed waardoor je je snel aangetrokken voelt tot hem (niet wanhopig enz).

[ Bericht 1% gewijzigd door MrMoody op 10-05-2011 11:50:44 ]
"God save me rejection,
From my reflection,
I want perfection."
pi_96595929
players zijn kut. Ze zijn alleen uit op het zoenen van vrouwelijk schoon, en eventueel seks. Zitten barstensvol zelfvertrouwen en komen dus bij vrouwen vaak goed over. Ze kunnen vrouwen makkelijk verlijden met mooie praat. In ieder geval, ze zijn over het algemeen niet opzoek naar een vaste relatie maar naar "lustobjecten".
pi_96674873
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:31 schreef MrMoody het volgende:
Een player faked interesse. Ze zorgen ervoor dat jij je aangetrokken voelt tot hen en gaan dan meteen over op (lichamelijke) verleiding. Hij doet alsof hij je beter wil leren kennen maar eigenlijk boeit hem dat niks. Verder doet hij alles goed waardoor je je snel aangetrokken voelt tot hem (niet wanhopig enz).
En wat is het geduld van een player tot je overgaat op seks? 3 weken misschien? een maand?
pi_96678079
Is zoiets te meten?
Ben zelf absoluut geen player, maar wel een vrouwenliefhebber ;-)

We're ready, when we're ready. En dat gaat meestal op gevoel. Sommige mannen die jij als "players" classificeerde kunnen misschien nog wel veel langer wachten...
Het gaat vooral om wat er DAARNA gebeurd in mijns inziens.

Soms zie je het niet aankomen, maar met een beetje mensenkennis en opletten ( = soms de roze bril even afzetten en van cloud nine afkomen :P ) kom je een heel eind.
De leeuw kan de vallen niet ontgaan; de vos kan zich niet tegen de wolven verdedigen. Men moet dus vos worden om de vallen te leren kennen en leeuw om de wolven schrik aan te jagen. Zij die slechts de leeuw willen nabootsen, verstaan hun zaak niet.
pi_96679579
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:31 schreef MrMoody het volgende:
Dat lijkt me nog best vermoeiend.
signatuurloos
pi_96679647
means justify the end voor sommigen...
De leeuw kan de vallen niet ontgaan; de vos kan zich niet tegen de wolven verdedigen. Men moet dus vos worden om de vallen te leren kennen en leeuw om de wolven schrik aan te jagen. Zij die slechts de leeuw willen nabootsen, verstaan hun zaak niet.
pi_96680370
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:22 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Is zoiets te meten?
Ben zelf absoluut geen player, maar wel een vrouwenliefhebber ;-)

We're ready, when we're ready. En dat gaat meestal op gevoel. Sommige mannen die jij als "players" classificeerde kunnen misschien nog wel veel langer wachten...
Het gaat vooral om wat er DAARNA gebeurd in mijns inziens.

Soms zie je het niet aankomen, maar met een beetje mensenkennis en opletten ( = soms de roze bril even afzetten en van cloud nine afkomen :P ) kom je een heel eind.
Wat bedoel je? Als een meisje seks uitstelt, is een player bereid te wachten, serieus? Ik had verwacht dat sommigen zouden afkappen wegens saaiheid, als het bed niet wordt gedeeld. En wat doet een player vervolgens, ook al beweert hij dat de seks niet zomaar een one night stand is? Voor welke signalen moet je oppassen?!
pi_96680822
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:06 schreef vergetenliefde het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Als een meisje seks uitstelt, is een player bereid te wachten, serieus? Ik had verwacht dat sommigen zouden afkappen wegens saaiheid, als het bed niet wordt gedeeld. En wat doet een player vervolgens, ook al beweert hij dat de seks niet zomaar een one night stand is? Voor welke signalen moet je oppassen?!
Een beetje player heeft toch wel meerdere chicks als back-up, dus als jij echt een 'lekker wijf' bent, wil hij daar wel de moeite voor nemen. De seks hoeft hij niet te missen. Daarnaast is het voor een player ook wel een uitdaging. ;)
signatuurloos
pi_96681264
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:17 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Een beetje player heeft toch wel meerdere chicks als back-up, dus als jij echt een 'lekker wijf' bent, wil hij daar wel de moeite voor nemen. De seks hoeft hij niet te missen. Daarnaast is het voor een player ook wel een uitdaging. ;)
Oh, op die manier. Maar het kan soms ook onduidelijk worden ;). Dat het een beetje een ongemakkelijke situatie wordt, want je weet niet waar je aan toe bent en misschien heeft het meisje wel hogere verwachtingen. Dus vandaar, dacht ik, wanneer stopt een player met proberen?
pi_96681500
Er is geen handleiding voor een 'player' net zo min als dat deze er voor jou is.
En met daarna bedoel ik uiteraard wat erna gebeurd. Wil hij je wederom weer zien voor de seks, was het één keer "maar toch een te lastige situatie" OF wil hij echt met je verder.

( persoonlijk is mij dit een keer met een vrouw overkomen, ik wil nog wel eens even wachten met de directe seks, kijken hoe het gaat. Maar toen we het alle twee wilden uiteraard niet tegen gehouden door 'principes' ... )

Wat is het nou dat je ECHT wilt weten? ;)
pi_96682603
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:35 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Er is geen handleiding voor een 'player' net zo min als dat deze er voor jou is.
En met daarna bedoel ik uiteraard wat erna gebeurd. Wil hij je wederom weer zien voor de seks, was het één keer "maar toch een te lastige situatie" OF wil hij echt met je verder.

( persoonlijk is mij dit een keer met een vrouw overkomen, ik wil nog wel eens even wachten met de directe seks, kijken hoe het gaat. Maar toen we het alle twee wilden uiteraard niet tegen gehouden door 'principes' ... )

Wat is het nou dat je ECHT wilt weten? ;)
Je gaat hiet een beetje off topic, ik wilde weten wat de signalen zijn dat een man niet te vertrouwen is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')