Denk het wel vlees hey net als rosbiefquote:Op zondag 8 mei 2011 16:53 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Over karbonades gesproken...
Vinden players dat lekker?Gehehehe.
Oh? Vertel, storen mannen zich stiekem er aan als ze moeten betalen, maar het niet oke vinden als een vrouw betaald, omdat ze zich dan op hun tenen getrapt voelen?quote:
Uhmzz ja beetje wel, had ooit een datequote:Op zondag 8 mei 2011 16:55 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Oh? Vertel, storen mannen zich stiekem er aan als ze moeten betalen, maar het niet oke vinden als een vrouw betaald, omdat ze zich dan op hun tenen getrapt voelen?
Tell me alllll
Precies. Als jij betaalt, voelen zij zich minder mannelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 16:55 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Oh? Vertel, storen mannen zich stiekem er aan als ze moeten betalen, maar het niet oke vinden als een vrouw betaald, omdat ze zich dan op hun tenen getrapt voelen?
Tell me alllll
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:56 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Precies. Als jij betaalt, voelen zij zich minder mannelijk
Het versieren. Daar hadden we toch over.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:53 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Naja! hoe bedoel je dat? Als je hem bovenop laat zijn? Of wat bedoel je met hem "het werk laten doen"?
Ik geloof het wel, het had alleen ook sarcastisch kunnen zijn. Voor veel mannen is seks namelijk wel een ding.quote:
Oh okquote:Op zondag 8 mei 2011 16:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het versieren. Daar hadden we toch over.
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:
je herkent hem aan zijn genitale wratjes
Dat jagen probeer ik een beetje aan het lerenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:57 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Oh ok.
Ja, maar dat vind ik niet echt "werk", hij jaagt toch op dat wat hij wil?
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat jagen probeer ik een beetje aan het leren
valt niet mee
Voor je het weet ben je weer een player
Als je alles wat vrouwen beweren over versieren serieus neemt, weet je gelijk wat men bedoeld met vrouwen logica.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat jagen probeer ik een beetje aan het leren
valt niet mee
Voor je het weet ben je weer een player
Aah oke dank uquote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je alles wat vrouwen beweren over versieren serieus neemt, weet je gelijk wat men bedoeld met vrouwen logica.
Wat voor mannen zijn onzeker dan,quote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef Geerd het volgende:
Lol sommige mannen zijn ook gewoon onzeker en durven ook niks hoor
Klopt. Maar om zich toch zeker voor te doen (een harde vrouwen eis) gaan mannen doen alsof. Daardoor krijgt al dat wezenloze macho gedrag.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef Geerd het volgende:
Lol sommige mannen zijn ook gewoon onzeker en durven ook niks hoor
Hoi zeggen, terug kijken etc maar niks ondernemen beetje lachen maar bij zijn vrienden blijft als je dan er heen gaat en zegt goh biertje ?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Wat voor mannen zijn onzeker dan,
En hoe kun je aan een man zien of hij onzeker is?
Tis lekker, en belangrijk in een relatie, maar voor mij geen reden om te gaan playeren.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:57 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, het had alleen ook sarcastisch kunnen zijn. Voor veel mannen is seks namelijk wel een ding.
Jup zie het vaak beetje jammerquote:Op zondag 8 mei 2011 17:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Klopt. Maar om je toch zeker voor te doen (een harde vrouwen eis) gaan mannen doen alsof. Daardoor krijgt al de wezenloze macho gedrag.
En dan onzekerheid in combinatie met een macho arrogante vriendengroep, wat voor gedrag is dan het resultaat?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoi zeggen, terug kijken etc maar niks ondernemen beetje lachen maar bij zijn vrienden blijft als je dan er heen gaat en zegt goh biertje ?
kat in bakkie
Vrij globaal dan
Vrijwel ieder man is onzeker en dat wordt minder en minder met leeftijd en ervaring. Geeks zijn vaak onzeker wat betreft vrouwen. Maar ook andere types.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Wat voor mannen zijn onzeker dan,
En hoe kun je aan een man zien of hij onzeker is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |