Nou elke dag even deze vorm van lichaamsbeweging doen dan past je jurkje zo weerquote:Op zondag 8 mei 2011 13:01 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Mooi, ik heb gister nog wel gebatst, dus dat zijn zeker weer 400 cal.
400 cal. voor de man ja. Jij ligt alleen op je rug...quote:Op zondag 8 mei 2011 13:01 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Mooi, ik heb gister nog wel gebatst, dus dat zijn zeker weer 400 cal.
Ja, die wil dat we nu allemaal gaan smeken om foto's....nou, lekker niet dusquote:
Nee nooit. Mijn jurkjes zijn nooit zo kort dat wanneer m'n kont een beetje groeit, hij er opeens onderuit floept.quote:
That's it. Ik ben echt klaar met jou. Komter uit danquote:Op zondag 8 mei 2011 13:22 schreef Weissman het volgende:
De naam van TS kunnen we toevoegen aan het lijstje aandachtshoeren:
1.GLC ( zij is DÉ aandachtshoer )
2. linpunt
3. Phantomees
4. cherishable
5.Quickie_Brat
6. Yvonne
7. Socios
8. ??
Komt goed schatjequote:Op zondag 8 mei 2011 13:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
That's it. Ik ben echt klaar met jou. Komter uit dan
gelukkig maarquote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee nooit. Mijn jurkjes zijn nooit zo kort dat wanneer m'n kont een beetje groeit, hij er opeens onderuit floept.
Dan is je jurkje bij voorbaat al te kort.
hangt er van af, maar om ze nou aan iedereen te showen in een te kort jurkje is ook zo wat toch?quote:
Moet kunnen. Doen die antiliaanse chicks toch ook altijdquote:Op zondag 8 mei 2011 13:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hangt er van af, maar om ze nou aan iedereen te showen in een te kort jurkje is ook zo wat toch?
daar krijg ik geen stijfje van hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 13:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Moet kunnen. Doen die antiliaanse chicks toch ook altijd
Ken je klassiekers, noobquote:Op zondag 8 mei 2011 13:38 schreef Krantenman het volgende:
Chanant is het wel, Frans proberen te spreken als je er niks van kent.
newfagquote:Op zondag 8 mei 2011 13:38 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Chanant is het wel, Frans proberen te spreken als je er niks van kent.
Een GLC die OT reageertquote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hey, maar ff ontopic. Het is altijd kut als je kleding op een of andere manier niet meer past.
Terechte klacht dus.
Jawel hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:47 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Die is nog geen 18 of wel? xd
weetniet zeker
Nee dat was ik niet. Dat was een neg0r.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:56 schreef zarGon het volgende:
Zeg Bonnie, jij had foto's gepost in S&G, toch?
maakt dat uit dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:47 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Die is nog geen 18 of wel? xd
weetniet zeker
Nauwelijks. Echter is het cancerstoer om chanant ipv genant te zeggen. Dan ben je baas. Een eckte baas.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:07 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ohhh heb ik iets gemist dan? Enlighten me please.
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een GLC die OT reageertde wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ik verkoop mijn kont ook altijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:55 schreef Quickie_Brat het volgende:
FFUUU!!![]()
![]()
![]()
Tis fuckingz0r lekker weer, dus ik denk: ik trek dat ene leuke zomerjurkje weer eens aan..... Is blijkbaar mijn kont zodanig gegroeid de laatste maanden dat hij nauwelijks over mijn billen valtEn nu issie dus te kort.
Voordeel is wel: als ik ergens mijn kont wil gaan verkopen is het wèl weer een zeer geschikt jurkje.
Geen pics. Nee. Gewoon niet. Use your imagination.
kun je een foto van je tette posten zodat ik die kan vergelijken met de denkbeeldige foto van jou kont?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
Dikke KONT. Alleen mijn kont he? ALLEEN MIJN KONT!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Moet kunnen. Doen die antiliaanse chicks toch ook altijd
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:36 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Je eerste goede post. Het is wel Antilliaans, maar dat weten ze zelf ook niet.
Je obsessie wordt nu wel heel erg he kneusje.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:37 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Jij houdt toch alleen van mannelijke anussen?
Als jij het zegt, paljas!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je obsessie wordt nu wel heel erg he kneusje.
Je bent Fanta-Stick, Paul, HSG-BOMBER en PiRANiA vergeten.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:22 schreef Weissman het volgende:
De naam van TS kunnen we toevoegen aan het lijstje aandachtshoeren:
1.GLC ( zij is DÉ aandachtshoer )
2. linpunt
3. Phantomees
4. cherishable
5.Quickie_Brat
6. Yvonne
7. Socios
8. ??
Kunnen we gelijk je moeder erbij zetten.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
Je bent Fanta-Stick, Paul, HSG-BOMBER en PiRANiA vergeten.
En die poolse oostblokker.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
En mij.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee ze vechten om een stuk spaghettiquote:Op zondag 8 mei 2011 15:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Een zoenend stelletje dat eigenlijk boos op elkaar is
En over andere users gaan klagen dat ze sc veroorzaken. Man o man.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik heb ruzie met m'n domme vriendje en nu verveel ik me
Camseks?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik heb ruzie met m'n domme vriendje en nu verveel ik me
Je zat te wachten met die post he.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:19 schreef cherishable het volgende:
[..]
En over andere users gaan klagen dat ze sc veroorzaken. Man o man.
Nee, ik klaag over users die zelf slowchatten en het dan gaat reporten in Feedback.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:19 schreef cherishable het volgende:
[..]
En over andere users gaan klagen dat ze sc veroorzaken. Man o man.
Wat nou alleen je kont, dat is 1 van de 2 dingen die goed moeten zijn aan een vrouw, het andere zijn tieten. Oh ja er is misschien nog een 3e punt, ze moet ook geen korte en pittige rotkop hebbenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
![]()
Tuurlijk wel, als ie eenmaal over het dikke gedeelte is dan welquote:Op zondag 8 mei 2011 15:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat rokje krijgt ze alleen nooit dicht
Jaloers.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat rokje krijgt ze alleen nooit dicht
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ie eenmaal over het dikke gedeelte is dan wel
Mn moeder heeft geen internet, ga jij nu maar eerst sporten en daarna nieuwe S&G fotos maken.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk je moeder erbij zetten.
Sorry, die was ik inderdaad vergeten. Vossss ook trouwens.quote:
Op je teentjes getrapt omdat ik niks meer tegen je heb gezegd?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
Mn moeder heeft geen internet, ga jij nu maar eerst sporten en daarna nieuwe S&G fotos maken.
.
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt omdat ik niks meer tegen je heb gezegd?
Het ging hier over een dikke kont, daar heeft dat uitpuilende vet weinig mee te makenquote:
Dat ga ik ook doen!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:45 schreef vergetenliefde het volgende:
Of een niet doorschijnende legging.
en dan hakken aan, dan lijken je benen langer en slanker.
Wat?quote:
Zeggen ze allemaalquote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
![]()
Ja, we weten hoe billen eruit zien.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:50 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geil he?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:52 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Ja, we weten hoe billen eruit zien.
Geen Engels kunnen.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
not really.
If that's how good life gets for some people....
dan heb ik medelijden met ze.
Volgens mij ben jij jelly...want dat zijn mooie billen.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
not really.
wat is jelly?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij jelly...want dat zijn mooie billen.
Mij in zo'n lijstje met mongooltjes zetten.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
Jelly= Jealous. Moet je bi zijn om als vrouw zijnde naar andere vrouwen te kijken?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
wat is jelly?
natuurlijk zijn het mooie billen, maar ik ben niet bi,
en verder word ik best misselijk van deze lust georienteerde maatschappij.
Maak dan geen topic aan, doos.quote:Geen pics. Nee. Gewoon niet. Use your imagination.
Chai. Immer waarheden.quote:
Hmm...quote:Op zondag 8 mei 2011 17:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen me imagination bij jou
Hij zei: "geil" he, ik zei "nee". Niet omdat ik er niet naar keek, maar omdat het me niet opwindt.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jelly= Jealous. Moet je bi zijn om als vrouw zijnde naar andere vrouwen te kijken?
Ik ben net misselijk geworden door brinta..
Slechte troll dit.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
not really.
Hahah, says who?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Hahah, says who?
wie ben jij? Je stelt niks voor man. Je zou nooit iemand met zo'n ass als op het plaatje kunnen krijgen. Iemand met een dikke ass trouwens ook niet
Beter stop jij met Engels pratenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Hahah, says who?
wie ben jij? Je stelt niks voor man. Je zou nooit iemand met zo'n ass als op het plaatje kunnen krijgen. Iemand met een dikke ass trouwens ook niet
Ik haal ze wel voor je schatjequote:Op zondag 8 mei 2011 17:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naar beneden lopen want daar zit visite
Kom maar bij mij etenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naar beneden lopen want daar zit visite
ja en ik kan geen engels :Squote:Op zondag 8 mei 2011 17:34 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Oh sorry, kom je van het platteland of wat?
Ja laten we vechten om GLC. mss geeft dat haar voldoende voldoening en kapt ze met haar aandachtstopicsquote:
Dan wordt KLB een stuk minder leuk. Ik bedoel, neem dit topic nou. Als ik deze had geopend zaten we allang aan het einde van deel 2quote:Op zondag 8 mei 2011 17:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja laten we vechten om GLC. mss geeft dat haar voldoende voldoening en kapt ze met haar aandachtstopics
Kwaliteit over kwantiteit.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dan wordt KLB een stuk minder leuk. Ik bedoel, neem dit topic nou. Als ik deze had geopend zaten we allang aan het einde van deel 2
Bitch, pleasequote:Op zondag 8 mei 2011 17:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dan wordt KLB een stuk minder leuk. Ik bedoel, neem dit topic nou. Als ik deze had geopend zaten we allang aan het einde van deel 2
via pm, chicks doen datquote:Op zondag 8 mei 2011 18:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo'n foto van haar?
Die heeft ze zelf gepostquote:Op zondag 8 mei 2011 18:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo'n foto van haar?
Ik vind met pit lekkerderquote:Op zondag 8 mei 2011 19:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
I've got them...pitloze van de appie.
Mensen die sigaretjes rokenquote:
Valt best mee hoor. Ik vind het erger dat ze shag rooktquote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef TwyLight het volgende:
Inderdaad vrij uit de klauwen gewassen achterwerk
quote:
ontopicquote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt best mee hoor. Ik vind het erger dat ze shag rookt
Met een fokster seks willen hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:57 schreef remlof het volgende:
Kijk TS nou:
[ afbeelding ]
[/quote[quote]Op zondag 8 mei 2011 18:29 schreef epicbeardman het volgende:
Van seks val je goed af, zullen we vanavond even afspreken? :-D
QFT.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Kont kan niet te dik zijn, en jurkjes niet te kort.
Kan iemand de fok.rar updaten?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef chroestjov het volgende:
Zoek de verschillen;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
achteraan aan sluitenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef ScreamforyourCream het volgende:
TS, waar woon je? Ik wil je keihard van achteren penetreren!
Waarom waarom.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef vergetenliefde het volgende:
oH oh, waarom houden mannen toch zo van overtollig vet op de bips.
als dit niet het geval was dan had ik nooit chocolade en broodjes en al die goddelijke calorierijke etenswaren kunnen eten zoals nu maar had ik op sla geleefdquote:
Haha, jij bent dik!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
als dit niet het geval was dan had ik nooit chocolade en broodjes en al die goddelijke calorierijke etenswaren kunnen eten zoals nu maar had ik op sla geleefd
edit - als dit niet het geval was had ik nog steeds gegeten wat ik wildeWant waarom een graatje zijn en jezelf uithongeren voor iemand anders.
pics?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Nee..ik hou van eten maar ik sport ook.
Hmmmmm, interesting...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Nee..ik hou van eten maar ik sport ook.
Shagrokende holbewoner zonder enige aantrekkelijkheid.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef chroestjov het volgende:
Zoek de verschillen;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverju MOARquote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef chroestjov het volgende:
Zoek de verschillen;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Shagrokende holbewoner zonder enige aantrekkelijkheid.
Welnee, dat is ze heul niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Queque het volgende:
TS is wel stil nu ze weet dat iedereen haar een dikke shagrokende holbewoner vindt.
haha wil je mn sixpack zien danquote:
Ze wil niet beroofd worden denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef Hakki het volgende:
[..]
haha wil je mn sixpack zien danwoon je in rotterdam?
Zo, kijk deze sjieke player eens bezig zijn dan!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef Hakki het volgende:
[..]
Hoeveel bench je?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef Hakki het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen:quote:
trian meestal met 60quote:
ja meestal 2x per week naast boksenquote:
sowieso zo'n spriet 5 kg reps en dan zeggen :ja ik doe het heel veelquote:
stoer doen met 60kg benches en een week lang niet kunnen bewegen en vervolgens denken te gainen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef Hakki het volgende:
[..]
sowieso zo'n spriet 5 kg reps en dan zeggen :ja ik doe het heel veel![]()
115 DLquote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
stoer doen met 60kg benches en een week lang niet kunnen bewegen en vervolgens denken te gainen.
Gast, serieus.
De plek waar haar slipje zit, zie je echt zo'n opbolling van uitstekende schaamlippen en dat vind ik al hetero vrouw niet geil, srryquote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wat is hier precies zo weerzinwekkend aan?
wat zijn schaamlippen? kan jij mij dat uitleggen, ben nog niet zo oudquote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
De plek waar haar slipje zit, zie je echt zo'n opbolling van uitstekende schaamlippen en dat vind ik al hetero vrouw niet geil, srry
Daar zou ik graag mijn tong tussen willen stekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
Rot op!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
wat zijn schaamlippen? kan jij mij dat uitleggen, ben nog niet zo oud
Graag wat meer respect, voor de wat jongere fokkers.quote:
hahahahahahaquote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef Hakki het volgende:
volgende keer in een spoiler graag. familie kijkt mee.
Ben jij dat echt dan?quote:
Aangezien je een vrouw bent geven we werkelijk geen ene ruk om je mening.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
De plek waar haar slipje zit, zie je echt zo'n opbolling van uitstekende schaamlippen en dat vind ik al hetero vrouw niet geil, srry
Nou ja zeg. Geen ene ruk?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Aangezien je een vrouw bent geven we werkelijk geen ene ruk om je mening.
Meer pics please.
jaloerse nijlpaardquote:
Waar is mijn broodje ham vrouw!quote:
Idd. Nu allemaal niks meer zeggen en dood laten bloedenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef Gerecycleerd het volgende:
Waarom krijgt deze topic zoveel aandacht
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Welke van de inmiddels 932840924 geplaatste foto's?
Die met die dikke billen.
[..]
Dat lelijke nijlpaard vermoed ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Zou je haar wel doen dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Ze is bezig met mijn broodje ham.quote:
[..]
... wat een faal. Ga gewoon weg.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik niet op vrouwen geil?
Ok, dan post ik wel een man hier die ik lekker vind, kijken of jij dan disgusted ben van een seksuele pose van een andere man, tenzij je bi of gay bent natuurlijk.
Is dit echt TSquote:
jmmrquote:
Een varken zegt ie netquote:
haha ik stuur zo wel fotootje van mezelfquote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik niet op vrouwen geil?
Ok, dan post ik wel een man hier die ik lekker vind, kijken of jij dan disgusted ben van een seksuele pose van een andere man, tenzij je bi of gay bent natuurlijk.
je mag wel langskomen hoor , m ag je alleen niet eten, ahahahaquote:
wat is dit voor slecht humorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Hakki het volgende:
[..]
je mag wel langskomen hoor , m ag je alleen niet eten, ahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |