Slechte troll dit.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
not really.
If that's how good life gets for some people....
dan heb ik medelijden met ze.
Hahah, says who?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Hahah, says who?
wie ben jij? Je stelt niks voor man. Je zou nooit iemand met zo'n ass als op het plaatje kunnen krijgen. Iemand met een dikke ass trouwens ook niet
Beter stop jij met Engels pratenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Hahah, says who?
wie ben jij? Je stelt niks voor man. Je zou nooit iemand met zo'n ass als op het plaatje kunnen krijgen. Iemand met een dikke ass trouwens ook niet
Ik haal ze wel voor je schatjequote:Op zondag 8 mei 2011 17:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naar beneden lopen want daar zit visite
Kom maar bij mij etenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naar beneden lopen want daar zit visite
ja en ik kan geen engels :Squote:Op zondag 8 mei 2011 17:34 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Oh sorry, kom je van het platteland of wat?
Ja laten we vechten om GLC. mss geeft dat haar voldoende voldoening en kapt ze met haar aandachtstopicsquote:
Dan wordt KLB een stuk minder leuk. Ik bedoel, neem dit topic nou. Als ik deze had geopend zaten we allang aan het einde van deel 2quote:Op zondag 8 mei 2011 17:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja laten we vechten om GLC. mss geeft dat haar voldoende voldoening en kapt ze met haar aandachtstopics
Kwaliteit over kwantiteit.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dan wordt KLB een stuk minder leuk. Ik bedoel, neem dit topic nou. Als ik deze had geopend zaten we allang aan het einde van deel 2
Bitch, pleasequote:Op zondag 8 mei 2011 17:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dan wordt KLB een stuk minder leuk. Ik bedoel, neem dit topic nou. Als ik deze had geopend zaten we allang aan het einde van deel 2
via pm, chicks doen datquote:Op zondag 8 mei 2011 18:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo'n foto van haar?
Die heeft ze zelf gepostquote:Op zondag 8 mei 2011 18:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo'n foto van haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |