Moet kunnen. Doen die antiliaanse chicks toch ook altijdquote:Op zondag 8 mei 2011 13:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hangt er van af, maar om ze nou aan iedereen te showen in een te kort jurkje is ook zo wat toch?
daar krijg ik geen stijfje van hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 13:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Moet kunnen. Doen die antiliaanse chicks toch ook altijd
Ken je klassiekers, noobquote:Op zondag 8 mei 2011 13:38 schreef Krantenman het volgende:
Chanant is het wel, Frans proberen te spreken als je er niks van kent.
newfagquote:Op zondag 8 mei 2011 13:38 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Chanant is het wel, Frans proberen te spreken als je er niks van kent.
Een GLC die OT reageertquote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hey, maar ff ontopic. Het is altijd kut als je kleding op een of andere manier niet meer past.
Terechte klacht dus.
Jawel hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:47 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Die is nog geen 18 of wel? xd
weetniet zeker
Nee dat was ik niet. Dat was een neg0r.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:56 schreef zarGon het volgende:
Zeg Bonnie, jij had foto's gepost in S&G, toch?
maakt dat uit dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:47 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Die is nog geen 18 of wel? xd
weetniet zeker
Nauwelijks. Echter is het cancerstoer om chanant ipv genant te zeggen. Dan ben je baas. Een eckte baas.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:07 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ohhh heb ik iets gemist dan? Enlighten me please.
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een GLC die OT reageertde wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ik verkoop mijn kont ook altijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:55 schreef Quickie_Brat het volgende:
FFUUU!!![]()
![]()
![]()
Tis fuckingz0r lekker weer, dus ik denk: ik trek dat ene leuke zomerjurkje weer eens aan..... Is blijkbaar mijn kont zodanig gegroeid de laatste maanden dat hij nauwelijks over mijn billen valtEn nu issie dus te kort.
Voordeel is wel: als ik ergens mijn kont wil gaan verkopen is het wčl weer een zeer geschikt jurkje.
Geen pics. Nee. Gewoon niet. Use your imagination.
kun je een foto van je tette posten zodat ik die kan vergelijken met de denkbeeldige foto van jou kont?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
Dikke KONT. Alleen mijn kont he? ALLEEN MIJN KONT!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Moet kunnen. Doen die antiliaanse chicks toch ook altijd
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:36 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Je eerste goede post. Het is wel Antilliaans, maar dat weten ze zelf ook niet.
Je obsessie wordt nu wel heel erg he kneusje.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:37 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Jij houdt toch alleen van mannelijke anussen?
Als jij het zegt, paljas!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je obsessie wordt nu wel heel erg he kneusje.
Je bent Fanta-Stick, Paul, HSG-BOMBER en PiRANiA vergeten.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:22 schreef Weissman het volgende:
De naam van TS kunnen we toevoegen aan het lijstje aandachtshoeren:
1.GLC ( zij is DÉ aandachtshoer )
2. linpunt
3. Phantomees
4. cherishable
5.Quickie_Brat
6. Yvonne
7. Socios
8. ??
Kunnen we gelijk je moeder erbij zetten.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
Je bent Fanta-Stick, Paul, HSG-BOMBER en PiRANiA vergeten.
En die poolse oostblokker.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
En mij.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee ze vechten om een stuk spaghettiquote:Op zondag 8 mei 2011 15:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Een zoenend stelletje dat eigenlijk boos op elkaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |