Nee nooit. Mijn jurkjes zijn nooit zo kort dat wanneer m'n kont een beetje groeit, hij er opeens onderuit floept.quote:
That's it. Ik ben echt klaar met jou. Komter uit danquote:Op zondag 8 mei 2011 13:22 schreef Weissman het volgende:
De naam van TS kunnen we toevoegen aan het lijstje aandachtshoeren:
1.GLC ( zij is DÉ aandachtshoer )
2. linpunt
3. Phantomees
4. cherishable
5.Quickie_Brat
6. Yvonne
7. Socios
8. ??
Komt goed schatjequote:Op zondag 8 mei 2011 13:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
That's it. Ik ben echt klaar met jou. Komter uit dan
gelukkig maarquote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee nooit. Mijn jurkjes zijn nooit zo kort dat wanneer m'n kont een beetje groeit, hij er opeens onderuit floept.
Dan is je jurkje bij voorbaat al te kort.
hangt er van af, maar om ze nou aan iedereen te showen in een te kort jurkje is ook zo wat toch?quote:
Moet kunnen. Doen die antiliaanse chicks toch ook altijdquote:Op zondag 8 mei 2011 13:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hangt er van af, maar om ze nou aan iedereen te showen in een te kort jurkje is ook zo wat toch?
daar krijg ik geen stijfje van hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 13:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Moet kunnen. Doen die antiliaanse chicks toch ook altijd
Ken je klassiekers, noobquote:Op zondag 8 mei 2011 13:38 schreef Krantenman het volgende:
Chanant is het wel, Frans proberen te spreken als je er niks van kent.
newfagquote:Op zondag 8 mei 2011 13:38 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Chanant is het wel, Frans proberen te spreken als je er niks van kent.
Een GLC die OT reageertquote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hey, maar ff ontopic. Het is altijd kut als je kleding op een of andere manier niet meer past.
Terechte klacht dus.
Jawel hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:47 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Die is nog geen 18 of wel? xd
weetniet zeker
Nee dat was ik niet. Dat was een neg0r.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:56 schreef zarGon het volgende:
Zeg Bonnie, jij had foto's gepost in S&G, toch?
maakt dat uit dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:47 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Die is nog geen 18 of wel? xd
weetniet zeker
Nauwelijks. Echter is het cancerstoer om chanant ipv genant te zeggen. Dan ben je baas. Een eckte baas.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:07 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ohhh heb ik iets gemist dan? Enlighten me please.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |