En over andere users gaan klagen dat ze sc veroorzaken. Man o man.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik heb ruzie met m'n domme vriendje en nu verveel ik me
Camseks?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik heb ruzie met m'n domme vriendje en nu verveel ik me
Je zat te wachten met die post he.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:19 schreef cherishable het volgende:
[..]
En over andere users gaan klagen dat ze sc veroorzaken. Man o man.
Nee, ik klaag over users die zelf slowchatten en het dan gaat reporten in Feedback.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:19 schreef cherishable het volgende:
[..]
En over andere users gaan klagen dat ze sc veroorzaken. Man o man.
Wat nou alleen je kont, dat is 1 van de 2 dingen die goed moeten zijn aan een vrouw, het andere zijn tieten. Oh ja er is misschien nog een 3e punt, ze moet ook geen korte en pittige rotkop hebbenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
Dikke KONT. Alleen mijn kont he? ALLEEN MIJN KONT!!![]()
![]()
![]()
Tuurlijk wel, als ie eenmaal over het dikke gedeelte is dan welquote:Op zondag 8 mei 2011 15:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat rokje krijgt ze alleen nooit dicht
Jaloers.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat rokje krijgt ze alleen nooit dicht
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ie eenmaal over het dikke gedeelte is dan wel
Mn moeder heeft geen internet, ga jij nu maar eerst sporten en daarna nieuwe S&G fotos maken.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk je moeder erbij zetten.
Sorry, die was ik inderdaad vergeten. Vossss ook trouwens.quote:
Op je teentjes getrapt omdat ik niks meer tegen je heb gezegd?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
Mn moeder heeft geen internet, ga jij nu maar eerst sporten en daarna nieuwe S&G fotos maken.
.
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt omdat ik niks meer tegen je heb gezegd?
Het ging hier over een dikke kont, daar heeft dat uitpuilende vet weinig mee te makenquote:
Dat ga ik ook doen!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:45 schreef vergetenliefde het volgende:
Of een niet doorschijnende legging.
en dan hakken aan, dan lijken je benen langer en slanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |