quote:Op zondag 8 mei 2011 13:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een GLC die OT reageertde wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ik verkoop mijn kont ook altijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:55 schreef Quickie_Brat het volgende:
FFUUU!!![]()
![]()
![]()
Tis fuckingz0r lekker weer, dus ik denk: ik trek dat ene leuke zomerjurkje weer eens aan..... Is blijkbaar mijn kont zodanig gegroeid de laatste maanden dat hij nauwelijks over mijn billen valtEn nu issie dus te kort.
Voordeel is wel: als ik ergens mijn kont wil gaan verkopen is het wèl weer een zeer geschikt jurkje.
Geen pics. Nee. Gewoon niet. Use your imagination.
kun je een foto van je tette posten zodat ik die kan vergelijken met de denkbeeldige foto van jou kont?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
Dikke KONT. Alleen mijn kont he? ALLEEN MIJN KONT!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Moet kunnen. Doen die antiliaanse chicks toch ook altijd
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:36 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Je eerste goede post. Het is wel Antilliaans, maar dat weten ze zelf ook niet.
Je obsessie wordt nu wel heel erg he kneusje.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:37 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Jij houdt toch alleen van mannelijke anussen?
Als jij het zegt, paljas!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je obsessie wordt nu wel heel erg he kneusje.
Je bent Fanta-Stick, Paul, HSG-BOMBER en PiRANiA vergeten.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:22 schreef Weissman het volgende:
De naam van TS kunnen we toevoegen aan het lijstje aandachtshoeren:
1.GLC ( zij is DÉ aandachtshoer )
2. linpunt
3. Phantomees
4. cherishable
5.Quickie_Brat
6. Yvonne
7. Socios
8. ??
Kunnen we gelijk je moeder erbij zetten.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
Je bent Fanta-Stick, Paul, HSG-BOMBER en PiRANiA vergeten.
En die poolse oostblokker.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
En mij.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee ze vechten om een stuk spaghettiquote:Op zondag 8 mei 2011 15:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Een zoenend stelletje dat eigenlijk boos op elkaar is
En over andere users gaan klagen dat ze sc veroorzaken. Man o man.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik heb ruzie met m'n domme vriendje en nu verveel ik me
Camseks?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik heb ruzie met m'n domme vriendje en nu verveel ik me
Je zat te wachten met die post he.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:19 schreef cherishable het volgende:
[..]
En over andere users gaan klagen dat ze sc veroorzaken. Man o man.
Nee, ik klaag over users die zelf slowchatten en het dan gaat reporten in Feedback.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:19 schreef cherishable het volgende:
[..]
En over andere users gaan klagen dat ze sc veroorzaken. Man o man.
Wat nou alleen je kont, dat is 1 van de 2 dingen die goed moeten zijn aan een vrouw, het andere zijn tieten. Oh ja er is misschien nog een 3e punt, ze moet ook geen korte en pittige rotkop hebbenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
Dikke KONT. Alleen mijn kont he? ALLEEN MIJN KONT!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |