Ik verkoop mijn kont ook altijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:55 schreef Quickie_Brat het volgende:
FFUUU!!![]()
![]()
![]()
Tis fuckingz0r lekker weer, dus ik denk: ik trek dat ene leuke zomerjurkje weer eens aan..... Is blijkbaar mijn kont zodanig gegroeid de laatste maanden dat hij nauwelijks over mijn billen valtEn nu issie dus te kort.
Voordeel is wel: als ik ergens mijn kont wil gaan verkopen is het wèl weer een zeer geschikt jurkje.
Geen pics. Nee. Gewoon niet. Use your imagination.
kun je een foto van je tette posten zodat ik die kan vergelijken met de denkbeeldige foto van jou kont?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
Dikke KONT. Alleen mijn kont he? ALLEEN MIJN KONT!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Moet kunnen. Doen die antiliaanse chicks toch ook altijd
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:36 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Je eerste goede post. Het is wel Antilliaans, maar dat weten ze zelf ook niet.
Je obsessie wordt nu wel heel erg he kneusje.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:37 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Jij houdt toch alleen van mannelijke anussen?
Als jij het zegt, paljas!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je obsessie wordt nu wel heel erg he kneusje.
Je bent Fanta-Stick, Paul, HSG-BOMBER en PiRANiA vergeten.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:22 schreef Weissman het volgende:
De naam van TS kunnen we toevoegen aan het lijstje aandachtshoeren:
1.GLC ( zij is DÉ aandachtshoer )
2. linpunt
3. Phantomees
4. cherishable
5.Quickie_Brat
6. Yvonne
7. Socios
8. ??
Kunnen we gelijk je moeder erbij zetten.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
Je bent Fanta-Stick, Paul, HSG-BOMBER en PiRANiA vergeten.
En die poolse oostblokker.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
En mij.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee ze vechten om een stuk spaghettiquote:Op zondag 8 mei 2011 15:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Een zoenend stelletje dat eigenlijk boos op elkaar is
En over andere users gaan klagen dat ze sc veroorzaken. Man o man.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik heb ruzie met m'n domme vriendje en nu verveel ik me
Camseks?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik heb ruzie met m'n domme vriendje en nu verveel ik me
Je zat te wachten met die post he.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:19 schreef cherishable het volgende:
[..]
En over andere users gaan klagen dat ze sc veroorzaken. Man o man.
Nee, ik klaag over users die zelf slowchatten en het dan gaat reporten in Feedback.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:19 schreef cherishable het volgende:
[..]
En over andere users gaan klagen dat ze sc veroorzaken. Man o man.
Wat nou alleen je kont, dat is 1 van de 2 dingen die goed moeten zijn aan een vrouw, het andere zijn tieten. Oh ja er is misschien nog een 3e punt, ze moet ook geen korte en pittige rotkop hebbenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
![]()
Tuurlijk wel, als ie eenmaal over het dikke gedeelte is dan welquote:Op zondag 8 mei 2011 15:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat rokje krijgt ze alleen nooit dicht
Jaloers.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dat rokje krijgt ze alleen nooit dicht
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ie eenmaal over het dikke gedeelte is dan wel
Mn moeder heeft geen internet, ga jij nu maar eerst sporten en daarna nieuwe S&G fotos maken.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk je moeder erbij zetten.
Sorry, die was ik inderdaad vergeten. Vossss ook trouwens.quote:
Op je teentjes getrapt omdat ik niks meer tegen je heb gezegd?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
Mn moeder heeft geen internet, ga jij nu maar eerst sporten en daarna nieuwe S&G fotos maken.
.
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt omdat ik niks meer tegen je heb gezegd?
Het ging hier over een dikke kont, daar heeft dat uitpuilende vet weinig mee te makenquote:
Dat ga ik ook doen!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:45 schreef vergetenliefde het volgende:
Of een niet doorschijnende legging.
en dan hakken aan, dan lijken je benen langer en slanker.
Wat?quote:
Zeggen ze allemaalquote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
![]()
Ja, we weten hoe billen eruit zien.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:50 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geil he?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:52 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Ja, we weten hoe billen eruit zien.
Geen Engels kunnen.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
not really.
If that's how good life gets for some people....
dan heb ik medelijden met ze.
Volgens mij ben jij jelly...want dat zijn mooie billen.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
not really.
wat is jelly?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij jelly...want dat zijn mooie billen.
Mij in zo'n lijstje met mongooltjes zetten.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:44 schreef Chinless het volgende:
[..]
Jelly= Jealous. Moet je bi zijn om als vrouw zijnde naar andere vrouwen te kijken?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
wat is jelly?
natuurlijk zijn het mooie billen, maar ik ben niet bi,
en verder word ik best misselijk van deze lust georienteerde maatschappij.
Maak dan geen topic aan, doos.quote:Geen pics. Nee. Gewoon niet. Use your imagination.
Chai. Immer waarheden.quote:
Hmm...quote:Op zondag 8 mei 2011 17:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen me imagination bij jou
Hij zei: "geil" he, ik zei "nee". Niet omdat ik er niet naar keek, maar omdat het me niet opwindt.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jelly= Jealous. Moet je bi zijn om als vrouw zijnde naar andere vrouwen te kijken?
Ik ben net misselijk geworden door brinta..
Slechte troll dit.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
not really.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |