Mensen die sigaretjes rokenquote:
Valt best mee hoor. Ik vind het erger dat ze shag rooktquote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef TwyLight het volgende:
Inderdaad vrij uit de klauwen gewassen achterwerk
quote:
ontopicquote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt best mee hoor. Ik vind het erger dat ze shag rookt
Met een fokster seks willen hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:57 schreef remlof het volgende:
Kijk TS nou:
[ afbeelding ]
[/quote[quote]Op zondag 8 mei 2011 18:29 schreef epicbeardman het volgende:
Van seks val je goed af, zullen we vanavond even afspreken? :-D
QFT.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Kont kan niet te dik zijn, en jurkjes niet te kort.
Kan iemand de fok.rar updaten?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef chroestjov het volgende:
Zoek de verschillen;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
achteraan aan sluitenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef ScreamforyourCream het volgende:
TS, waar woon je? Ik wil je keihard van achteren penetreren!
Waarom waarom.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef vergetenliefde het volgende:
oH oh, waarom houden mannen toch zo van overtollig vet op de bips.
als dit niet het geval was dan had ik nooit chocolade en broodjes en al die goddelijke calorierijke etenswaren kunnen eten zoals nu maar had ik op sla geleefdquote:
Haha, jij bent dik!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
als dit niet het geval was dan had ik nooit chocolade en broodjes en al die goddelijke calorierijke etenswaren kunnen eten zoals nu maar had ik op sla geleefd
edit - als dit niet het geval was had ik nog steeds gegeten wat ik wildeWant waarom een graatje zijn en jezelf uithongeren voor iemand anders.
pics?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Nee..ik hou van eten maar ik sport ook.
Hmmmmm, interesting...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Nee..ik hou van eten maar ik sport ook.
Shagrokende holbewoner zonder enige aantrekkelijkheid.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef chroestjov het volgende:
Zoek de verschillen;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverju MOARquote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef chroestjov het volgende:
Zoek de verschillen;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:00 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Shagrokende holbewoner zonder enige aantrekkelijkheid.
Welnee, dat is ze heul niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Queque het volgende:
TS is wel stil nu ze weet dat iedereen haar een dikke shagrokende holbewoner vindt.
haha wil je mn sixpack zien danquote:
Ze wil niet beroofd worden denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef Hakki het volgende:
[..]
haha wil je mn sixpack zien danwoon je in rotterdam?
Zo, kijk deze sjieke player eens bezig zijn dan!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef Hakki het volgende:
[..]
Hoeveel bench je?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef Hakki het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen:quote:
trian meestal met 60quote:
ja meestal 2x per week naast boksenquote:
sowieso zo'n spriet 5 kg reps en dan zeggen :ja ik doe het heel veelquote:
stoer doen met 60kg benches en een week lang niet kunnen bewegen en vervolgens denken te gainen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef Hakki het volgende:
[..]
sowieso zo'n spriet 5 kg reps en dan zeggen :ja ik doe het heel veel![]()
115 DLquote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
stoer doen met 60kg benches en een week lang niet kunnen bewegen en vervolgens denken te gainen.
Gast, serieus.
De plek waar haar slipje zit, zie je echt zo'n opbolling van uitstekende schaamlippen en dat vind ik al hetero vrouw niet geil, srryquote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wat is hier precies zo weerzinwekkend aan?
wat zijn schaamlippen? kan jij mij dat uitleggen, ben nog niet zo oudquote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
De plek waar haar slipje zit, zie je echt zo'n opbolling van uitstekende schaamlippen en dat vind ik al hetero vrouw niet geil, srry
Daar zou ik graag mijn tong tussen willen stekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
Rot op!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
wat zijn schaamlippen? kan jij mij dat uitleggen, ben nog niet zo oud
Graag wat meer respect, voor de wat jongere fokkers.quote:
hahahahahahaquote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef Hakki het volgende:
volgende keer in een spoiler graag. familie kijkt mee.
Ben jij dat echt dan?quote:
Aangezien je een vrouw bent geven we werkelijk geen ene ruk om je mening.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
De plek waar haar slipje zit, zie je echt zo'n opbolling van uitstekende schaamlippen en dat vind ik al hetero vrouw niet geil, srry
Nou ja zeg. Geen ene ruk?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Aangezien je een vrouw bent geven we werkelijk geen ene ruk om je mening.
Meer pics please.
jaloerse nijlpaardquote:
Waar is mijn broodje ham vrouw!quote:
Idd. Nu allemaal niks meer zeggen en dood laten bloedenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef Gerecycleerd het volgende:
Waarom krijgt deze topic zoveel aandacht
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Welke van de inmiddels 932840924 geplaatste foto's?
Die met die dikke billen.
[..]
Dat lelijke nijlpaard vermoed ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Zou je haar wel doen dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Ze is bezig met mijn broodje ham.quote:
[..]
... wat een faal. Ga gewoon weg.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik niet op vrouwen geil?
Ok, dan post ik wel een man hier die ik lekker vind, kijken of jij dan disgusted ben van een seksuele pose van een andere man, tenzij je bi of gay bent natuurlijk.
Is dit echt TSquote:
jmmrquote:
Een varken zegt ie netquote:
haha ik stuur zo wel fotootje van mezelfquote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik niet op vrouwen geil?
Ok, dan post ik wel een man hier die ik lekker vind, kijken of jij dan disgusted ben van een seksuele pose van een andere man, tenzij je bi of gay bent natuurlijk.
je mag wel langskomen hoor , m ag je alleen niet eten, ahahahaquote:
wat is dit voor slecht humorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Hakki het volgende:
[..]
je mag wel langskomen hoor , m ag je alleen niet eten, ahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |